Hjälp, jag är en tönt!

Här får ni fråga, tipsa eller prata om det mesta.
User avatar
wille
Posts: 4039
Joined: 2002-03-10 19:08:58
Location: Göteborg, bor i Luleå
Contact:

Post by wille »

Mr Einstein wrote:
Andrej wrote:Jag blir fegare ju äldre jag blir, är det en sjukdom?
Nej, det är mognad ;D
Nej, det är en sjukdom. Det kallas för indoktrinering.
"...det spelar ingen roll hur många gånger du lyckas få med "pseudo-" i svaret"
Vägen mot perfektion
User avatar
Moonsky
Posts: 2256
Joined: 2005-09-21 15:52:41

Post by Moonsky »

Gebba wrote:om du börjar ryta åt en stor björn är du väldigt dum ;D
Men väldigt macho!
Tänk att en enormt stor björn kommer till dig och ryter, sen ryter du tillbaka och då springer björnen iväg med svansen mellan benen och gömmer sig. ;D
DevilDenied wrote:Eller så väntar du 5-10 år och fattar att det inte spelar nån roll om du var tuff och hård när du var liten.
Men om jag är rädd för allt då är jag en tönt, och då är jag bara en pojke. Om jag ska vara en man, så kan jag inte vara som en liten pojke. Om jag är rädd, då är jag en fjant och en fjolla, som springer som en tjej. Då kan jag lika gärna ha läppstift och klänning.
User avatar
stealth
Hedersbit
Posts: 3364
Joined: 2003-03-11 13:33:10
Location: Göteborg
Contact:

Post by stealth »

Moonsky wrote:Men om jag är rädd för allt då är jag en tönt, och då är jag bara en pojke. Om jag ska vara en man, så kan jag inte vara som en liten pojke. Om jag är rädd, då är jag en fjant och en fjolla, som springer som en tjej. Då kan jag lika gärna ha läppstift och klänning.
Du är som en dålig highschool-film hela du.
Grundare av webbyrån We made you look http://wemadeyoulook.at
User avatar
Mr Einstein
Posts: 1935
Joined: 2006-07-28 13:15:02

Post by Mr Einstein »

Moonsky wrote:...Om jag ska vara en man, så kan jag inte vara som en liten pojke. Om jag är rädd, då är jag en fjant och en fjolla, som springer som en tjej. Då kan jag lika gärna ha läppstift och klänning.
Komplettera gärna med sillikontuttar också så har du hela paketet.
Har du tur så kanske du kan charma en och annan tuffing som kan skydda dig,.
Men akta dig för att dra upp klänningen så tuffingen inte ser din håriga röv. Annars ligger du pyrt till.
User avatar
Maqe2
Posts: 2227
Joined: 2002-03-10 18:39:50

Post by Maqe2 »

DevilDenied wrote:Eller så väntar du 5-10 år och fattar att det inte spelar nån roll om du var tuff och hård när du var liten.
Yes, let's procrastinate! =D
Aah, the cause, and solution to all the worlds problems...

Nej men visst, det är ju fett bra att bara hoppas på att känslan av att det är ett problem går över, istället för att ta känslan för vad den är, en signal för att agera...
g -> q (ser ni skillnaden?) ;)
Post Reply