Själv så vet jag inte riktigt. Jobbar juni ut och sedan vet jag inte om det blir förlängning. Men en resa är inplanerad. Resa bär av till Djerba i Tunisien. Hela familjen åker och det ska bli riktigt roligt. 10 år sedan jag åkte med familjen.

Själv bor jag just nu mittemot Tunisien (på Malta) så jag tänkte åka hem till Sverige och semestra!Najze skrev:Ja nu vill jag höra vad ni har för planer i sommar. Någon bokad resa, festival, konsert, ligga i hängamattan eller blir det att jobba kanske?
Själv så vet jag inte riktigt. Jobbar juni ut och sedan vet jag inte om det blir förlängning. Men en resa är inplanerad. Resa bär av till Djerba i Tunisien. Hela familjen åker och det ska bli riktigt roligt. 10 år sedan jag åkte med familjen.
[en kamel]
[ett hus]
Bjud in kompisarna på målarfest. Du kommer inte att hinna måla när du skall förse dem med färg/öl/mat. =)Action skrev:Mina planer är att måla om huset, dödligt tråkigt och jag kan inte skylla på det regnar.
Jag tappade ca 6 kg när jag gick nästan 6 mil på en dagAshTray skrev:I sommar ska jag jävlar i mig gå ner nästan 30 kg, nu är jag trött på att känna mig som en redigt feter griz. Gick ner 17 förra sommaren men har gått upp 7 igen under vintern
Det mesta lär väl ha varit vatten?Hunter skrev:Jag tappade ca 6 kg när jag gick nästan 6 mil på en dag
Jag har gått ner 26 kg sedan oktober. GI-kostAshTray skrev:I sommar ska jag jävlar i mig gå ner nästan 30 kg, nu är jag trött på att känna mig som en redigt feter griz. Gick ner 17 förra sommaren men har gått upp 7 igen under vintern
Vet inte, men jag hade knappt inte ätit nåt på hela dagenJoel skrev:Det mesta lär väl ha varit vatten?Hunter skrev:Jag tappade ca 6 kg när jag gick nästan 6 mil på en dag
1KG fett är ungefär 7000 kcal, det sägs även att elitidrottare kan förbruka typ 8000 kcal/dygn...Hunter skrev:Vet inte, men jag hade knappt inte ätit nåt på hela dagenJoel skrev:Det mesta lär väl ha varit vatten?Hunter skrev:Jag tappade ca 6 kg när jag gick nästan 6 mil på en dag
Jag provade LCHF innan GI. Jag gick ner i vikt på det med, men är ingen jättefantast av fett i sådana stora mängder, så jag gick över till GI. Mer varierad kost och känns mer rätt för kroppen. Annars är det relativt lik mat man äter, förutom då att LCHF är väldigt inriktat på allt fett. Men gillar du det så kör på..walliski skrev:EDIT: När vi nu ännu glider in på OT, på tal om GI mat, har någon prövat LCHF, eller stenåldersdieten? De är ju lite mot GI hållet...
Min bror håller på med LCHF, så jag har fått pröva på sån mat ibland.. Vet inte om det blir allt för jobbigt med att äta mycket fett. Tror det största problemet vore att maten blir aningen enformig; alltid sallad, broccoli och blomkål, eller nåt ditåt. Med GI kan man ju, om man fuskar lite, äta pasta och sådant. Och bröd!AshTray skrev:Precis så^
LCHF blev riktigt jobbigt tycker jag, att trycka i sig allt fett, det kändes inte bra.