64 bits phpbb style.

Kommentera artiklar, ge förslag, kritisera eller rosa vårt arbete på 64bits.
Post Reply
User avatar
kiisen
Posts: 24
Joined: 2006-02-24 10:30:31
Location: Grums / Häggvik

64 bits phpbb style.

Post by kiisen »

Jag undrar vart man kan ta och ta hem denna stylen som 64bits använder den e ju så gullig ; ). om den nu finns att ladda hem. någon som vet?
User avatar
linc
Administratör
Posts: 7602
Joined: 2002-02-13 22:22:11
Location: Skåneland
Contact:

Post by linc »

Nej, den finns inte att ladda hem. Branstrom designade den speciellt för 64bits.
hej.
User avatar
kiisen
Posts: 24
Joined: 2006-02-24 10:30:31
Location: Grums / Häggvik

Post by kiisen »

okej kanske va därför jag inte hittade den på internet då ; )
User avatar
lither
Hedersbit
Posts: 9507
Joined: 2002-03-09 21:12:13
Location: Göteborg
Contact:

Post by lither »

Även om ämnet må vara över, så lägger ändå tråden bland respons och idéer.
1. Nigger guy, two words which by themselves are harmless, but when combined they form a verbal missile of hate.
2. Vivaldi
3. Buffalos ...
Ajaj
Posts: 640
Joined: 2005-11-29 12:01:49

Post by Ajaj »

Jo det är ett ganska bra och lättläst tema. 64bits borde släppa det för nerladdning.
User avatar
lither
Hedersbit
Posts: 9507
Joined: 2002-03-09 21:12:13
Location: Göteborg
Contact:

Post by lither »

Det är specialdesignat för alla modifikationer som 64bits har. Det skulle bugga en aning i en nyinstallerad version av phpBB.
1. Nigger guy, two words which by themselves are harmless, but when combined they form a verbal missile of hate.
2. Vivaldi
3. Buffalos ...
User avatar
Jonas Lundh
Hedersbit
Posts: 2513
Joined: 2002-03-07 22:43:22
Contact:

Post by Jonas Lundh »

Ajaj wrote:Jo det är ett ganska bra och lättläst tema. 64bits borde släppa det för nerladdning.
Temat är som sagt specialdesignat för oss och det är något som vi vill skall vara unikt för oss. Att släppa den till andra är därför inte aktuellt.
"One does not simply walk into the Signals and Systems exam. Its black gates are guarded by more than just exam guards. There is evil there that does not sleep."
Ajaj
Posts: 640
Joined: 2005-11-29 12:01:49

Post by Ajaj »

Jag tycker att det är snålt. Det är ett behagligt tema. Om någon kan ha användning för det, så tycker jag att de borde kunna ta del av det.
Om nån skulle använda samma färgtema på tex ett Matreceptsforum så skulle de knappast skada er.
User avatar
egar
Hedersbit
Posts: 4192
Joined: 2002-02-18 0:01:59
Location: Göteborg
Contact:

Post by egar »

Ajaj wrote:Jag tycker att det är snålt. Det är ett behagligt tema. Om någon kan ha användning för det, så tycker jag att de borde kunna ta del av det.
Om nån skulle använda samma färgtema på tex ett Matreceptsforum så skulle de knappast skada er.
Då skulle 64bits inte längre vara indie.
A fair judgement!
Two-way mirror in the hall
They like to watch everything you do
Transmitters hidden in the walls
So they know everything you say is true
User avatar
linc
Administratör
Posts: 7602
Joined: 2002-02-13 22:22:11
Location: Skåneland
Contact:

Post by linc »

Ajaj wrote:Jag tycker att det är snålt. Det är ett behagligt tema. Om någon kan ha användning för det, så tycker jag att de borde kunna ta del av det.
Om nån skulle använda samma färgtema på tex ett Matreceptsforum så skulle de knappast skada er.
Tycker du om någonting egentligen? ;)

64bits forumstil är just 64bits forumstil och ingen annans. Vi försöker ha en unik sida med vår egen stil och det kan vi inte ha om vi låter andra personer använda samma design och stil som oss, så enkelt är det.
hej.
User avatar
Branstrom
Hedersbit
Posts: 3487
Joined: 2002-02-22 16:46:37
Location: Härnösand
Contact:

Post by Branstrom »

Däremot kan man ju be mig designa ett lika fint tema i en annan stil, mot ersättning. ;)

EDIT: Vid närmare eftertanke är inte pengarna värda tiden för mig just nu, jag har redan att göra. Jag fick ett PM med ett erbjudande, men jag måste tyvärr avböja. Om det inte handlar om stora pengar förstås.
Fredrik Bränström. Blogg + portfolio, så småningom.
Post Reply