Problem med 64bits forum, hjälp!

Kommentera artiklar, ge förslag, kritisera eller rosa vårt arbete på 64bits.
Post Reply
User avatar
Oneway
Posts: 600
Joined: 2004-03-11 17:00:19
Location: Stockholm

Problem med 64bits forum, hjälp!

Post by Oneway »

Jag har ett ganska konstigt fel här på jobbet. När jag besöker detta forum så behöver jag inte logga in då jag valt att IE ska spara användarnamn och lösen. (IE jag vet, men vi får inte göra vad vi vill på jobbet). Senast nu så dök ett problem upp som jag aldrig sett tidigare, jag blev helt plötsligt tvungen att logga in igen, ingen fara med det, men när jag kommer in på forumet upptäcker jag att alla trådar är markerade som lästa?!?! Jag är säker på att nya trådar och svar tillkommit sen jag loggade in sist (igår), det ska nämnas att jag loggade in hemifrån med Firefox igår ca 21-22. Vad kan felet vara?

Kan det bero på att jag loggar in hemifrån med firefox? Långsökt........
valekerdu - "Asså Jerko.. är du verkligen utbildad? Jag är 14 år och är bättre än dig."
Fluffy
Hedersbit
Posts: 7384
Joined: 2002-02-13 23:56:00

Post by Fluffy »

Detta är phpBB som fungerar så. Denna "miss" i forumet kommer fixas i någon framtida version.
User avatar
linc
Administratör
Posts: 7602
Joined: 2002-02-13 22:22:11
Location: Skåneland
Contact:

Post by linc »

Det stämmer vad fluffy säger.. när man loggar in på nytt så rensas tyvärr de där olästmarkeringarna.
hej.
User avatar
Jonas Lundh
Hedersbit
Posts: 2513
Joined: 2002-03-07 22:43:22
Contact:

Post by Jonas Lundh »

Flyttad till respons.
"One does not simply walk into the Signals and Systems exam. Its black gates are guarded by more than just exam guards. There is evil there that does not sleep."
Post Reply