oj, höjden av roligt.

Här får ni fråga, tipsa eller prata om det mesta.
Post Reply
User avatar
Mind
Posts: 1032
Joined: 2002-12-26 22:22:04
Contact:

oj, höjden av roligt.

Post by Mind »

en snabb summering av min kväll.

efter att ha sett sista delen av kortegen så gick jag och polarna vidare till en efterförfest för att förbereda oss inför den gigantiska kalaset som är på Kåren, jag har aldrig tidigare varit på ett så bra partyställe i hela mitt liv, 3 våningar + lite VIP ställen och sumobrottning, och andra roliga aktiviteter och packat med trevliga tjejer. bättre partyställe har jag nog inte sprungit på tidigare.
men tjejerna var inte kvällens höjdpunkt, jag har hittat något som är bland det roligaste jag har gjort i hela mitt liv.

Jag bara råkade springa på en bil modell volvo 240 som saknade karros och nycklarna satt i och en hel parkering för mig själv, gasen i botten och handbromsen tog väl i svängarna.

jävlar vad däcken skrek och röken osade, en hel publik stog och hejade på medans jag sladdade omrking mellan stolparna på parkeringen.
Jag levde livet, inga problem i världen kunde störa mig, det var jag och nutiden som gällde.
Bränt däck smak i munnen och mitt hår är färgat från så vitt man kan få det till svart av allt bränt gummi i luften.

Detta är en kväll som har förändrat mitt liv, jag kommer att ge upp min blivande IT-karriär, nu är det Racing som gäller.

Jag är pånytt född!
User avatar
phade
Posts: 481
Joined: 2005-01-24 18:53:00
Location: Södermalm - Stockholm
Contact:

Post by phade »

coin wrote:En snabb sammanfattning av min kväll.

Jag ritatde.
Hade arbetsprover att göra/välja ut. Sista ansöknings datum 30 april.
Nyckelviken?
ATHLON 2400@3800+|ASUS A8N-SLI DELUXE|ATI RADEON X850XT|2x512 KINGSTON PC3200@200MHz|MAXTOR 6B200M0 200GB|SEAGATE BARRACUDA 400GB

"What we experience, is not nature itself but nature according to our method of questioning." - Werner Heisenberg
User avatar
syntetisk
Posts: 2708
Joined: 2002-03-28 23:48:58
Location: Uppsala

Post by syntetisk »

En sammanfattning av min kväll:

6:45 väckarklockan ringer
8:27 jag kommer till stan och börjar dricka öl på bryggan
10:00 forsränningen börjar och jag börjar bli berusad
10:01-19:00 rullar runt i parkerna
19:01 åker till en grillfest, min flickvän blir skitsur på mig för att hon tycker att jag är asocial. Vi åker därifrån
21:00 Vi skiljs åt, hon skitförbannad på mig och jag arg på henne. Jag träffar en kompis och vi går på studentfest där en "väldigt känd kostnär" börjar prata med mig, han va trevlig men när han började smeka mig på innerlåret blev jag sur och drog.
22:00 vi kommer upp till en annan studentfest i en AS FRESH takvåning med balkong och en dj som körde funk/electro/house på två 1210
00:30 min flickvän ringer och vill ses och be om ursäkt, vi åker hem och sover.

Helt ok dag överlag om det inte vore för att jag inte riktigt förstår mig på min flickvän.
User avatar
Anzy
Posts: 2271
Joined: 2004-12-29 16:22:34
Location: Skellefteå

Post by Anzy »

syntetisk wrote:Jag träffar en kompis och vi går på studentfest där en "väldigt känd kostnär" börjar prata med mig, han va trevlig men när han började smeka mig på innerlåret blev jag sur och drog.

Helt ok dag överlag om det inte vore för att jag inte riktigt förstår mig på min flickvän.
Kom igen nu! Erkänn att du faktiskt e riktigt nöjd över att en kändis slätade över dig! ;D
User avatar
syntetisk
Posts: 2708
Joined: 2002-03-28 23:48:58
Location: Uppsala

Post by syntetisk »

Anzy wrote:Kom igen nu! Erkänn att du faktiskt e riktigt nöjd över att en kändis slätade över dig! ;D
Om han hade varit känd på riktigt kanske men jag tror att det va hans reggnings replik för att lura små pojkar. :[
Post Reply