Naturensdroger

Här får ni fråga, tipsa eller prata om det mesta.
Guest

Naturensdroger

Post by Guest »

Tjenare!

har tänkt att börja prova lite saker från naturensdroger.nu .

Nån som kan berätta om era erfarenheter av de olika sakerna som finns där? tripraport? vad hände? var kan ni rekommendera? och vad avråder ni till? pris? nån annan site? osv.. osv..
(Och kom inte och gemför det med illegala saker. Eftersom jag inte är intresserad av de illegala sakerna.
samt folk som är emot lagliga droger gör sig inte besväret att tycka till, detta är menat som en informativ tråd och inte som nån 'klagaklagatråd')
User avatar
lillis
Hedersbit
Posts: 6841
Joined: 2002-03-08 18:03:45

Post by lillis »

En kompis till mig provade några skumma frön som man blötlade osv, de fick honom i princip bara att bli yr och spy.
Guest

Post by Guest »

lillis wrote:En kompis till mig provade några skumma frön som man blötlade osv, de fick honom i princip bara att bli yr och spy.
det lät mindre bra. Lust att tareda på vilka frön det va? Kan det varrt Hawaiian kanske? bör juh extraheras i metanol för att slippa bieffekter som illamående (om det nu va det)
User avatar
Ghlargh
Posts: 10236
Joined: 2002-07-27 18:34:53
Location: Stockholm/Bromma
Contact:

Post by Ghlargh »

Notera att anledningen till att man olagligförklarar droger när dom hittas är att dom kan vara mycket farliga, men att en drog inte är olaglig än betyder inte att den är helt ofarlig, tvärt om kan även lagliga droger vara mycket farliga, så jag tycket du ska tänka en gång till innan du provar på det skräp dom säljer.
Ghlargh ska inte hållas lagligen eller annars ansvarig om en 64bitare eller dennes utrustning dör eller skadas allvarligt efter att ha följt Ghlarghs tips, tipsen är avsedda endast som vägledning och inte som en exakt instruktion. Kan du inte, rör inte!
Yui
Posts: 41
Joined: 2003-08-29 15:25:27

Post by Yui »

Jag avråder bestämt från att köpa från naturensdroger. Dom enda grejerna som verkligen ger effekt är alldeles för dyra. Bortkastade pengar.
pync
Avstängd
Posts: 3018
Joined: 2002-09-23 19:54:01
Contact:

Post by pync »

Vi gjorde en stor beställningen där för ett tag sen. Ingenting fungerade tillfredställande, utom ett svart pulver som blandades med riktig brass.

Och dyrt va det också..
...min första kärlek var kanske inte direkt så lyckad, sade hon och pratade om mig.

Senast ändrad av sin omgivning den 08:32:15 - 10/14, ändrad totalt 4 gånger
User avatar
jb
Posts: 1076
Joined: 2002-08-08 3:39:12
Location: Karlshamn
Contact:

Post by jb »

Köp boken "naturligt hög" från www.oldeagle.com, där står lite saker du kan testa :D

edit: vet inte om jag får skriva länken, men det är ju inget olagligt där..
Ny låt ---> Jallabert - KRS3
User avatar
pazz
Posts: 44
Joined: 2003-05-21 10:16:36
Location: Sthlm

Post by pazz »

Naturens Droger? Men shit...

Det finns INGA ofarliga eller "naturliga droger" det är precis lika faligt alltsammans.
Och bara för att skojarna på Naturens Droger kanske utger sig för att vara seriösa och lagliga så betyder det inte att det stämmer. Man kan ju skriva precis vad man vill på Internet.

Sen kan ni säga vad ni vill.

Är det inte olagligt att diskutera köpinställen för knark på ett allmänt forum?
trekanten - världens största ankdamm
User avatar
jb
Posts: 1076
Joined: 2002-08-08 3:39:12
Location: Karlshamn
Contact:

Post by jb »

pazz wrote: Är det inte olagligt att diskutera köpinställen för knark på ett allmänt forum?
Det kan det väl inte vara om drogerna inte är olagliga?
Ny låt ---> Jallabert - KRS3
User avatar
Maqe2
Posts: 2227
Joined: 2002-03-10 18:39:50

Post by Maqe2 »

pazz wrote:Det finns INGA ofarliga eller "naturliga droger" det är precis lika faligt alltsammans.
Så du hävdar att cannabis, som är en drog, är onaturlig? ::) :P
g -> q (ser ni skillnaden?) ;)
User avatar
mcrj
Posts: 1125
Joined: 2002-03-08 13:58:49
Location: Umeå
Contact:

Post by mcrj »

Maqe2 wrote:
pazz wrote:Det finns INGA ofarliga eller "naturliga droger" det är precis lika faligt alltsammans.
Så du hävdar att cannabis, som är en drog, är onaturlig? ::) :P
Nej men farlig eftersom den är beroendeframkallande.
Mac mini
none

Post by none »

Ser jag att tråden ens får en antydan till att spåra ur låser jag på direkten. Den här tråden är väldigt, välsdigt, väldigt tveksam och kunde med nöd och näpe räddas från att låsas ;)
User avatar
Big_Bird
Posts: 7003
Joined: 2002-03-08 21:44:32
Location: Göteborg
Contact:

Post by Big_Bird »

Kör på bajamajatvål istället... det är också någorlunda lagligt och ger en förmodad ruseffekt. (Plus att det verkar lika klipskt som att köra i sig något från Naturensdroger.nu)

Eller rök torkade bananskal blandat med kaffesump och muskotnöt. Smäller som fan, du blir yr, får ont i huvudet och vill kräkas. ;)
Till den det berör: det som du ser skrivet ovan är min åsikt. Den är inte nödvändigtvis sann, objektiv eller absolut. Jag skiter fullständigt i vad du tycker om hur den är formulerad.
User avatar
Svempa
Posts: 1279
Joined: 2002-04-13 19:01:17
Location: Finspång
Contact:

Re: Naturensdroger

Post by Svempa »

avatar wrote:Tjenare!

har tänkt att börja prova lite saker från naturensdroger.nu .

Nån som kan berätta om era erfarenheter av de olika sakerna som finns där? tripraport? vad hände? var kan ni rekommendera? och vad avråder ni till? pris? nån annan site? osv.. osv..
(Och kom inte och gemför det med illegala saker. Eftersom jag inte är intresserad av de illegala sakerna.
samt folk som är emot lagliga droger gör sig inte besväret att tycka till, detta är menat som en informativ tråd och inte som nån 'klagaklagatråd')
Varför??? Stick till Systemet istället. Tycker bara att naturensdroger är allmänt löjligt. Ingen som behöver det.
Svempa - Tuff i Fluff since 1986
User avatar
gr0g
Posts: 1027
Joined: 2002-07-11 22:30:53
Location: Kuben

Post by gr0g »

mcrj wrote:Nej men farlig eftersom den är beroendeframkallande.
För de med svagt psyke ja, men de med svagt psyke bör inte ta några droger öht.

pazz > alla droger är inte lika farliga.
Svempa > uppenbarligen behöver någon det, annars hade det inte funnits.
om du läser det här är du ägd. you're in a laundry room.
Guest

Post by Guest »

zeux wrote:Ser jag att tråden ens får en antydan till att spåra ur låser jag på direkten. Den här tråden är väldigt, välsdigt, väldigt tveksam och kunde med nöd och näpe räddas från att låsas ;)
som skapare av tråden märker jag att folk inte riktigt kan hålla sig till vad jag ber om (handlar det om omognad eller rädsla eller båda delarna). Det va inte tänkt att det skulle bli ett 'farligt ämne' så att eventuella operatörer ska behöva låsa. Därmed gör vi det enda raka..
Vill du vara snäll att låsa tråden ASAP. Ångrar att jag enns skapade tråden


Till er som fortfarande tar ämnet seriöst och inte bara klagar och gnäller. Skicka gärna ett PM med lite skojig information.
User avatar
ballkula
Posts: 2473
Joined: 2002-05-03 23:42:04
Location: Västerbotten

Post by ballkula »

www.psykedelbok.tk har info om det mesta, tripprapporter osv... Men tänk på att även beskedliga naturdroger kan slå ned som en spik i skallen. Mycket kretsar kring att svampa, och slå på med olika kombos typ svamp + spikklubba + sprit... Obs! Jag har inte testat själv, men har en del bekanta som tyvärr har fallit för frestelsen... Avråder!
Processor: Core 2 Quad QX9650
Grafikkort: Asus Geforce 8800GTS 512MB
Minne: 8192MB DDR2-800MHz
HD: 2xRaptor 150GB, 2x1TB Samsung F1
Moderkort: Asus P5E X38
User avatar
Svempa
Posts: 1279
Joined: 2002-04-13 19:01:17
Location: Finspång
Contact:

Post by Svempa »

gr0g wrote: Svempa > uppenbarligen behöver någon det, annars hade det inte funnits.
Du har en poäng.
Svempa - Tuff i Fluff since 1986
User avatar
jfolin
Posts: 401
Joined: 2002-10-30 21:42:22
Location: Lund
Contact:

Post by jfolin »

Svempa wrote:
gr0g wrote: Svempa > uppenbarligen behöver någon det, annars hade det inte funnits.
Du har en poäng.
Det är mycket som inte behövs som finns iallafall. Det faktum att någonting finns har ingen som helst koppling till eventuella behov människor har. Anledningen till att man känner berusning, illamående, blir hög eller liknande beror på att man får i sig ett gift, ett gift vars uppgift är att få organismer att undvika kontakt med upphovsorganismen.
User avatar
lillis
Hedersbit
Posts: 6841
Joined: 2002-03-08 18:03:45

Post by lillis »

jfolin wrote:[...]man får i sig ett gift, ett gift vars uppgift är att få organismer att undvika kontakt med upphovsorganismen.
You're stoned, basically.
User avatar
kaktus
Posts: 368
Joined: 2002-08-07 22:23:38
Location: Gbg
Contact:

Post by kaktus »

Salvia Divinorum säljer de på naturens droger, det kan nog vara ganska fräck.. man ska få fina Hallucinationer av det... har dock inte testat det själv än :P
User avatar
Ghlargh
Posts: 10236
Joined: 2002-07-27 18:34:53
Location: Stockholm/Bromma
Contact:

Post by Ghlargh »

gr0g wrote:
mcrj wrote:Nej men farlig eftersom den är beroendeframkallande.
För de med svagt psyke ja, men de med svagt psyke bör inte ta några droger öht.
Lol, världens mest klassiska idiotargument, Vem som helst kan bli beroende och det har inget med starkt eller svakt psyke att göra, ett starkt psyke kan hjälpa dig att motstå ett behov när du väl har fått det, men du kommer fortfarande få abstinens och må skit.

Av allt jag har läst om droger så verkar lustgas vara den som är minst skadlig att använda, men som allt annat är det farligt i överdriven mängd.
Ghlargh ska inte hållas lagligen eller annars ansvarig om en 64bitare eller dennes utrustning dör eller skadas allvarligt efter att ha följt Ghlarghs tips, tipsen är avsedda endast som vägledning och inte som en exakt instruktion. Kan du inte, rör inte!
Dissident
Posts: 4796
Joined: 2003-01-24 21:57:32

Post by Dissident »

Lustgas borde säljas i portionsförpackning.
User avatar
Ghlargh
Posts: 10236
Joined: 2002-07-27 18:34:53
Location: Stockholm/Bromma
Contact:

Post by Ghlargh »

Dissident wrote:Lustgas borde säljas i portionsförpackning.
Gärna blandat 70/30 med syrgas då, så man slipper ALLA farorna med lustgasen.
Ghlargh ska inte hållas lagligen eller annars ansvarig om en 64bitare eller dennes utrustning dör eller skadas allvarligt efter att ha följt Ghlarghs tips, tipsen är avsedda endast som vägledning och inte som en exakt instruktion. Kan du inte, rör inte!
Dissident
Posts: 4796
Joined: 2003-01-24 21:57:32

Post by Dissident »

Ghlargh wrote:
Dissident wrote:Lustgas borde säljas i portionsförpackning.
Gärna blandat 70/30 med syrgas då, så man slipper ALLA farorna med lustgasen.
Vi skulle få en trevligare värld. Eller roligare iallafall.
Locked