Symbol slutade fungera :)

Kommentera artiklar, ge förslag, kritisera eller rosa vårt arbete på 64bits.
Post Reply
User avatar
Rejs
Posts: 694
Joined: 2005-10-07 17:12:13
Location: Nybro
Contact:

Symbol slutade fungera :)

Post by Rejs »

Världen går ju inte under bara för detta :)

Men man kan ju bara undra så slipper jag sitta och fundera vad som hände...

Hade ► (trekant som pekar åt höger) i min profil innan. Helt plötsligt så funkar den inte längre. Var det 64bits.se som gjorde något eller vad? :D
Immortelle: Windows XP Pro » MSI K8N Platinum » AMD Athlon 64 +3800X2 » Gainward 6800GT » Western Digital Caviar 120GB + 200GB » Chieftec Mesh 400W
User avatar
linc
Administratör
Posts: 7602
Joined: 2002-02-13 22:22:11
Location: Skåneland
Contact:

Post by linc »

Kan inte svara på vad som har hänt faktiskt, vi har inte gjort någon ändring i forumet eller servern som skulle kunna åstadkomma det här de senaste dygnen.

Du har ju fått HTML-värdena för pilarna (& #9658;) istället för pilarna i sig, så det är lite märkligt. Prova att göra om signaturen och spara den?
hej.
User avatar
Rejs
Posts: 694
Joined: 2005-10-07 17:12:13
Location: Nybro
Contact:

Post by Rejs »

linc wrote:Kan inte svara på vad som har hänt faktiskt, vi har inte gjort någon ändring i forumet eller servern som skulle kunna åstadkomma det här de senaste dygnen.

Du har ju fått HTML-värdena för pilarna (& #9658;) istället för pilarna i sig, så det är lite märkligt. Prova att göra om signaturen och spara den?
Ja det är väldigt märkligt att det bara sluta funkerar. Jag var inne och bara ändrade ort så blev det så. Det är konstigt att det funkar i meddelandet men inte i signaturen. För du såg pilen i mitt första meddelande va? :)
Immortelle: Windows XP Pro » MSI K8N Platinum » AMD Athlon 64 +3800X2 » Gainward 6800GT » Western Digital Caviar 120GB + 200GB » Chieftec Mesh 400W
User avatar
poller
Hedersbit
Posts: 4387
Joined: 2002-03-11 10:33:23
Contact:

Post by poller »

Är säkert någon av uppdateringarna som ändrade så att den ersätter & med & när man skickar in signaturen. Så när du bytte ort så skickade den in signaturen igen och då ändrade den det.

En teori bara. :-)
Post Reply