Jag har tråkigt

Här får ni fråga, tipsa eller prata om det mesta.
User avatar
Longstock
Posts: 1370
Joined: 2006-05-25 10:04:03
Location: Stockholm

Jag har tråkigt

Post by Longstock »

Har alldeles för mycket fritid och de flesta av mina kompisar har antingen jobb eller pluggar på högskola. Själv är jag en retard som håller till på Komvux.

Min tv har gått sönder och jag får nöja mig med ljudböcker när jag ska sova. Mitt Xbox har jag alltså ingen användning för längre.
Tycker nästan ingenting är roligt. Har till och med börjat städa och diska för att få något att göra (!).

Köpte en jojo/yoyo häromdagen, men den aktiviteten var mycket roligare när jag gick i mellanstadiet.

Någon som har något tips - vad som helst - på vad jag kan göra?
Har sökt arbete, men det finns mest säljjobb och det är inte min grej.
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURGH
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWR
User avatar
meminus
Posts: 1055
Joined: 2003-01-18 2:02:36
Location: Snål-land
Contact:

Post by meminus »

flash-spel är alltid roliga...en stund - så vi ska vara glada att det finns så många!
"Varje gång en PC dör får en ängel sina vingar"
"Drivrutiner är rutiner som driver en till vansinne"
User avatar
snigel
Hedersbit
Posts: 9632
Joined: 2002-03-08 15:06:33
Location: Göteborg

Post by snigel »

Om tvn var ditt stora nöje i livet, varför köper du dig inte någon bättre begagnad på blocket?
http://sniglom.blogspot.com
Work |i5 760@4.2GHz|16GB|P55|GTX 670|850 500GB|Xonar D2|2TB
Extra |q9550@3.4GHz|8GB|P45|GTX 670|830 256GB|Audigy 2
MacB.|p8600@2.4GHz|8GB|320m|BX100 500GB
Serve|c1037@1.8GHz|8GB|NM70|X25-M 80GB|Seagate 4TB
User avatar
Moonsky
Posts: 2256
Joined: 2005-09-21 15:52:41

Post by Moonsky »

Låna böcker, lär dig spela ett musikinstrument.
Börja träna, simma, sporta, etc.
Porrsurfa.
Programmera något häftigt.
Rita något trevligt.
Sticka en tröjja.
User avatar
fisk
Posts: 7485
Joined: 2003-03-18 21:09:30
Location: Örebro / Sverige
Contact:

Post by fisk »

Det finns fler som har det som du.
Starta ett projekt, och engagera andra i någon aktivitet.
När jag hade som du när jag inte gått ut gymnasiedagiset ännu, så spelade jag mycket rollspel, t.ex. - det är kanske inte för dig, men det finns garanterat andra aktiviteter som är det.

Att vara uttråkad är snarare ett tecken på brist på kreativitet.
Aotearoa - tino rangatiratanga
User avatar
borz
Posts: 2893
Joined: 2002-10-18 21:17:26
Location: Hässleholm
Contact:

Post by borz »

Lyckost!

Kan jag få lite av din fritid? Du får gärna diska och städa hos mig...
Livet är orättvist!
User avatar
EZA
Posts: 872
Joined: 2002-04-07 3:31:48
Location: Avesta
Contact:

Post by EZA »

wow löser det har jag hört
User avatar
XitArS
Posts: 1726
Joined: 2002-03-08 16:45:54
Location: Göteborg

Post by XitArS »

Jävla lyxproblem. Jag har så lite fritid att jag inte ens ids sätta på ett spel för jag vet att jag inte kommer hinna spela klart det... Har ca 25st installerade spel på datorn som jag inte hunnit testa ännu, Bishock, Crysis, UT3, Rainbow Six Vegas, C&C3, Red alert 3, GRAW, Stalker, GRID, Assassins creed, Timeshift, MAss effect och många fler som jag inte minns namnet på. Dessutom så har jag minst lika många installerade som jag bara kommit halvvägs i, tex Oblivion och Civ4. Lägg till på detta att jag har flera hundra filmer som jag inte hunnit se samt X antal serier som bara är halvtittade. Detta tillsammans med ett 10-tal programmerings och hobbyprojekt som skulle behöva mycket mer uppmärksamhet. Har ca 30 tusen MP3s som jag itne ens hunnit lyssna på eller kategorisera. Utöver detta har jag tusentals osorterade filer och bilder som "bara ligger" samt massa coola program som jag ännu inte kunnat testa. Och som grädde på moset så har jag ca 15 stycken nyköpta (feta) böcker inom bla. IT och Ekonomi som jag inte hunnit läsa, samt säkert 10 stycken kassar med nyköpta kläder och prylar som jag inte orkat packa upp. Värst av allt är att jag ska flytta till ett hus om en månad och är stressad över allt jag måste införskaffa. Lägg sedan på att jag har ett jobb som kräver 24-timmars jour, resor kors och tvärs samt en flickvän och andra sociala faktorer som måste få sin beskörda del av dygnet...

Nä, sluta klaga och börja göra något produktivt istället. Läs extra kurser, läs dina "läxor", börja träna/gymma, starta lite projekt, bygg en koja...DU kommer aldrig igen ha det så bra (läs. ha så mycket fritid) som du har nu, så njut medan det varar.

BTW. Gillar du serier? Ladda ner alla säsonger av 24, Battlestar galactica, Rome, Jericho, Oz, Heroes, Prison break, Sarah connor chronicles, Lost, simpsons, oc, the shield, the wire, CSI, Gilmore girls (faktiskt bra, eller har jag blivit skadad av för mycket mys med tjejen?) med flera, så har du ju sysselsättning några månader framåt iaf.. Eller så börjar du spela rollspel eller andra spel som man lätt fastnar i, typ Civ4, CS, WIC osv...
Man föredrar att tro på det man helst håller för sant.
User avatar
borz
Posts: 2893
Joined: 2002-10-18 21:17:26
Location: Hässleholm
Contact:

Post by borz »

XitArS wrote:Jävla lyxproblem. Jag har så lite fritid att jag inte ens ids sätta på ett spel för jag vet att jag inte kommer hinna spela klart det... Har ca 25st installerade spel på datorn som jag inte hunnit testa ännu, Bishock, Crysis, UT3, Rainbow Six Vegas, C&C3, Red alert 3, GRAW, Stalker, GRID, Assassins creed, Timeshift, MAss effect och många fler som jag inte minns namnet på. Dessutom så har jag minst lika många installerade som jag bara kommit halvvägs i, tex Oblivion och Civ4. Lägg till på detta att jag har flera hundra filmer som jag inte hunnit se samt X antal serier som bara är halvtittade. Detta tillsammans med ett 10-tal programmerings och hobbyprojekt som skulle behöva mycket mer uppmärksamhet. Har ca 30 tusen MP3s som jag itne ens hunnit lyssna på eller kategorisera...
OT: Din hårddisk måste vara Pontens våta dröm!
User avatar
Stiiig
Posts: 1672
Joined: 2005-07-21 0:08:34
Location: Evertsberg - Älvdalen
Contact:

Post by Stiiig »

om du verkligen vill ha nått att göra longstock? nått som är både kreativt och spännande?

Då börjar du med att gå ner till affären. Köper 6 stk 2kg paket socker. Och 3stk paket 24h turbo jäst och en påse aktivt kol!
När du ändå är ute så leta upp närmaste ÖB eller diverse butik och införskaffa 3stk 25liters dunkar, Mycket viktigt att dessa inte är använda till nått annat. Väl hemma så går du in på toa och lassar av alalt du köpt där. Fyll sedan dunkarna med ca 22liter vatten. Häll i ett paket turbojäst och 2 paket socker i varje dunk. Skruva på korkarna och lyft en dunk i taget och dansa med den lite så det blandas ordentligt.
Sedan ställer du dunkarna på ett lämpligt ställe i rumstemp (21-24 grader) och titta på klockan.

om ett litet tag kommer du känna en doft som påminner om när man jäser bulldeg. En mysig stämmning helt enkelt. och kanske ett brusande från dunkarna. dom kommer inte explodera eller "koka" över. dom kommer stå där å brusa de närmaste 20 timmarna. Nu är du ganska begränsad ett tag. Så passa på att ringa till någon morfar/farfar/farbror/morbror som du tror kan ha en apparat hemma. Fjäska lite lätt och fråga om vädret osv. Sen appropå ingenting så säger du att du har 75liter mäsk/bult här hemma som du skulle vilja göra ett litet destilad av. Då brukar det gå fort. Innan du vet röken av så såtr det någon och brummar med en gammal 245a utanför dörren och det är bara att gå ut och ge bärhjälp. Förhoppningsvis så har han med sig ett eller flera rör med en tratt eller liknande i ena ändan. de här rären är mkt viktiga senare. hur som helst. Ni bär in skiten och han kommer vara väldigt pratglad en bra stund och "titta till" dina dunkar. När han sedan gått är de bara att lägga sig för att sova tills de 24h passerat sen du var klar med dunkarna.

När tiden runnit ut och det gått 24h så riggar du upp apparaten i badrummet. Den skall ha el och vatten. Det ordnar man ganska enkelt. Men sätt inte på vattnet eller elen än! Utan skriva bort stigar röret och höll i en av dunkarna (om apparaten rymmer 25l vill säga) Skruva sedan fast stigar röret igen och stoppa i alla strömsladdar. Nu finns det ju flera olika sorters apparater och så. Men dom funkar alla på nästan samma sätt. Mäsken kokas till ca 76 grader då den förångas. och stiger upp i röret som innehåller "leka kulor" i röret passerar även kylledningar som gör ångan flytande igen. I många fall bygger man en apparat med en termostat så den slår av elementet då det är 76 grader nere i mäsken. Men i visssa fall får man lov att sköta detta sjv. Då stoppar man i sladden i vägguttaget, Och låter den stå så i ca 20 min då testar du vrida på vattnet lite. I slutändan av slangen så skall det nästan droppa vatten. men fortfarande rinna. Dvs det skall gå väldigt lite vatten igenom den. låt vattnet stå på i ca 5min. har de inte börjat koma ut annan vätska ur apparaten då så slå av vattnet ett tag igen. Nästa gång du slår på vattent så kommer det troligtvis komma en blank vätska som nästan luktar finkel ut ur apparaten. Detta är rå spriten. Den är på 98% då den rinner ut ur apparaten men sjunker ganska snabbt. ha därför gärna lock på hinken det rinner ut i. När apparaten efter några timmar börjar låta som den är tom (fräser) så dra ur sladden. Och skruva bort stigarröret ogen. Låt det stå öppet ett tag om du inte är rädd att någon skall känna doften. Om du är det så låt stigarröret va på ett tag så den får svalna.

Nu har du ca 10liter råsprit (om apparaten rymde 25l mäsk) detta skall naturligtvis spädas och renas. Vi börjar med att späda det till lämplig styrka. Då krävs en alkometer som gubben troligtvis hade med sig. annars går den att köpa nästan överallt, på en färghandel t.ex. Häll över ca 5liter råsprit i en hink och stoppa ner mätaren. Späd sedan med vatten till du uppnår önskad styrka. normalt brukar man späda det till precis under 40% pga brandrisken och smaken. Rigga sedna upp ett reningsrör som du fyller med kol. I ena ändan skall det va ett "filter" så inte kolet kommer ut men spriten gör. Funkar klockrent med en strumpbyxa. bara att sträcka över och tejpa som en tok runt kanten. Nu är det bara att låta spriten rinna igenom röret. Detta kan ta tid känn gärna på röret strax efter du hällt på sprit. Man känner en värme den första minuten det är ett bra tecken. Det är kolen som aktiveras av spriten. Medans du väntar så kan du sätta igång kokaren igen med en ny sats. men häll ur skiten som är kvar däri först. och spola ur den lite. det är detta som luktar mest. Går att hälla ner i toan om det svalnat ordentligt.

När det inte rinner nå mer ur reningsröret så kan du låta samma sprit filtrera igenom det igen. För kvaliténs skull. När det är klart så tappar du upp det i lämpliga flaskor/dunkar. Tänk på att inte avnända PET flaskor då dessa inte verkar tåla spriten nå vidare.

Nej fan nu får det vara nog.

Observeraa tt texten ovan är endast skriven i informelt syfte. jag uppmanar ingen att testa detta hemma.
Inga kommentarer?
Allt-i-allo egen företagare med bred kompetens!
Tänker btw INTE byte ut min julavatar förens tidigast påsk 2019
User avatar
Kalimac
Posts: 839
Joined: 2002-06-28 19:12:22
Location: Göteborg

Post by Kalimac »

Haha vafan Stig.

Longstock: börja kolla tv-serier samt animeserier, tar mycket tid när man väl fastnar.
<scampwork> IN THE GRIM FUTURE OF COOKING, THERE IS ONLY NOODLES
User avatar
Stiiig
Posts: 1672
Joined: 2005-07-21 0:08:34
Location: Evertsberg - Älvdalen
Contact:

Post by Stiiig »

glömde tillägga att du naturligt vis måste ringa gubben ingen sen när du e klar och berätta om dina nya erfarenheter och gör en överenskommelse att han får 20liter om året för den. Sen bjuder du över gubbjäkeln på grogg!

fasen va gött! va ett tag sedan man drack go dricka nu!
En sak att nämna om dunkarna är också att ställ dom inte i ett rum där man ska sova. jag sov i samma rum som dunkarna i mer än en månad. Och jag kände mig packad dygnet runt. Dett var dock fler aår sedan och jag gör inte såna dumheter längre.
Inga kommentarer?
Allt-i-allo egen företagare med bred kompetens!
Tänker btw INTE byte ut min julavatar förens tidigast påsk 2019
User avatar
Longstock
Posts: 1370
Joined: 2006-05-25 10:04:03
Location: Stockholm

Post by Longstock »

fisk wrote:Att vara uttråkad är snarare ett tecken på brist på kreativitet.
Mycket riktigt. Det finns en del saker jag vill göra. T.ex. renovera en del möbler vi har här hemma osv. Men det är svårt att göra när man totalt saknar pengar och har en del skulder att betala.
Jag lever i en nedåtgående spiral - lite svårt att förklara - men när 'allt' går emot en är det svårt att tänka positivt.

Givetvis är det här ett lyxproblem, men jag skulle mer än gärna vilja ha ett jobb så jag slapp tänka på min tråkiga vardag.

Tv-serier kollar jag på som sjutton. För ett tag sen köpte jag flera säsonger av mina favoritserier som jag nu plöjer igenom. Men nu när jag kollat klart på det mesta och saknar pengar är det svårt att köpa nya.


Haha Stiiig ;D
8) 8) 8)
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURGH
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWR
User avatar
syntetisk
Posts: 2708
Joined: 2002-03-28 23:48:58
Location: Uppsala

Post by syntetisk »

Longstock wrote:Mycket riktigt. Det finns en del saker jag vill göra. T.ex. renovera en del möbler vi har här hemma osv. Men det är svårt att göra när man totalt saknar pengar och har en del skulder att betala.
Jag lever i en nedåtgående spiral - lite svårt att förklara - men när 'allt' går emot en är det svårt att tänka positivt.
Spendera tiden med att tjäna pengar.
User avatar
lither
Hedersbit
Posts: 9507
Joined: 2002-03-09 21:12:13
Location: Göteborg
Contact:

Post by lither »

Vad är du bra på? Hur kan du tjäna pengar på det? Gör det.
Hitta gärna en partner att samarbeta med, så kan ni bolla idéer och arbeta tillsammans. Någon som känner dig väl är alltid en lämplig person att fråga de två första frågorna.
Det är så jag börjat min bana som frilansare efter att jag blev av med jobbet i juli. Då bestämde jag mig för att det var musiker som jag skulle hålla på med. Och då menar jag inte bara i ett år, utan satsa på det. Bli musiker. Jag spelar i ett band och vi hade spelningar varje helg i oktober, vilket egentligen är allt man behöver för att få en rimlig inkomst. Men så kom nu november. Jag tyckte att jag fick för mycket fritid, att jag inte riktigt förtjänade den, sett till hur mycket jag jobbade. Den onda spiralen är här. I går tog jag diskussionen med gitarristen i bandet och han gav mig direkt fyra saker som jag skulle kunna jobba med vid sidan om bandet. Jag kan jobba i vilket tempo jag vill, efter vilka premisser jag vill och i stort sett styra min inkomst beroende på ork och vilja. Jag skulle lätt kunna komma upp i inkomster på 30 000+ i månaden om jag bara jobbade för det (och då inte nödvändigtvis över 40 timmar i veckan).
Så ta snacket med någon och börja aktivera dig. Allt du behöver är en boost.
1. Nigger guy, two words which by themselves are harmless, but when combined they form a verbal missile of hate.
2. Vivaldi
3. Buffalos ...
User avatar
stealth
Hedersbit
Posts: 3364
Joined: 2003-03-11 13:33:10
Location: Göteborg
Contact:

Post by stealth »

Jag diggar helt klart Stiigs förslag!
Grundare av webbyrån We made you look http://wemadeyoulook.at
User avatar
rokk
Posts: 4975
Joined: 2002-08-01 1:27:11
Location: Bollnäs
Contact:

Post by rokk »

lither wrote:Jag kan jobba i vilket tempo jag vill, efter vilka premisser jag vill och i stort sett styra min inkomst beroende på ork och vilja. Jag skulle lätt kunna komma upp i inkomster på 30 000+ i månaden om jag bara jobbade för det (och då inte nödvändigtvis över 40 timmar i veckan).
Så ta snacket med någon och börja aktivera dig. Allt du behöver är en boost.
Skulle behöva något liknande, går bara och skräpar och söker arbete just nu. Borde verkligen försöka aktivera mig men det känns som om jag inte har kompetens till att göra något direkt förutom söka de slaskiga support/telefon-jobben som min hals inte pallar.
GiNN mk3 - Core 2 Duo E8500 3.8Ghz @ 1.25v, Xigmatek S1284, Asus P5E-VM HDMI, WD Blue 640GB, 4x 2048MB PC2 6400, Asus 9800GTX+ Dark Knight, Asus Xonar DX mod. LM4562 + Thule IA60B, Samsung 2032BW, Corsair TX650, XP x64.
Validated
User avatar
lither
Hedersbit
Posts: 9507
Joined: 2002-03-09 21:12:13
Location: Göteborg
Contact:

Post by lither »

rokk wrote:
lither wrote:Jag kan jobba i vilket tempo jag vill, efter vilka premisser jag vill och i stort sett styra min inkomst beroende på ork och vilja. Jag skulle lätt kunna komma upp i inkomster på 30 000+ i månaden om jag bara jobbade för det (och då inte nödvändigtvis över 40 timmar i veckan).
Så ta snacket med någon och börja aktivera dig. Allt du behöver är en boost.
Skulle behöva något liknande, går bara och skräpar och söker arbete just nu. Borde verkligen försöka aktivera mig men det känns som om jag inte har kompetens till att göra något direkt förutom söka de slaskiga support/telefon-jobben som min hals inte pallar.
Vad är du bra på?
1. Nigger guy, two words which by themselves are harmless, but when combined they form a verbal missile of hate.
2. Vivaldi
3. Buffalos ...
Rep0
Posts: 19
Joined: 2008-08-19 21:07:54

Post by Rep0 »

Har samma problem tack vare en knäskålsfraktur vilket resulterade i ett par månaders sjukskrivning.
Jag började med smyckestillverkning, inte sånt med pärlor osv utan mera robusta maffiga grejor som kungalänkar, ringbrynjor och den stilen man gör av bindöglor/motringar.
Jag ville ha en kungalänk och såg att dom kosta apa o tyckte att det kan man väl göra själv, kan lova att det går åtskilliga timmar när man sätter sig ner o pysslar... har även resulterat i att ett par bekanta vill köpa några armband osv så det har ju gett en del förrutom sysselsättning :D
Det kostar förhållandevis lite att komma igång och det finns massor med tips o trix på nätet.
Utvecklingshämmad
User avatar
snigel
Hedersbit
Posts: 9632
Joined: 2002-03-08 15:06:33
Location: Göteborg

Post by snigel »

Ringbrynjan är inget nytt påfund hos 64bits, en bild säger mer än tusen ord.
Rep0 wrote: Jag började med smyckestillverkning, inte sånt med pärlor osv utan mera robusta maffiga grejor som kungalänkar, ringbrynjor och den stilen man gör av bindöglor/motringar.
Image
http://sniglom.blogspot.com
Work |i5 760@4.2GHz|16GB|P55|GTX 670|850 500GB|Xonar D2|2TB
Extra |q9550@3.4GHz|8GB|P45|GTX 670|830 256GB|Audigy 2
MacB.|p8600@2.4GHz|8GB|320m|BX100 500GB
Serve|c1037@1.8GHz|8GB|NM70|X25-M 80GB|Seagate 4TB
User avatar
larsan
Posts: 506
Joined: 2004-11-03 18:04:48
Location: Göteborg
Contact:

Post by larsan »

Mvh David

Wks: HP NC8430

"D" is for Lysdexia!
User avatar
Gebba
Posts: 1235
Joined: 2006-06-17 17:49:51
Location: östergötland

Post by Gebba »

Kom hem till mig och städa och diska,skitkul är det :)

Börja träna på gym, som någon annan nämde wow, börjar du spela det kommer du ha något att göra,endel kan ju spela det länge utan att tröttna xd


snigel hahahaha :D
"Im buying her a vacuum cleaner,i heard chicks likes them"
User avatar
Longstock
Posts: 1370
Joined: 2006-05-25 10:04:03
Location: Stockholm

Post by Longstock »

Tack för all uppmuntran! Fast jag vill inte städa hos någon!
Lither: jag har tänkt i de banorna. Jag är otroligt målmedveten och har en del idéer - bra idéer - på vad jag vill göra - men tyvärr är det svårt att 'övertala' någon som redan har ett jobb eller studerar att börja om på ny kula med mig.


Jag har hittat ett jobb som jag verkligen vill ha - problemet är att jag inte har den erfarenhet som behövs.
Skulle det fungera att "hitta på" att man arbetat med liknande projekt tidigare, eller gräver jag min egen grav på det sättet?
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURGH
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWR
User avatar
lither
Hedersbit
Posts: 9507
Joined: 2002-03-09 21:12:13
Location: Göteborg
Contact:

Post by lither »

Longstock wrote:Skulle det fungera att "hitta på" att man arbetat med liknande projekt tidigare, eller gräver jag min egen grav på det sättet?
Huruvida det fungerar eller inte är svårt att säga. Jag tänker varken uppmana dig till att ljuga eller tala sanning, det är helt ditt beslut. Finns säkert trådar om just sånt här på Flashback.
1. Nigger guy, two words which by themselves are harmless, but when combined they form a verbal missile of hate.
2. Vivaldi
3. Buffalos ...
grimmer
Posts: 145
Joined: 2006-02-06 12:39:20

Post by grimmer »

Longstock wrote:Tack för all uppmuntran! Fast jag vill inte städa hos någon!
Lither: jag har tänkt i de banorna. Jag är otroligt målmedveten och har en del idéer - bra idéer - på vad jag vill göra - men tyvärr är det svårt att 'övertala' någon som redan har ett jobb eller studerar att börja om på ny kula med mig.


Jag har hittat ett jobb som jag verkligen vill ha - problemet är att jag inte har den erfarenhet som behövs.
Skulle det fungera att "hitta på" att man arbetat med liknande projekt tidigare, eller gräver jag min egen grav på det sättet?

Känner igen mig i vad du skriver, jag blev arbetslös för 2 månader och trots att jag sökt jobb som en galning (tar vad som helst) och är med i 13 rekryterings firmor, samt har ringt säkert hundratals företag under de här två månaderna så har jag inte lyckats få jobb än. Det suger! När man går hemma hela dagarna sover man för att man inte har nån anledning att gå upp, man vänder på dygnet. Man blir helt seg och lat, och har inte ork till nånting och som du skriver dåliga tankar börja gnola i bakhuvudet. Det blir en dålig spiral neråt.
Nr1: Athlon64 3500+, 2Gb, 1,5 TbHd, GF 6600GT.

Nr2: 2x2 GHz AMD Turion, 4Gb, 320 GbHd, ATI Xpress 1200.

Nr3: Intel P4 2.5 GHz, 1Gb, 450 GbHd, GF2 Ultra.
Post Reply