Tack för all positiv respons!
Och ja den dagen casper regar sig här så har nog både jag och Bengan (min bror Ståhl) hunnit växa ifrån 64. eller gör man någonsin det? haha
en liten lägesrapport så här på kvällskvisten före julafton då.
Jag och fia blir nog kvar fram till fredag iaf. Då snittet verkar ha orsakat en infektion i fia så ligger hon med fullt morfin påslag och antibiotika. Så som tur är så har inte lillen börjat amma än. Blir jag som får mata han med ersättning.
Julafton blir väll inge vidare tror ja! men vi får väll fira den några dagar senare. brukar kunna hända att man får finare julklappar efter mellandagsrean antar ja.
kan tilllägga att så lycklig jag är just nu över att jag blivit pappa och att allt detta händer är helt obeskrivligt.
haha önskar nästan jag lånat syrrans dator lite tidigare. Sitter på hennes telia LG grej med nån 3g lina i. Just då är det jätte kul att se att min syster har 30 0000 spyware i datorn och utan virus skydd. Jätte kul att tanka ner vag (51mb) i 5kb/s. Har sett att det fins en del wlan nät här men vågar inte prova dom. nån i mora som vet nått om sjukhusets lina? eller någonm som bor i närheten som har lust att vinkla en liten antenn mot 6e våningen i den västra flygeln? haha
Nej det var nog allt jag hade att säga för stunden.
och återigen TACK för alla positiva kommentarer!
MVh Daniel ståhl m Fam!
PS
Här har ni bengan (ståhl) som presis blicit påpackad sin bror son!

ds.