har DU udda sexuell läggning?

Här får ni fråga, tipsa eller prata om det mesta.
Post Reply
User avatar
Maqe2
Posts: 2227
Joined: 2002-03-10 18:39:50

Post by Maqe2 »

snigel wrote: typ kul o kunna hångla med kompisar på skoj o så... humm..
Om jag vet att det bara är på skoj för den andra oxå så har jag inga problem med det.
g -> q (ser ni skillnaden?) ;)
User avatar
wille
Posts: 4039
Joined: 2002-03-10 19:08:58
Location: Göteborg, bor i Luleå
Contact:

Post by wille »

jag vet inte... om man bortser från homofobifaktorn och att det allmänt inte är accepterat, så tror jag att det inte skulle vara någe fel att kompishångla med en kille. Bara för det, behöver det inte betyda att jag finner killar upphetsande (iaf inte vad jag vet). Lägg undan alla jävla fördomar och filosofera mera!
"...det spelar ingen roll hur många gånger du lyckas få med "pseudo-" i svaret"
Vägen mot perfektion
User avatar
tkh
Hedersbit
Posts: 3901
Joined: 2002-03-08 0:41:22
Location: Landskrona (Umeå)
Contact:

Post by tkh »

wille wrote:jag vet inte... om man bortser från homofobifaktorn och att det allmänt inte är accepterat, så tror jag att det inte skulle vara någe fel att kompishångla med en kille. Bara för det, behöver det inte betyda att jag finner killar upphetsande (iaf inte vad jag vet). Lägg undan alla jävla fördomar och filosofera mera!
Men grejen är ju att många, däribland jag, finner det nästan äckligt och motbjudande. På samma sätt som folk tycker om det måste alla kunna acceptera att det finns folk som tycker helt tvärtom.

Jag har aldrig mer än pussat en kille på munnen, på skoj dårå, men mer än så skulle jag nog inte trivas med.
"Just because you are unique does not mean you are useful."
User avatar
wille
Posts: 4039
Joined: 2002-03-10 19:08:58
Location: Göteborg, bor i Luleå
Contact:

Post by wille »

tkh wrote:
wille wrote:jag vet inte... om man bortser från homofobifaktorn och att det allmänt inte är accepterat, så tror jag att det inte skulle vara någe fel att kompishångla med en kille. Bara för det, behöver det inte betyda att jag finner killar upphetsande (iaf inte vad jag vet). Lägg undan alla jävla fördomar och filosofera mera!
Men grejen är ju att många, däribland jag, finner det nästan äckligt och motbjudande. På samma sätt som folk tycker om det måste alla kunna acceptera att det finns folk som tycker helt tvärtom.

Jag har aldrig mer än pussat en kille på munnen, på skoj dårå, men mer än så skulle jag nog inte trivas med.
jo, men varför är det då så att samhället accepterar tjejer som kysser varandra på kinden/munnen som hälsning, medan om en kille ens kramar en annan, anses det som bögigt....

sen att du finner det motbjudande... är det för att du har kommit fram till det själv, eller för att du har blivit uppfostrad så?
"...det spelar ingen roll hur många gånger du lyckas få med "pseudo-" i svaret"
Vägen mot perfektion
4432174644
Posts: 1162
Joined: 2002-03-08 2:31:18

Post by 4432174644 »

Lack å latex på dominanta brudar e dösexigt... ;D
Lr kanske bara ja som tycker det? ::)
snigel wrote:Lite avundsjuk på att tjejer kan ha mycker närmare förhållanden med sina kompisar än vad killar kan.. typ kul o kunna hångla med kompisar på skoj o så... humm..
Vill du verkligen kunna hångla med dina killkompisar? :-X
User avatar
real_Escobar
Posts: 594
Joined: 2002-08-15 4:46:15

Post by real_Escobar »

Jag är nog ganska rak, men skulle kunna hångla med en kille, skulle nog inte njuta så mycket av det. Mest ifall det är pengar inblandade.


och Jochoz, du borde nog byta från "öppensinnad".
User avatar
Maqe2
Posts: 2227
Joined: 2002-03-10 18:39:50

Post by Maqe2 »

tkh wrote:Men grejen är ju att många, däribland jag, finner det nästan äckligt och motbjudande. På samma sätt som folk tycker om det måste alla kunna acceptera att det finns folk som tycker helt tvärtom.

Jag har aldrig mer än pussat en kille på munnen, på skoj dårå, men mer än så skulle jag nog inte trivas med.
Tycker du att det är motbjudande att tjejer kysser varandra då?
Eller är det bara när killar gör det?
Jag tror som wille att du blivit uppfostrad till att tycka att det är äckligt, och därmed kan du (om du vill) arbeta bort det.

Visst sätter jag mig inte emot om du vill tycka så, men jag personligen skulle inte vilja det.
g -> q (ser ni skillnaden?) ;)
Guest

Post by Guest »

Ramza wrote:hmmm.. ska man vara ärlig? ;)
självklar!, jag va juh det ;----]
User avatar
Ghlargh
Posts: 10236
Joined: 2002-07-27 18:34:53
Location: Stockholm/Bromma
Contact:

Post by Ghlargh »

snigel wrote:Vetefan vart jag står faktiskt, homosexuell är jag iaf inte.. Tänder inte på nåt särskilt men blicken far åt tjejrumpor ;D
Lite avundsjuk på att tjejer kan ha mycker närmare förhållanden med sina kompisar än vad killar kan.. typ kul o kunna hångla med kompisar på skoj o så... humm..
Hehe, det är ju det provocerande som är kul i det, jag har ett gäng kompisar (killar) som brukar göra det enbart för att provocera, en av dom har senare kommit ut och berättat att han är homosexuell, dom andra är vad jag vet mestadels straighta...

Appropå vad man tänder på... jag har väldigt svårt för att bara tända på någon, och gör jag det så är det nästan alltid en kort tjej med normal kroppsbyggnad, små (om några) bröst, runt ansikte och glatt humör... Modellansikten och spinkig kropp tycker jag är rent utsagt motbjudande ur sexuell synvinkel.
Sen måste kunna prata med en tjej för att kunna tycka om henne, om hon inte faller in på samma "våglängd" så kan jag inte tycka om henne... Detta gör det aningen svårt för mig att hitta någon, sedan 5:e klass är det bara 5 tjejer jag har blivit ens lite förälskad i... Det värsta är att 3 av dom bor mer än 40 mil härifrån...
Ghlargh ska inte hållas lagligen eller annars ansvarig om en 64bitare eller dennes utrustning dör eller skadas allvarligt efter att ha följt Ghlarghs tips, tipsen är avsedda endast som vägledning och inte som en exakt instruktion. Kan du inte, rör inte!
Guest

Post by Guest »

j0ch0z wrote:Lack å latex på dominanta brudar e dösexigt... ;D
Lr kanske bara ja som tycker det? ::)
Jag sympatiserar inte med dig, men jag finner det inget udda. har en tjejkompis som har både handbojor och piska och älskar lack och latex.. men hon vill hellst va dominerad av en kille skulle jag tro
User avatar
SUBPL8
Generös bit
Posts: 308
Joined: 2002-04-11 22:29:55
Location: Göteborg/Angered
Contact:

Post by SUBPL8 »

BRUDAR, jo, dom är nog mer attraherande än snubbar, ha snubbar haft bröst och klitta, då hade jag lätt bytt =)

nae, jag gillar tjejer...
Citat: "Kunskap får du inte av att läsa böcker, kunskap erhåller du när du läser människor". - Tomas M Nilsson | www.nucca.se | tomas@nucca.se
User avatar
Timebomb
Posts: 87
Joined: 2002-03-13 0:50:53
Location: gbg
Contact:

Post by Timebomb »

Riktigt intressant tråd alcatraz -den bästa på länge!

Känner mig väldigt straigt i för tillfället och tycker tjejer är det bästa som finns, även om jag inte skulle vilja ha nått förhållande i nuläget då jag tycker alldeles för mycket om att va ensam. Visst har man väl fantiserat om att va med nån kille någon enstaka gång (vilket jag tror de flesta har, vare sig de vill erkänna det eller inte), men mest för att låta hjärnan få "känna på hur det känns" om ni förstår vad jag menar.

Kan komma på mig själv ibland med att tända på lite mer udda saker, men jag tycker inget går upp emot att se två (eller fler ;D ) tjejer "hålla på" med varandra -bara lite tjejhångel tycker jag kan vara väldigt upphetsande...

Det där med killar som hånglar med killar -bara på skoj då - tycker jag är rätt intressant. Är det bara som jag tycker eller har det blivit mer och mer vanligt på senare år? Jag själv och många av mina kompisar brukar själva hålla på så där riktigt mycket ibland på fester när man har blivit lite full. Har ibland funderat efteråt varför man gör det. Jag menar -det är ju absolut inget sexuellt med det, utan man gör det ju bara på kul. Jag antar att det mest är för att man vill reta upp och chocka dom som man vet tycker det är fel och stötande och få dom att inse att dom inte ska vara så fördomsfulla och trångsynta. Jag tror själv på, som nån skrev, att de som är homofober är de som själva är osäkra och känner sig otrygga i sin egen sexualitet -jag är absolut inte homofob.

Kommer i håg en gång när jag och två killkompisar var och handlade på stan och en av mina kompisar gav den andra en puss på kinden av nån anledning. Då kom det fram en tant (tror hon hade tagit en öl eller två iofs ;D ) och var helt chockad över hur dom kunde göra så. Då sa han att dom två var tillsammans och tanten höll fan på att svimma. Då pussade han mig också och sa att vi va tillsammans alla tre och tanten (som verkade djupt religiös) blev helt hysterisk och började tjata i minst 10 minuter om att homosexuallitet var en sjukdom och helt oacceptabelt
-askul! ;D ;D

Jaja, tycker det var riktigt kul att se att så många vågade öppna upp sig själva och skriva i tråden -Keep upp the good work!
Athlon XP 2000+ Palomino AGOIA @ 8,5x200, Abit NF7-S v1.2, 2x256mb Twinmos m. Winbond PC3200, Sapphire Radeon 9700 @ 337,5/297, Game Theater XP, Win XP Pro swe
User avatar
Hans-Eddy
Posts: 749
Joined: 2002-03-10 10:38:48
Location: Göteborg
Contact:

Post by Hans-Eddy »

Vad tycker tjejer om maen som har sex, for de flesta killar uppskattar ju tva kvinnor tillsammans.

Sitter i skolan sa de dar svenska tecknen saknas.
The circle is perfect, but the world isn't round.
The revolution will not be televised, the revolution will be live.
4432174644
Posts: 1162
Joined: 2002-03-08 2:31:18

Post by 4432174644 »

Kollade runt lite på DC vad det söktes på och väldigt mycke transgrejer va de tycker ja, e de nåt många tänder på i smyg? ?!?
Timebomb wrote:Kommer i håg en gång när jag och två killkompisar var och handlade på stan och en av mina kompisar gav den andra en puss på kinden av nån anledning. Då kom det fram en tant (tror hon hade tagit en öl eller två iofs ;D ) och var helt chockad över hur dom kunde göra så. Då sa han att dom två var tillsammans och tanten höll fan på att svimma. Då pussade han mig också och sa att vi va tillsammans alla tre och tanten (som verkade djupt religiös) blev helt hysterisk och började tjata i minst 10 minuter om att homosexuallitet var en sjukdom och helt oacceptabelt
Jaja, där ser man, även gamla religösa fyllekärringar har sunt förnuft...
alcatraz wrote:
j0ch0z wrote:Lack å latex på dominanta brudar e dösexigt... ;D
Lr kanske bara ja som tycker det? ::)
Jag sympatiserar inte med dig, men jag finner det inget udda. har en tjejkompis som har både handbojor och piska och älskar lack och latex.. men hon vill hellst va dominerad av en kille skulle jag tro
Vad räknar du som udda då, fetisher, toasex, crossdressing, bondage, bli penetrerad av tjej med strap-on, animalsex å liknande?
BTW tjejkompisen, e hon snygg?? ;D
none

Post by none »

Udda sexuell läggning?

Kanske lite, gillar tjejer som ser lite slampiga ut. Gärna hårt sminkade med utmanande klädsel.
Sen är det nog glasögon 8)
En söt lite tjej, långt hår och gärna lite kortväxt, sen ett par glasögon, det är väldigt vackert det med.
Det blir någon sorts bra blandningen mellan intellekt och sexualiteten som är så lockande :)
User avatar
Ghlargh
Posts: 10236
Joined: 2002-07-27 18:34:53
Location: Stockholm/Bromma
Contact:

Post by Ghlargh »

Homofobi är riktigt kul, särskilt att (som kille då) peta på en riktigt extrem homofob och se honom hoppa en meter rakt upp i luften... Jag minns i skolan (högstadie och gymnasie) då man blev kallad bög helt utan anledning, ungefär som ett alternativ till idiot... jag och ett par andra hade metoden att sätta sig tätt intill den som sagt det, smeka honom på låret och säga "ja älskling"... efter att ha gjort så ett par 3 gånger så var det aldring någon som kallade en för bög igen, även om den logiska reaktionen borde vara tvärt om :)

Den häftigaste reaktionen jag fick på denna behandling var en kille som tog ett minst meterhögt hopp upp i luften, tryckte upp sig själv mot väggen och stirrade på mig i fem minuter medan jag asflabbade åt hans reaktion, i två veckor efter det gick han stora omvägar runt mig. Har jag påpekat att jag älskar att jävlas med folk?

Det verkar förresten som om nästan 100% av homofoberna är killar, tjejer verkar allmänt mer förstående i såna frågor...
Ghlargh ska inte hållas lagligen eller annars ansvarig om en 64bitare eller dennes utrustning dör eller skadas allvarligt efter att ha följt Ghlarghs tips, tipsen är avsedda endast som vägledning och inte som en exakt instruktion. Kan du inte, rör inte!
User avatar
robin.
Posts: 315
Joined: 2003-01-05 20:34:27
Location: Strängnäs

Post by robin. »

Jag kan helt ärligt säga att jag inte tycker det är det minsta äckligt när ja ser två killar kyssas lr nåt sånt, även fast jag inte är gay (vad jag vet ivf ;) )!

Det är som Ghlargh säger, det är bara skojjit när folk blir provocerade!
CH
Hedersbit
Posts: 1189
Joined: 2002-02-17 11:01:10
Location: Göteborg
Contact:

Post by CH »

Jag är nog ganska vanlig. Har kommit fram till att jag är vad man brukar kalla straight.

Vad gäller tjejer så kan jag tända på alla sorter, tror jag. Men jag gillar när de har ordenligt med kvinnliga former, dvs höfter, bröst och röv hyffsat tilltagna. Kurviga tjejer, helt enkelt. Bröst är jag väldigt förtjust i, så mycket att min flickvän tycker jag är jobbig ibland, säger att jag är som en igel ;). Hon har förövrigt 75C, vilket jag är väldigt nöjd med, även om både mindre och större hade gått precis lika bra, fast inte för mycket åt något håll. Det ska synas att en tjej har bröst, och det ska vara lite att klämma på, men de får inte vara för stora heller, det ska se naturligt ut. Androgyna typer som Kylie Minogue och så tänder jag inte särskilt på.
/CH
User avatar
Crux
Posts: 136
Joined: 2002-11-23 22:26:59
Location: Lund (Pluggar i Borlänge)

Post by Crux »

hmm... måste nog säga söta redheads, som typ Heather Christensen, fattar inte det men det känns som om jag bara faller för den typen.. :-*
[ AMD XP 2400+@2400MHz | 512Mb DDR PC2700 | WD 80Gb 8Mb | PoV Gf4 Ti4200 64Mb @300/600 ]
User avatar
Snaert
Posts: 82
Joined: 2002-09-01 21:28:27
Contact:

Post by Snaert »

Jag gillar vackara pinglor med snygga häckar...( Inga blöjor )hohoho mums ahhh :P
Medan du ännu lever, lev rätt!
User avatar
D.M
Posts: 127
Joined: 2003-01-06 19:03:54
Location: Odessa

Post by D.M »

Jag tänder på allt men filtrerar bort de som har dåliga kläder. (så klädsel är en viktig grej) (med klädsel menar jag inte kort kjul ;D )
DatorI: Dell8200-dellPLattskärm17"-P41.8Ghz-1024RDR-GF3Ti500-WD120+IBM40-DVDbrännare:)
DatorII: PII-400@266(66mhz :/)-96mb.RAM-aTi3Dradgepro2x8mb-fujitsu6GB.
DatorIII: fujitsu-siemens Amilo D (bärbar)-P42ghz-256ddr-aTi radeonMobilityM6P-HD20GB.
User avatar
flaeskflaesk
Hedersbit
Posts: 1246
Joined: 2002-02-19 19:43:29
Location: BBzor

Post by flaeskflaesk »

Annorlunda sexuell läggning ? hmm... njae, jag tänder på sexiga kvinnohudar i form av ansikten och magar. Om bysten och gumpen är fint struket är jag ännu gladare. :)
User avatar
erica
Posts: 474
Joined: 2002-03-08 14:44:33
Location: Lerum
Contact:

Post by erica »

zerialcold wrote:Annorlunda sexuell läggning ? hmm... njae, jag tänder på sexiga kvinnohudar i form av ansikten och magar. Om bysten och gumpen är fint struket är jag ännu gladare. :)
Bara hudarna? :P Illaaah.
weeei
User avatar
flaeskflaesk
Hedersbit
Posts: 1246
Joined: 2002-02-19 19:43:29
Location: BBzor

Post by flaeskflaesk »

erica wrote:Bara hudarna? :P Illaaah.
Nejdå, men hud är fint. Ögon och topparna på isberget går inte av för hackor dem heller. Huvudsaken är att allt sitter fast proportionellt till andra delar.
User avatar
D.M
Posts: 127
Joined: 2003-01-06 19:03:54
Location: Odessa

Post by D.M »

Lena fina solbrända mmm
DatorI: Dell8200-dellPLattskärm17"-P41.8Ghz-1024RDR-GF3Ti500-WD120+IBM40-DVDbrännare:)
DatorII: PII-400@266(66mhz :/)-96mb.RAM-aTi3Dradgepro2x8mb-fujitsu6GB.
DatorIII: fujitsu-siemens Amilo D (bärbar)-P42ghz-256ddr-aTi radeonMobilityM6P-HD20GB.
Post Reply