Studio64, dött?

Kommentera artiklar, ge förslag, kritisera eller rosa vårt arbete på 64bits.
Post Reply
User avatar
benjamin
Posts: 6985
Joined: 2002-03-08 0:02:41
Location: Linnéstaden, Göteborg
Contact:

Studio64, dött?

Post by benjamin »

(Finns ingen responsdel i Studio64-forumsdelen så lägger den här, ni får väl flytta om ni inte håller med)

Jag råkade kika in på Studio64.se och såg att nyheterna inte uppdateras alls typ. Under de senaste veckorna har det tagit en vecka (sju dagar) mellan uppdateringarna(!). Jag uppdaterar min egosida oftare.

Vad är tanken med Studio64? Just verkar det lite off.
Redskap: MacBook Pro och 24"-skärm
Server: Powermac Dual G4
-----------------------------------------------------------
Benis.se
Benjaminhasselgren.se
User avatar
Jonas Lundh
Hedersbit
Posts: 2513
Joined: 2002-03-07 22:43:22
Contact:

Post by Jonas Lundh »

Problemet är väl till största delen att det inte händer så mycket inom det området som är relaterat till den svenska marknaden. Därför blir det också lite lite nyheter. Vi funderar på att utvidga området något men då behöver vi först ta in fler skribenter.
"One does not simply walk into the Signals and Systems exam. Its black gates are guarded by more than just exam guards. There is evil there that does not sleep."
User avatar
benjamin
Posts: 6985
Joined: 2002-03-08 0:02:41
Location: Linnéstaden, Göteborg
Contact:

Post by benjamin »

Lundh wrote:Problemet är väl till största delen att det inte händer så mycket inom det området som är relaterat till den svenska marknaden. Därför blir det också lite lite nyheter. Vi funderar på att utvidga området något men då behöver vi först ta in fler skribenter.
Det känns som en sanning med modifikation, varför måste det vara relaterat till svenska marknaden? Jag menar, sådana här saker brukar ju vara rätt samma all over the world. Jag gillar idéen med Studio64 - kan säkert bli hur bra som helst med lite nyhetsflöde och kvalité.

Lycka till!
Redskap: MacBook Pro och 24"-skärm
Server: Powermac Dual G4
-----------------------------------------------------------
Benis.se
Benjaminhasselgren.se
User avatar
jarlen
Posts: 36
Joined: 2002-07-15 18:56:40
Location: Eskilstuna
Contact:

Post by jarlen »

Alltså.. jag tycker hela 64bits verkar dött också.

Senaste veckan har det kommit ut 7 nyheter, det är vad motsv. sidor pumpar ut på 1-2 dagar.

Jag ser massor av nyheter som ni borde kunnat skriva om, men "missat" visst, tråkigt att läsa samma nyheter överallt.

Men gräv fram nått annat då? Eller samla in mer än någon annan.
//JARLEN :: SHUTTLE SN85G4 | ATHLON64 3000+ S754 | 1024MB PC3200 CAS2.5 | SAPPHIRE X800 PRO | 2x120GB MAXTOR SATA-RAID0 | SB LIVE! 5.1 DIGITAL |

//NUMBER2 :: ASUS P4P800 DELUXE | P4 NW 2.8C HT | 512MB PC3200 | 40GB FUJITSU | SB 128 PCI | ASPIRE 500W |
User avatar
Nitro
Posts: 1899
Joined: 2002-04-06 11:20:19
Location: Säffle

Post by Nitro »

En funktion som är snabb så man kan skicka in lite nyhetstips?
Eller finns det? ;D
User avatar
whiz
Hedersbit
Posts: 5154
Joined: 2002-02-14 22:43:32
Contact:

Post by whiz »

jarlen, jag svarade på ditt inlägg i en ny tråd, ta vidare diskussion i ämnet där.
» the empire never ended
Post Reply