Konsten att skriva skit

Här får ni fråga, tipsa eller prata om det mesta.
Konto
Posts: 1450
Joined: 2005-02-16 22:22:51

Post by Konto »

Det har du rätt i. Vad är det som händer med några av det svenska folket, det verkar som att det blir fler fler IQ-befriade i Sverige. Dem kostar en enorm summa pengar för staten och fjortisarna vill ändå inte lära sig något.
Med detta säger jag, varför kasta pärlor till svin? :[
User avatar
fisk
Posts: 7485
Joined: 2003-03-18 21:09:30
Location: Örebro / Sverige
Contact:

Post by fisk »

PilotPencil wrote:Det har du rätt i. Vad är det som händer med några av det svenska folket, det verkar som att det blir fler fler IQ-befriade i Sverige. Dem kostar en enorm summa pengar för staten och fjortisarna vill ändå inte lära sig något.
Med detta säger jag, varför kasta pärlor till svin? :[
Varför bidrar du då bara med språkmisshandeln, om du nu tycker så illa om svenskans förfall?

IQ? Jösses! En retarderad imbecill kan lära sig att stava och skriva rätt (titta bara på författare som Tom Clancy) - det säger icke nämnvärt om deras intelligenskvot.
Last edited by fisk on 2005-05-20 23:39:32, edited 1 time in total.
Aotearoa - tino rangatiratanga
Dissident
Posts: 4796
Joined: 2003-01-24 21:57:32

Post by Dissident »

fisk wrote:
PilotPencil wrote:Det har du rätt i. Vad är det som händer med några av det svenska folket, det verkar som att det blir fler fler IQ-befriade i Sverige. Dem kostar en enorm summa pengar för staten och fjortisarna vill ändå inte lära sig något.
Med detta säger jag, varför kasta pärlor till svin? :[
Varför bidrar du då bara med språkmisshandeln, om du nu tycker så illa om svenskans förfall?

IQ? Jösses! En retarderad imbicill kan lära sig att stava och skriva rätt (titta bara på författare som Tom Clancy) - det säger icke nämnvärt om deras intelligenskvot.
Imbecill stavas det.
User avatar
fisk
Posts: 7485
Joined: 2003-03-18 21:09:30
Location: Örebro / Sverige
Contact:

Post by fisk »

Dissident wrote:Imbecill stavas det.
Jag vet, och jag skäms olidligt för mitt misstag.
Aotearoa - tino rangatiratanga
Post Reply