64bits shop

Kommentera artiklar, ge förslag, kritisera eller rosa vårt arbete på 64bits.
Post Reply
Dissident
Posts: 4796
Joined: 2003-01-24 21:57:32

64bits shop

Post by Dissident »

linc wrote:Hur vore det om du höll dig till ämnet egentligen? Den här tråden är till designen på sidan, inte shopen.
Helt rätt. Så, för att sammanfatta, jag föreslår tryck i den här stilen och om ni bär dem kommer ni antagligen att gå ner i vikt och få ett bättre sexliv. Den stora lutande fyrkanten med "CS" i går inte hem hos folket.

ImageImage

edit: notera att det är en svart kant runt de vita bokstäverna.
Last edited by Dissident on 2005-08-16 5:37:27, edited 1 time in total.
User avatar
lillis
Hedersbit
Posts: 6841
Joined: 2002-03-08 18:03:45

Post by lillis »

The experts agree.
Jag gillar verkligen inte CS-logon, och det har jag aldrig gjort.
User avatar
linc
Administratör
Posts: 7602
Joined: 2002-02-13 22:22:11
Location: Skåneland
Contact:

Post by linc »

Tror att det är på gång faktiskt, mest för att rutnätet gjorde loggan för bred för att kunna trycka allt på en rad tror jag.
hej.
User avatar
Dynamitsven
Posts: 1268
Joined: 2004-02-17 9:34:48
Location: Typ Halmstad / n ö Skåne

Post by Dynamitsven »

Stilrena, men det är fel färg, det ska vara orange-blå!
DIM kalsonger As String
User avatar
xerxes
Posts: 835
Joined: 2002-03-08 21:48:21
Location: Lund
Contact:

Post by xerxes »

Dynamitsven wrote:Stilrena, men det är fel färg, det ska vara orange-blå!
Var ser du det? På framsidan är texten vit, på forumet likaså.
There are 2 kinds of people in the world: Those who understand hexadecimal, and those who don't.
User avatar
lillis
Hedersbit
Posts: 6841
Joined: 2002-03-08 18:03:45

Post by lillis »

linc wrote:Tror att det är på gång faktiskt, mest för att rutnätet gjorde loggan för bred för att kunna trycka allt på en rad tror jag.
Yay!
Hoppas att det kommer på munktröjorna, för då köper jag en.
User avatar
Branstrom
Hedersbit
Posts: 3487
Joined: 2002-02-22 16:46:37
Location: Härnösand
Contact:

Post by Branstrom »

När jag gjorde loggan (några år sedan nu, jag var fjorton tror jag) var jag helt blind för "CS" - och nu sticker det i ögonen varje gång jag tittar på den. Jag är också 100% för en ren tröjdesign med bara ett vitt "64". Det såg riktigt bra ut.
Fredrik Bränström. Blogg + portfolio, så småningom.
Dissident
Posts: 4796
Joined: 2003-01-24 21:57:32

Post by Dissident »

Om det blir något av det så vill jag framföra det ödmjuka förslaget att trycka enbart på bröstet. Jag tycker att det är mer estetiskt än dubbeltryck eller tryck på ryggen. Ha i alla fall en omröstning eller något.
User avatar
Ghlargh
Posts: 10236
Joined: 2002-07-27 18:34:53
Location: Stockholm/Bromma
Contact:

Post by Ghlargh »

Dissident wrote:Om det blir något av det så vill jag framföra det ödmjuka förslaget att trycka enbart på bröstet. Jag tycker att det är mer estetiskt än dubbeltryck eller tryck på ryggen. Ha i alla fall en omröstning eller något.
Bättre än en omröstning skulle väl vara att lägga upp tröjan som vara i butiken, som bindande förbeställning med villkoret att den kommer skickas om antalet ordrar kommer upp i x antal.

Omröstningar eller intresseanmälan verkar inte vara helt bra idéer när man ska se vad folk faktiskt vill köpa då folk som aldrig i livet skulle köpa varan ändå röstar eller anmäler intresse. Däremot en bindande förbeställning garanterar att folk faktiskt vill ha det som ska säljas.
Ghlargh ska inte hållas lagligen eller annars ansvarig om en 64bitare eller dennes utrustning dör eller skadas allvarligt efter att ha följt Ghlarghs tips, tipsen är avsedda endast som vägledning och inte som en exakt instruktion. Kan du inte, rör inte!
User avatar
Dynamitsven
Posts: 1268
Joined: 2004-02-17 9:34:48
Location: Typ Halmstad / n ö Skåne

Post by Dynamitsven »

xerxes wrote:
Dynamitsven wrote:Stilrena, men det är fel färg, det ska vara orange-blå!
Var ser du det? På framsidan är texten vit, på forumet likaså.
mjo, men vit och blå känns trist, då färgen orange finns lite överallt här så skulle den nog passat in ändå.
DIM kalsonger As String
User avatar
lillis
Hedersbit
Posts: 6841
Joined: 2002-03-08 18:03:45

Post by lillis »

Tror inte att det är så väldans snyggt på en tröja med orange fet text på en mörkblå bakgrund. Eller rättare sagt - jag tror att det är skitfult.
User avatar
Jonas Lundh
Hedersbit
Posts: 2513
Joined: 2002-03-07 22:43:22
Contact:

Post by Jonas Lundh »

lillis wrote:Tror inte att det är så väldans snyggt på en tröja med orange fet text på en mörkblå bakgrund. Eller rättare sagt - jag tror att det är skitfult.
Jag är på ditt spår här lillis. Så mycket orange som det blir skulle inte fungera i tryck.
"One does not simply walk into the Signals and Systems exam. Its black gates are guarded by more than just exam guards. There is evil there that does not sleep."
User avatar
Branstrom
Hedersbit
Posts: 3487
Joined: 2002-02-22 16:46:37
Location: Härnösand
Contact:

Post by Branstrom »

Instämmer.
Fredrik Bränström. Blogg + portfolio, så småningom.
User avatar
lillis
Hedersbit
Posts: 6841
Joined: 2002-03-08 18:03:45

Post by lillis »

Möjligen, om man absolut skall ha med orange, kanske bara ett orange streck under "64bits" (som fortfarande är vitt), eller en orange outline?

Vad vet jag.
User avatar
Dynamitsven
Posts: 1268
Joined: 2004-02-17 9:34:48
Location: Typ Halmstad / n ö Skåne

Post by Dynamitsven »

Vid närmare eftertanke så kanske vit-blå blir bra.
DIM kalsonger As String
Post Reply