kontaktad vid citering

Kommentera artiklar, ge förslag, kritisera eller rosa vårt arbete på 64bits.
Post Reply
User avatar
Mitra
Posts: 1517
Joined: 2002-04-07 2:47:49
Location: Hässleholm
Contact:

kontaktad vid citering

Post by Mitra »

Tycker att ni skulle kunna införa en funktion där man kan välja i sin profil att bli e-mejlad (kontaktad) när någon citerar en.

Rätt ofta händer det att man har skrivit i nån tråd och efter flera dagar eller veckor så blir man citerad av någon, som kanske ifrågasätter vad man sa eller har någon fråga. Men antagligen kommer man själv inte att läsa den tråden och även om amn läser den så kommer man nog inte läsa grundligt nog för att se citeringen..


Bara en idé vet ej om folk hade tyckt det var bra eller ej.. själv hade det underlättat för mig som är lite av en sporadisk användare av forumet.

MVH
/Mitra

edit: såg att i en annan tråd så tyckte ni inte det var lönt med ändringar eftersom ni ska byta till vbulletin... men hursom denna funktionen kan ju implenteras där iaf.. tänk på det ;)
Last edited by Mitra on 2006-10-15 23:13:38, edited 1 time in total.
varför 100% när 60% duger mer än väl?
User avatar
übermensch
Hedersbit
Posts: 3190
Joined: 2002-03-08 0:03:05
Location: Kista
Contact:

Post by übermensch »

Du kan kolla via länken "Visa dina inlägg" på forumets förstasida. Då ser du trådar du skrivit i, inte exakt det du är ute efter men det blir lite lättare att hålla ordning på de trådar där man skrivit något i själv
In cars several processors are connected by a bus
User avatar
nem
Hedersbit
Posts: 4678
Joined: 2002-04-12 15:48:33
Location: Lund

Post by nem »

Det är en mycket bra idé som jag sett på något annat ställe, vilket minns jag inte just nu.
"Rightful liberty is unobstructed action according to our will within limits drawn around us by the equal rights of others."- Thomas Jefferson
User avatar
Ghlargh
Posts: 10236
Joined: 2002-07-27 18:34:53
Location: Stockholm/Bromma
Contact:

Post by Ghlargh »

En sak till att skriva upp inför bytet av forumsystem
Ghlargh ska inte hållas lagligen eller annars ansvarig om en 64bitare eller dennes utrustning dör eller skadas allvarligt efter att ha följt Ghlarghs tips, tipsen är avsedda endast som vägledning och inte som en exakt instruktion. Kan du inte, rör inte!
User avatar
MooDHooDs
Posts: 2229
Joined: 2006-03-03 22:26:11
Location: Stockholm
Contact:

Post by MooDHooDs »

nem wrote:Det är en mycket bra idé som jag sett på något annat ställe, vilket minns jag inte just nu.
swecl..
Dyslexi
User avatar
Mitra
Posts: 1517
Joined: 2002-04-07 2:47:49
Location: Hässleholm
Contact:

Post by Mitra »

förlåt om jag drar upp en lite gammal tråd men undrar ifall denna funktionen kommer implenteras?

edit: såg att någon moderator i samma tråd hade skrivit något om at tman kan trycka visa din trådar o.s.v men jag förstod aldrig om det var ett svar på ifall ni skulle tänka över citering funktionen eller inte..

ps: märkte nu sen ni ändrat att när man editar sitt inlägg så kan jag inte scrolla och se vad folk skrivit innan vilket gör det svårare för mig att i detta fallet skriva vad moderatorn sa..o.s.v...
varför 100% när 60% duger mer än väl?
Post Reply