Angående Robinson-Emma.

Här får ni fråga, tipsa eller prata om det mesta.
User avatar
robin.
Posts: 315
Joined: 2003-01-05 20:34:27
Location: Strängnäs

Post by robin. »

Tänkte att jag skulle ta och be om ursäkt för mitt inlägg tidigare där jag kritiserade robinson-deltagare för att ha låg IQ....jag hade haft en dålig dag och tyckte att de flesta var dumma.. :)

Jag tycker faktiskt att det är dags att folk fattar att de inte kommer bli stora kändisar bara för att de är med i någon dokussåpa (hur stavas det där egentligen??). Man tycker ju att efter ett par år så borde dem ha fattat! Visst, man får vara med i "skvallerblaskorna" (bl a Expressen & Aftonbladet), medans såpan körs på tv och lite efteråt. Men är det värt att få skämmas så mycket (som man borde göra) bara för det?? Fast det finns ju alltid folk som ger vad som hels för "15 minutes of fame", hur skulle annars program som Ricki Lake fortfarande gå på tv? ;)
Dissident
Posts: 4796
Joined: 2003-01-24 21:57:32

Post by Dissident »

NeM wrote:Jag ser bara helt enkelt inte nyhetsvärdet i att förnedra henne.
Inte jag heller, men underhållningsvärdet är enormt.
User avatar
Camridge
Posts: 1346
Joined: 2002-03-10 22:26:54
Location: Sverige (Västernorrland)

Post by Camridge »

Detta gick nog lite överstyr tror jag,,, men kolla här dessa har jag träffat, men asså det var inget dessa har jag träffat,,,

Asså jag är värst det vet ni alla,,, Det tror jag nog inte jag är värst,
Men jag har träffat den snyggaste tjejen i alla fall,, men då har jag träffat den snyggaste killen,,,,ohhh han är en sådan kändis som skulle få vilka tjejer som helst på fötter,,, eller killar för den delen ;D

jag har sjungit med Roger pontare jag, Visst är jag bara fräckast,, trodde inte det heller...

dom är med i robinson för att tävla, kanske kunna vinna pengar, vara med i tv, skaffa sig en bra solbränna, att få semester, och att bada och ha något att snacka om när man kommer hem...... och att man blir kändis självklart, mer eller mindre...
Min nyaste Älskling
Hewlett Packard IPAQ 2210
Cpu: Intel(R) PXA255 400Mhz
Internt: 64MB minne CF:64 o 128MB
OS: Windows CE 4.20
Post Reply