PANIK! Sista LOST - avsnittet är borta!!!

Här får ni fråga, tipsa eller prata om det mesta.
Locked
Fr3drik
Posts: 338
Joined: 2005-04-01 22:59:55
Location: Majorna, Göteborg

PANIK! Sista LOST - avsnittet är borta!!!

Post by Fr3drik »

Nu är det kris , ser ni...

Det förra LOST avsnittet som vi hade spelat in är...antagligen överspelat.
Vet någon vart man kan få tag på detta som .avi eller .xvid eller vad som helst? Behöver se det fort, då det nya avsnittet kommer idag...

:(

/Fredrik
User avatar
Pinto
Posts: 4539
Joined: 2002-07-29 15:40:54

Post by Pinto »

Med risk för att det inte ska bli nåt wärch snack så fick du ett PM, titta din inkorg.
We dance to all the wrong songs
User avatar
syntetisk
Posts: 2708
Joined: 2002-03-28 23:48:58
Location: Uppsala

Re: PANIK! Sista LOST - avsnittet är borta!!!

Post by syntetisk »

Fr3drik wrote:Nu är det kris , ser ni...

Det förra LOST avsnittet som vi hade spelat in är...antagligen överspelat.
Vet någon vart man kan få tag på detta som .avi eller .xvid eller vad som helst? Behöver se det fort, då det nya avsnittet kommer idag...

:(

/Fredrik
pssst...
RTFR
Fr3drik
Posts: 338
Joined: 2005-04-01 22:59:55
Location: Majorna, Göteborg

Post by Fr3drik »

Hmm..klurar på om jag brutit mot någon regel..men eftersom jag haft det på tejp, så tror jag inte det är så. Blir inte så himla tänd på när folk försöker kommunicera med förkortningar. Brukar inte göra det så ofta. ;) Read the f***ing rules?? Eller? Imponerande.

/Fredrik
User avatar
syntetisk
Posts: 2708
Joined: 2002-03-28 23:48:58
Location: Uppsala

Post by syntetisk »

Fr3drik wrote:Hmm..klurar på om jag brutit mot någon regel..men eftersom jag haft det på tejp, så tror jag inte det är så. Blir inte så himla tänd på när folk försöker kommunicera med förkortningar. Brukar inte göra det så ofta. ;) Read the f***ing rules?? Eller? Imponerande.

/Fredrik
:)

Jag tror iofs inte att du får ladda ner det bara för att du redan haft det på VHS band. Det vore nog annorlunda om du hade haft ett original men inte om du har en kopia.

Men nu har du redan fått hjälp av dpinto så det gör det samma!?! :)
User avatar
tkh
Hedersbit
Posts: 3901
Joined: 2002-03-08 0:41:22
Location: Landskrona (Umeå)
Contact:

Post by tkh »

Vi stödjer i vilket fall inte spridning av upphovsrättskyddat material, även OM det nu vore i full rätt för dig att ladda hem avsnittet så är det kanske inte det för alla andra som skulle få hjälp av tråden. Låser.
"Just because you are unique does not mean you are useful."
Locked