64bits-filarkiv

Kommentera artiklar, ge förslag, kritisera eller rosa vårt arbete på 64bits.
Post Reply
Fluffy
Hedersbit
Posts: 7384
Joined: 2002-02-13 23:56:00

64bits-filarkiv

Post by Fluffy »

När jag såg denna tråd ploppade en tanke i min skalle, bland alla andra:
http://www.64bits.se/forum/viewtopic.php?t=58374

Kanske fixa till filarkivet att endast ha 64bits-relaterade saker i. Bakrundsbilderna, Winamp-skinnet, Låten: Mad Modder - Moddarvisan (Om upphovsrättsmannen tillåter det.) och allt annat.

Eller ni har kanske för mycket på eran "to do"-lista?
User avatar
linc
Administratör
Posts: 7602
Joined: 2002-02-13 22:22:11
Location: Skåneland
Contact:

Post by linc »

Filarkivsidorna är ju lite buggiga, men att lägga in filer där är inga problem..

http://www.64bits.se/filer/list.php?dir=64bits
hej.
Fluffy
Hedersbit
Posts: 7384
Joined: 2002-02-13 23:56:00

Post by Fluffy »

Missade nog meningen vad jag ville, fixa ett filarkiv med endast 64bits-relaterat material som inte heter Filarkiv. T.ex bakrundsbilderna så blir det en liten tbumb, samma med Winamp-skin.


Ivägglidande:
* Uppdatera/dumpa länkarkiv? Själv föredrar jag dumpa)
* Konceptbutiken har fortfarande lilla missen vilket syns lite i IE medans betydligt mer i Firefox.
* Reklam på 64bits för 64bits. ;)
User avatar
linc
Administratör
Posts: 7602
Joined: 2002-02-13 22:22:11
Location: Skåneland
Contact:

Post by linc »

Fluffy wrote:Missade nog meningen vad jag ville, fixa ett filarkiv med endast 64bits-relaterat material som inte heter Filarkiv. T.ex bakrundsbilderna så blir det en liten tbumb, samma med Winamp-skin.
Aha, okej, jo det förstod jag inte att du menade. :)

Det bör väl kunna ordnas men som du sa så har vi för mycket på gång för att det ska bli av.

Ivägglidande:
* Uppdatera/dumpa länkarkiv? Själv föredrar jag dumpa)
Jo, jag skulle också vilja dumpa det faktiskt, det fyller ingen funktion.
* Konceptbutiken har fortfarande lilla missen vilket syns lite i IE medans betydligt mer i Firefox.
Vi vet om det, men det är för att de sidorna använder sig av en fulhacksversion av designen som används för framsidan (samma med recensioner för övrigt).
* Reklam på 64bits för 64bits. ;)
Det är för att lyfta fram de olika delarna av 64bits som är ganska anonyma för besökare som bara ser framsidan. Forumet t ex är ganska anonymt.
hej.
Post Reply