Ovanor jag stör mig på!

Här får ni fråga, tipsa eller prata om det mesta.
User avatar
Stolme
Posts: 6
Joined: 2004-04-20 7:50:29

Post by Stolme »

Stör mig på fjortisar och folk som har dålig musiksmak.

::)
Konto
Posts: 1450
Joined: 2005-02-16 22:22:51

Post by Konto »

Smak ska inte diskuteras.
User avatar
Joel
Posts: 2867
Joined: 2004-09-12 19:06:06
Location: Skåne

Post by Joel »

Stolme wrote:Stör mig på fjortisar och folk som har dålig musiksmak.

::)
ok, då säger jag t.ex. att din musiksmak är den sämsta i världen, och märk väl att jag inte har med verbet "tycker" i min mening, precis som du. Akta dig.
meh
User avatar
Andrej
Posts: 3465
Joined: 2005-05-01 7:56:58
Location: Stockholm

Post by Andrej »

Att ha en smak är högst subjektivt. Jag mistänker att denna tråd lutar mer åt subjektivitet än objektivitet.

Jag är högst subjektiv när jag drar igång min överdrivna bittra och sarkastiska jargong om att jag stör mig på att människor andas (och således lever).

Men det är iofs en bra sak att tänka på, att man kanske skall utrycka sig lite bredare, med utrymme för att klämma in en kil som säger "jag må ha fel".

Dessutom så stör jag mig fortfarande på folk som har fel.
Ödmjuk är jag, det är inte mitt fel att ni har fel.
Konto
Posts: 1450
Joined: 2005-02-16 22:22:51

Post by Konto »

Alla har fel ibland, Andrej. Vissa har mer och vissa har mindre fel efter sina erfarenheter.
Grim
Posts: 1645
Joined: 2002-03-08 0:54:57

Post by Grim »

Jag stör mig egentligen inte längre på särskilt mycket som andra gör, det finns viktigare saker att bry sig om. ;)
snake
Posts: 133
Joined: 2005-07-31 23:49:18
Location: bollebygd

Post by snake »

Jag stör mig på folk som jämnt försöker rätta en. Som om de vore bättre eller något.
Jag stör mig också på att unibet-aktien rasade 10% dagen efter att jag köpte den :[
"Det som är svårast i världen att förstå är inkomstskatten."

Albert Einstein
snake
Posts: 133
Joined: 2005-07-31 23:49:18
Location: bollebygd

Post by snake »

Jag kom precis på något som jag stör mig infernaliskt mycket på..
Ni samhällskritiker som tror att ni alla kan så mycket och att ni på något sett gör en skilland i världen genom att predika på något forum om alla brister i dagens samhälle.
Inget är fel på dagens samhälle!! vi bor alla (svenskar) under tak och får mat på tallriken. Duger det inte!?
Vi kunde alla blivit söndersprängda under 1:a, 2:a eller kalla kriget. make your pick.. men nu är vi här och lever.
Det är svårt att ändra på världen när människan är som hon alltid varit. De kommer alltid finnas de som har det sämre ställt. Det är bara att infinna sig i det.
Sympati är ett tecken på svaghet!!! Just fuck em!! Bry dig bara om dig själv och dina närmsta!!!!
"Det som är svårast i världen att förstå är inkomstskatten."

Albert Einstein
Konto
Posts: 1450
Joined: 2005-02-16 22:22:51

Post by Konto »

Det finns alltid något man kan förbättra...
User avatar
XitArS
Posts: 1726
Joined: 2002-03-08 16:45:54
Location: Göteborg

Post by XitArS »

Jag stör mig på folk som skriver OT inlägg ... Det är en riktigt ful ovana ni har :P
Man föredrar att tro på det man helst håller för sant.
User avatar
XitArS
Posts: 1726
Joined: 2002-03-08 16:45:54
Location: Göteborg

Post by XitArS »

snake wrote:Jag stör mig på folk som jämnt försöker rätta en.
De kanske bara vill hjälpa dig. Hade ju blivit knepigt ifall lärare aldrig rättade elever som gjorde fel. ::)
Man föredrar att tro på det man helst håller för sant.
snake
Posts: 133
Joined: 2005-07-31 23:49:18
Location: bollebygd

Post by snake »

Ja... men det finns vissa typer i klassen... åhhh. som jag stör mig på dem... :[ Det är dom som väljer ämnet riksdagen när man skall debatera om valfrit ämne... och sedan på råge till allt "råkar" de bara glida in på de två ideologierna kapitalism och kommunism.. SUCK..
"Det som är svårast i världen att förstå är inkomstskatten."

Albert Einstein
JeeQ
Posts: 5
Joined: 2005-09-09 21:37:34

Post by JeeQ »

Folk som är allmänt dumma, kvinnor då.

Och folk som måste fråga allt dem inte vet, och måste säga allt de vet.
3500+.X850XT.160GB.1GB.ICEMATSIBERIA.FUNC.MX510.

Älskar dig fps-doug. Kyle, du med.
User avatar
The Unknown One
Posts: 90
Joined: 2005-07-29 3:51:38
Location: Smålandsstenar

Post by The Unknown One »

Stör mig nått extremt på:
Rökare
Arroganta människor
Folk som typ lägger upp fem nya trådar istället för att läsa den klistrade tråden som svarade på deras fråga från första början.
Fjortisar! (Åhh, blir ju förbannad bara jag tänker på dom!!

Och annat folk som i allmänhet har ett "omoget sätt"..
P4 3,2 @ 3,6. 2x 1024mb. Abit AL8. 4x 250gb, 4x Lacie 500GB, 1950XT
Konto
Posts: 1450
Joined: 2005-02-16 22:22:51

Post by Konto »

Stör mig på din avatar extremt mycket "The Unknown One". Den är inte ens rolig; billig humor.
User avatar
syntetisk
Posts: 2708
Joined: 2002-03-28 23:48:58
Location: Uppsala

Post by syntetisk »

Den här tråden handlade om ovanor, inte saker i största allämhet som ni stör er på.

Men eftersom det verkar som att det är ok att glida över så kan jag passa på att påpeka att jag stör mig på majoriteten av användarna här p.g.a. deras brist på logik/inteligens och alla IQ befriade uttalanden.

(...sen är det en bunt som jag tycker mycket om)
User avatar
mickey
Posts: 29
Joined: 2005-02-23 10:40:07

Post by mickey »

Joel wrote:Stör mig på människor som halvt medvetet ser på livet och vänskap som en tävling, en av mina kompisar är sådan, han lägger stor tyngd i t.ex. fåniga meningar som " Jag köpte min kopia av bf2 innan dig, Joel, haha"

Även om det inte är helt seriöst börjar jag koka, dessutom har man levt med det i 9 år nu.
Håller med! Vem fan bryr sig?
Post Reply