Får inte upp min avatar

Kommentera artiklar, ge förslag, kritisera eller rosa vårt arbete på 64bits.
Post Reply
User avatar
manne1x2
Posts: 13
Joined: 2006-04-06 1:32:50

Får inte upp min avatar

Post by manne1x2 »

Hej jag har problem att ladda upp min avatar, den är i rätt storlek (dvs mindre än 100px på både bredd och höjd) samt storlek är mindre än 10kb.
Har provat via FF samt IE.

har även testat via en annan sida, och från hårddisken, och det ända jag får upp när jag ska ladda upp bilden är detta

Code: Select all

Warning: copy(./images/avatars/19718429384601464fb7916.jpg) [function.copy]: failed to open stream: Permission denied in /usr/local/www/data-dist/se.64bits.www/forum/includes/usercp_avatar.php on line 288

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /usr/local/www/data-dist/se.64bits.www/forum/includes/usercp_avatar.php:288) in /usr/local/www/data-dist/se.64bits.www/forum/includes/page_header.php on line 501

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /usr/local/www/data-dist/se.64bits.www/forum/includes/usercp_avatar.php:288) in /usr/local/www/data-dist/se.64bits.www/forum/includes/page_header.php on line 503

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /usr/local/www/data-dist/se.64bits.www/forum/includes/usercp_avatar.php:288) in /usr/local/www/data-dist/se.64bits.www/forum/includes/page_header.php on line 504
I Fight for freedom
User avatar
linc
Administratör
Posts: 7602
Joined: 2002-02-13 22:22:11
Location: Skåneland
Contact:

Post by linc »

Det är ett fel som har uppstått nu under vår serverflytt. Ska vara fixat nu.


Flyttar tråden till responsforumet.
hej.
Post Reply