Först [NT]

Kommentera artiklar, ge förslag, kritisera eller rosa vårt arbete på 64bits.
Post Reply
User avatar
bupp2
Posts: 577
Joined: 2002-03-07 23:18:16
Location: Falun
Contact:

Först [NT]

Post by bupp2 »

Yeah först, snyggt forum btw. Men vad händer med gamla hederliga YaBB? Synd att kasta bort så fina trådar :-(
<bupp2> Axman, vad gör du?
<Axman> bupp2, vet inte.
User avatar
McMupp
Posts: 152
Joined: 2002-02-16 3:38:14
Location: Min faders pung
Contact:

Re: Först [NT]

Post by McMupp »

bupp2 wrote:Yeah först, snyggt forum btw. Men vad händer med gamla hederliga YaBB? Synd att kasta bort så fina trådar :-(
Du får väl passa på o spara dom trådar du vill ha kvar :P btw, vetu vad [nt] betyder ens? :P :)
User avatar
EvilGhozt
Posts: 494
Joined: 2002-03-07 22:36:11
Location: Luleå
Contact:

Post by EvilGhozt »

just de... ta inte bort gammla trådar... jag vill också ha kvar lite... spara dom på nån annan server eller nåt.. kan vara bra om man behöver söka reda på nåt
Mackan
Posts: 445
Joined: 2002-03-07 23:34:16
Contact:

Post by Mackan »

COOLT vi får väl fylla upp NYA fina forumet med nya tråda, det är väl inget annat...
User avatar
EagleSpirit
Posts: 461
Joined: 2002-03-08 22:47:04
Location: Göteborg
Contact:

Post by EagleSpirit »

EvilGhozt wrote:just de... ta inte bort gammla trådar... jag vill också ha kvar lite... spara dom på nån annan server eller nåt.. kan vara bra om man behöver söka reda på nåt
Ja jag vill också ha kvar så att man kan söka fakta på de gamla. T.ex. tv-out problem och sånt. Det finns ju massor av information hur man ska göra.
User avatar
thimp
Hedersbit
Posts: 1407
Joined: 2002-02-20 19:44:36
Contact:

Post by thimp »

Visst är det synd att alla gamla inlägg försvinner, men jag tycker att det är bra på ett vis, det blir som en återfödelse och de flesta ämnen tycker jag har varit uppe minst 2ggr så att skapa en nya fin databas med information kommer nog inte att bli svårt...
Post Reply