OT tråd?

Kommentera artiklar, ge förslag, kritisera eller rosa vårt arbete på 64bits.
Post Reply
Boris
Posts: 689
Joined: 2002-03-08 9:02:30
Location: Stockholm
Contact:

OT tråd?

Post by Boris »

fick helt plötsligt en ganska bra idé!

.:Skulle vara ganska bra om någon modd/admin skapade en OT tråd och valde "klistrad" eftersom "viktigt" inte pasar in. på så sätt skulle tråden hålla sig vid toppen hela tiden där folk skulle skriva allt OT istället för att skräpa ned i forumet i onödan?!

vad tycker ni? låter det bra?
Stay OpenMinded: OMP design studio
User avatar
Branstrom
Hedersbit
Posts: 3487
Joined: 2002-02-22 16:46:37
Location: Härnösand
Contact:

Post by Branstrom »

Tror inte det är en sån bra idé, vi vill hellre ha ett forum helt utan onödiga inlägg. ;)

Även om jag skapade den första OT-tråden i gamla forumet så är det ju egentligen dömt att misslyckas... Jag menar, nån gång kommer någon att posta något som hör till topic, eftersom topic är OT-saker... och då funkar det ju inte... ;D ;) :P 8)
Fredrik Bränström. Blogg + portfolio, så småningom.
User avatar
mkk
Posts: 5084
Joined: 2002-03-08 0:04:08
Location: Gefle
Contact:

Post by mkk »

Använd istället IRC och liknande till att "prata strunt" om allt möjligt. Det finns så många sätt att kommunicera över internet att det nästan vore rent negativt att ge plats åt allt på ett ställe. Vidga vyerna lite. :)
Boris
Posts: 689
Joined: 2002-03-08 9:02:30
Location: Stockholm
Contact:

Post by Boris »

mkk@64bits.se wrote:Använd istället IRC och liknande till att "prata strunt" om allt möjligt. Det finns så många sätt att kommunicera över internet att det nästan vore rent negativt att ge plats åt allt på ett ställe. Vidga vyerna lite. :)
inte för att jag postar OT trådar nuförtiden men märker att det finns dom som gör det. postar inte så mkt överhuvudtaget längre. :-/
Stay OpenMinded: OMP design studio
Post Reply