lither skrev:
Det är först här du skriver vad du verkligen är ute efter. Jag skulle tveklöst kunna säga om det är något för dig, men det förutsätter att du säger vad du vill ha i din iPhone, för det finns anständiga motståndare på marknaden just nu och även iPhone har brister.
Mitt största problem är att jag inte är helt säker på vad jag vill ha ur en telefon. Har en Sony Ericsson W880i för tillfället, vilken jag gillar pga. mp3-spelaren, vilken har en stor funktion i min telefon. Saknar dock en bättre kalender. Skulle även vilja ha en lite större skärm för att kunna ha bättre översikt över just kalendern, men även på webbsidor. Då skulle Wlan även komma som ett stort plus. Telefonen får dock inte vara allt för stor, då den skall bäras i fickan, en lämplig balans mellan skärmstorlek och telefonens storlek krävs därför.
Kamera är något som jag gärna har, men inte riktigt bryr mig om. GPS till exempel är något som inte är så viktigt, men som kan vara bra med tanke på att man inom snar framtid får körkort osv.
Att kunna skriva ordentligt är också något jag funderar mer och mer på (w880i har ganska knepiga knappar, oavsett vad folk tycker om den, helst skulle ett inte allt för litet qwerty tangentbord sitta fint...)
Vill gärna ha uttag för vanliga hörlurar, nästan ett måste.
Möjligheten med iPhone att kunna utöka enligt eget behov med apps ser jag mycket positivt på.
Nu håller visst tråden på att glida lite mera mot köpråd kanske, får se om en ny trådstart är nödvändig eller ej...
Här var det tomt...