Webhallen

Forum för presentation och åsikter om datorbutiker.
User avatar
Bodego
Posts: 146
Joined: 2006-08-06 0:50:57
Location: Sverige -Alingsås

Post by Bodego »

Jag köpte ett PS3 mega bundle pack i July, innan prissänkningen. Men jag är nöjd ändå. Webhallen hade det bästa paketerbjudanded då, och det verkar som dom fortfarande har det. Jag tycker det är konstigt att inte fler säljer PS3:an tillsammans med en HDMI-kabel.
Thermaltake Armor - Corsair HX620W
ASUS Commando - E6600 @ 3.2GHz
Scythe Ninja Plus - Corsair XMS2 PC6400 2048MB (1:1)
Gainward Bliss 8800GTX - Seagate Barracuda 320GB
Western Digital My Book 250GB - Vista Home Premium 32bit
User avatar
Fenix
Hedersbit
Posts: 6236
Joined: 2002-03-08 2:55:18
Location: Mölndal
Contact:

Post by Fenix »

MarkSlap wrote:Vad fick du? ^^
jag fick en ps3 blueray fjärr och en ps3 handkontroll. Båda demoex. Efter typ 1-1½ vecka kom min dvd.
What is Odyssey5?

www.roaddogs.se
User avatar
maciato
Posts: 1798
Joined: 2002-03-17 20:14:24
Location: Gothenburg
Contact:

Post by maciato »

Aldrig några problem i stort sett så länge det gäller spel.
Beställde dock en reciver+dvd för en tid sedan. På sidan stod det "leveransklar", slutade med en lev. tid på över 3 veckor.
Först skulle sista exemplaret tagit slut. Och när de fick in nya från leverantör var kartongen så skadad att de inte ville ge ut den utan beställde en ny.

Under denna tid var de till en början lite sega på att svara på supportmailen, 5 dagar första gången. Men därefter var de snabbare, under två dagar tror jag.
Telefonkundservicen däremot, helt omöjlig att komma fram på. Testade ringa över 15 ggr. vid olika tillfällen och blev varje gång ombedd att prova senare "då det är många som ringer"...
Edit: Kan iallafall tillägga att efter lite påtryckning ifrån min sida ska jag ha 200:- tillgodo hos dem som ett plåster på såren. Alltid något.

Jag ger webhallen 2.5 av 5 då de är grymma på spel och dvd.
Post Reply