error code i msn: 80004005

Avdelningen för spel och annan vardaglig mjukvara.
Post Reply
Viirus
Posts: 35
Joined: 2007-01-22 16:27:31

error code i msn: 80004005

Post by Viirus »

Hej, Jag försöker logga in på msn men det fungerar inte, Det står att det är nått fel med min default gateway, Och när jag försöker reparera det via msn, Så får jag bara fram denna fel kod : 80004005 Snälla hjälp mig :(
User avatar
walliski
Posts: 1432
Joined: 2005-07-15 16:30:21
Location: Finland

Re: error code i msn: 80004005

Post by walliski »

Här var det tomt...
Viirus
Posts: 35
Joined: 2007-01-22 16:27:31

Re: error code i msn: 80004005

Post by Viirus »

walliski wrote:Prövat detta? http://forum.mess.be/index.php?showtopic=17336

Mera finns här: http://tinyurl.com/y9onwut

Haha, Jätte roligt... Har inte ens de som står där så, Asså är det nån som vet hur man fixar det här ?? :S
User avatar
walliski
Posts: 1432
Joined: 2005-07-15 16:30:21
Location: Finland

Re: error code i msn: 80004005

Post by walliski »

Det var samma felkod... Förklara lite mer utförligt vad som händer, när det händer osv. Fungerat förr, problem med andra program? Prövat uppdatera, fungerar det om du loggar in som annan användare (Både i Windows och MSN...)? Vilken Windows version? Fungerar det med andra datorer inom samma nätverk? osv...
Här var det tomt...
Viirus
Posts: 35
Joined: 2007-01-22 16:27:31

Re: error code i msn: 80004005

Post by Viirus »

walliski wrote:Det var samma felkod... Förklara lite mer utförligt vad som händer, när det händer osv. Fungerat förr, problem med andra program? Prövat uppdatera, fungerar det om du loggar in som annan användare (Både i Windows och MSN...)? Vilken Windows version? Fungerar det med andra datorer inom samma nätverk? osv...

Jag försöker logga in, Då blir det att programmet inte svarar, Exakt samma med tex bdb ( bilddagboken ) när man försöker ladda upp en bild på bdb så får jag bara fram den där rutan man får upp som man bläddrar vidare på och väljer bilden man vill lägga in, Där blir det också " Svarar inte " Och ja, det har fungerat förut .., Har bara en användare på datorn så vet faktist inte om det fungerar om man gör en till .. Och det fungerar inte att logga in på nån " msn användare " Jag har windows vista 32 .. Och det här är den enda datorn i huset ( Min ) ... Asså ingen som vet vad det är som händer fattar värkligen ingenting ... Kan ju inte ens ladda upp bilder på bdb längre .. Och den här datorn är skit ny ( Har haft den max i 2 månader ) Och har skit bra grejer i den så man tycker ju att saker och ting ska fungera fel fritt.
Post Reply