Vad ska pync göra med sitt liv.

Här får ni fråga, tipsa eller prata om det mesta.
User avatar
stealth
Hedersbit
Posts: 3364
Joined: 2003-03-11 13:33:10
Location: Göteborg
Contact:

Post by stealth »

Militant feminist. Enda rätta.

EDIT:
Ska testa att vara seriös, vad är du intresserad av?
Grundare av webbyrån We made you look http://wemadeyoulook.at
User avatar
lither
Hedersbit
Posts: 9507
Joined: 2002-03-09 21:12:13
Location: Göteborg
Contact:

Post by lither »

pync wrote:lither, det där kanske jag gör när jag väl är rusktigt rik om jag nu blir det.
Då kanske du ska satsa på lönnmördare/torped några gånger.
1. Nigger guy, two words which by themselves are harmless, but when combined they form a verbal missile of hate.
2. Vivaldi
3. Buffalos ...
User avatar
Big_Bird
Posts: 7003
Joined: 2002-03-08 21:44:32
Location: Göteborg
Contact:

Post by Big_Bird »

Pync, du behöver inte oroa dig. Det är meningslöst att välja hur som helst. Panik behöver du inte få förrän du närmar dig 30 och fortfarande inget duger till.
Det viktiga att besluta sig för är om du vill slösa tid på att studera för att få ett välbetalt jobb du hatar eller om du skall nöja dig med ett dåligt betalt jobb du hatar.
Sen skall du se till att undvika de mest uppenbara fällorna som "skådespelare", "journalist", "Webbdesigner", "Lärare i humanistiska ämnen".

Passa på att studera utomlands.

Studera på ett par olika orter i sverige. Bind dig inte vid en stad hela din studietid.

Skaffa inga rötter.

Res.
Till den det berör: det som du ser skrivet ovan är min åsikt. Den är inte nödvändigtvis sann, objektiv eller absolut. Jag skiter fullständigt i vad du tycker om hur den är formulerad.
User avatar
fisk
Posts: 7485
Joined: 2003-03-18 21:09:30
Location: Örebro / Sverige
Contact:

Post by fisk »

pync: Isåfall tycker jag att du skall välja ett U-land med mycket skog så nära som möjligt. Rumänien?
Aotearoa - tino rangatiratanga
User avatar
Hipshot
Posts: 2372
Joined: 2002-08-01 13:56:19
Location: Stan.
Contact:

Post by Hipshot »

Indien?
User avatar
nem
Hedersbit
Posts: 4678
Joined: 2002-04-12 15:48:33
Location: Lund

Post by nem »

Jag tycker att du ska sätta dig ned och läsa kritik av de idéer och resonemang som du just nu tyr dig till, det brukar vara uppfriskande.
"Rightful liberty is unobstructed action according to our will within limits drawn around us by the equal rights of others."- Thomas Jefferson
User avatar
lillis
Hedersbit
Posts: 6841
Joined: 2002-03-08 18:03:45

Post by lillis »

pync: du kan göra revolution mot feminismen. alla tanter skulle hata dig och du skulle få uppmärksamhet 24/7.

(revolution och revolution.. ni förstår.)
User avatar
borz
Posts: 2893
Joined: 2002-10-18 21:17:26
Location: Hässleholm
Contact:

Post by borz »

Prova på olika saker! Gå tex in på arbetsförmedlingens hemsida och sök på olika jobb. Prova go-cart, gå på bio... variera! Gå ut och kampa, fiska, jaga...sitt inte still och tänk!
DDS for life!
User avatar
lyckegard
Posts: 2190
Joined: 2002-03-11 20:30:35

Post by lyckegard »

skaffa en cykel och cykla upp för mount everest. Då blir du förste cyklist på toppen, alternativt kan du åka kanot uppåt eller inlines.
wham bam thank-you ye -ma'am
User avatar
kajs
Posts: 1025
Joined: 2003-12-29 13:34:00

Post by kajs »

far upp till snön. jobba som skidlärare eller pistvakt eller nått. träffa sköna människor och bara njut.
pync
Avstängd
Posts: 3018
Joined: 2002-09-23 19:54:01
Contact:

Post by pync »

stealth, jag har inga intressen, ingen sport, inga fritidsaktiviter, jag sitter framför datorn, är med flickvännen och umgås med vänner. Det enda jag vill i framtiden är att bli lycklig, lyckligare än alla andra och känna att jag är bäst.

Biggy, jag vill bli något okonventionellt! Och inte studera mer. Vad finns det man kan göra då liksom?!

fisk, pratar de engelska i rumänien?

lillis, seriöst, det är inget fel på feminism.

borz, jag tänker inte jobba, naturen ska jag tänka på.

lyckegard, sånt är dumt och ytligt.

gummiboll, kan man göra det i kanada?
...min första kärlek var kanske inte direkt så lyckad, sade hon och pratade om mig.

Senast ändrad av sin omgivning den 08:32:15 - 10/14, ändrad totalt 4 gånger
User avatar
lillis
Hedersbit
Posts: 6841
Joined: 2002-03-08 18:03:45

Post by lillis »

Nej jag vet, jag formulerade mig fel.
Det jag menar är att du skulle kunna gå emot de rabiata vänstertanternas feminism osv.

Men, skit samma, jag är sämst på allt och alla hatar mig osv, så varför skulle jag komma på något bra? : (((
User avatar
lither
Hedersbit
Posts: 9507
Joined: 2002-03-09 21:12:13
Location: Göteborg
Contact:

Post by lither »

pync wrote:gummiboll, kan man göra det i kanada?
Jadå!
1. Nigger guy, two words which by themselves are harmless, but when combined they form a verbal missile of hate.
2. Vivaldi
3. Buffalos ...
User avatar
kajs
Posts: 1025
Joined: 2003-12-29 13:34:00

Post by kajs »

pync wrote:gummiboll, kan man göra det i kanada?
det lär man kunna. men jobba som skidlärare kan du inte räkna med. pistvakt är kanske möjligt däremot.
none

Post by none »

pync wrote:Allt är så meningslöst, vad jag ska slösa bort min snart avslutade existens på?
Tänka sig, det finns frågor som den näsvise pync inte ens har ett underfundigt svar på.

Ställ dig på en fabrik/verkstad i något år eller två.
Du lär dig nyttiga saker, får ett helt annat perspektiv på tillvaron och blir desutom motiverad att verkligen göra något mer utvecklande.

Fast du kanske är en sådandäringa likblek självömkande datorgenerationsspoling som absolut inte skulle tänka sig att få lite skit under naglarna.
pync
Avstängd
Posts: 3018
Joined: 2002-09-23 19:54:01
Contact:

Post by pync »

Jo, att bo i Kanada och åka en massa bräda och jobba som pistvakt, det tål att tänkas på.

zeux, jag tänker få massor av skit under naglarna, men skulle jag inte kunna göra lumpen istället för att jobba i en fabrik?
lillis wrote:Nej jag vet, jag formulerade mig fel.
Det jag menar är att du skulle kunna gå emot de rabiata vänstertanternas feminism osv.

Men, skit samma, jag är sämst på allt och alla hatar mig osv, så varför skulle jag komma på något bra? : (((
Den rabiata vänstern är underhållande så länge de håller sig på avstånd.

Image
...min första kärlek var kanske inte direkt så lyckad, sade hon och pratade om mig.

Senast ändrad av sin omgivning den 08:32:15 - 10/14, ändrad totalt 4 gånger
User avatar
übermensch
Hedersbit
Posts: 3190
Joined: 2002-03-08 0:03:05
Location: Kista
Contact:

Post by übermensch »

pync wrote: Biggy, jag vill bli något okonventionellt! Och inte studera mer. Vad finns det man kan göra då liksom?!

borz, jag tänker inte jobba, naturen ska jag tänka på.

Inte jobba inte studera... hmm.. vad gör du för tillfället? Du är om jag inte missminner mig något år yngre än jag, så du borde gå/gått i någon sorts skola?
In cars several processors are connected by a bus
pync
Avstängd
Posts: 3018
Joined: 2002-09-23 19:54:01
Contact:

Post by pync »

übermensch wrote:
pync wrote:Biggy, jag vill bli något okonventionellt! Och inte studera mer. Vad finns det man kan göra då liksom?!

borz, jag tänker inte jobba, naturen ska jag tänka på.
Inte jobba inte studera... hmm.. vad gör du för tillfället? Du är om jag inte missminner mig något år yngre än jag, så du borde gå/gått i någon sorts skola?
Jag går just nu på IT-Gymnasiet i Lund. Allt står stilla, jag håller andan, jag utvecklas inte alls, lär mig ingenting, jag går dit för att få sitta och dricka en burk cola i en skön soffa med en massa trevliga, ytliga, dumma kompisar.
...min första kärlek var kanske inte direkt så lyckad, sade hon och pratade om mig.

Senast ändrad av sin omgivning den 08:32:15 - 10/14, ändrad totalt 4 gånger
User avatar
lillis
Hedersbit
Posts: 6841
Joined: 2002-03-08 18:03:45

Post by lillis »

pync wrote:
übermensch wrote:
pync wrote:Biggy, jag vill bli något okonventionellt! Och inte studera mer. Vad finns det man kan göra då liksom?!

borz, jag tänker inte jobba, naturen ska jag tänka på.
Inte jobba inte studera... hmm.. vad gör du för tillfället? Du är om jag inte missminner mig något år yngre än jag, så du borde gå/gått i någon sorts skola?
Jag går just nu på IT-Gymnasiet i Lund. Allt står stilla, jag håller andan, jag utvecklas inte alls, lär mig ingenting, jag går dit för att få sitta och dricka en burk cola i en skön soffa med en massa trevliga, ytliga, dumma kompisar.
Du är alltid så klockren, du förstår inte hur mycket det betyder för mig att du ansträngde dig och gjorde en transparent gif-bild som förklarar hur mycket du tycker om mig.
Image

Du kanske skulle testa på att börja meditera eller något sånt? Healing? Tarotkort? Kama-sutra?
Dissident
Posts: 4796
Joined: 2003-01-24 21:57:32

Post by Dissident »

Akta dig, lillis, han kommer bara att såra dig.
User avatar
Pinto
Posts: 4539
Joined: 2002-07-29 15:40:54

Post by Pinto »

Det är många som tänker så pync,men jag tycker inte du ska oroa dig allt för mycket,låt tiden gå så kommer du på vad du vill göra med ditt liv. Det gör man inte vid 17års ålder,tat lungt.

I belive...
We dance to all the wrong songs
User avatar
real_Escobar
Posts: 594
Joined: 2002-08-15 4:46:15

Post by real_Escobar »

Känner igen mig fett mycket.

Avsluta skolan, hitta ett jobb du kan stå ut med ett tag. När du har tillräckligt med pengar res någonstans, typ Malaysia. Stanna tills du tröttnar, rince and repeat tills du kommit till insikt. Och lyssna på Josh Martinez under tiden, han vet vad han talar om.
pync
Avstängd
Posts: 3018
Joined: 2002-09-23 19:54:01
Contact:

Post by pync »

real_Escobar wrote:Avsluta skolan, hitta ett jobb du kan stå ut med ett tag. När du har tillräckligt med pengar res någonstans, typ Malaysia. Stanna tills du tröttnar, rince and repeat tills du kommit till insikt. Och lyssna på Josh Martinez under tiden, han vet vad han talar om.
Är det inte effektivare att samla cash till en dålig bil och åka i den till östra asien, sen köra runt där tills man tröttnar?

För gud vet att jag älskar idén, men jag vill påskynda processen, know what I mean..

Edit: ...och herrejävlar va det finns mycket att se mellan Malaysia och Sverige som man missar om man flyger.
...min första kärlek var kanske inte direkt så lyckad, sade hon och pratade om mig.

Senast ändrad av sin omgivning den 08:32:15 - 10/14, ändrad totalt 4 gånger
User avatar
kajs
Posts: 1025
Joined: 2003-12-29 13:34:00

Post by kajs »

Jo, att bo i Kanada och åka en massa bräda och jobba som pistvakt, det tål att tänkas på.
hade planerat bli skidlärare där... men tydligen behöver man skidlärarexamen, vilket jag aldrig kommer orka ta... så då är det sverige/norge och alperna kvar... hm.
User avatar
real_Escobar
Posts: 594
Joined: 2002-08-15 4:46:15

Post by real_Escobar »

pync wrote:Är det inte effektivare att samla cash till en dålig bil och åka i den till östra asien, sen köra runt där tills man tröttnar?

För gud vet att jag älskar idén, men jag vill påskynda processen, know what I mean..

Edit: ...och herrejävlar va det finns mycket att se mellan Malaysia och Sverige som man missar om man flyger.
Bensinen är problemet, den är inte billig. Plus att de flesta mackar har kameror ifall man beslutar sig för att glömma betala. Den kanske är billigare österut, men det krävs fortfarande pengarna för att ta sig dit.
Post Reply