Sticky är skit

Här får ni fråga, tipsa eller prata om det mesta.
User avatar
hagstrom
Posts: 245
Joined: 2003-11-26 19:22:11
Location: Umeå

Post by hagstrom »

Så här fint uttrycker Sticky´s sin egen gästpolicy på hemsidan, heh heh
Personalen är en viktigt tillgång och alla sliter för att du ska få en så bra kväll som möjligt. När du kommer tas din jacka om hand av de goa killarna i garderoben, i baren serveras du en kall öl, ett stort glas cider eller en läskande drink, av de kunniga och glada killarna och tjejerna.

Ibland kanske du tycker att du får vänta för länge på din tur, men håll ut, det beror bara på att det är så många som vill ha lika trevligt som du. Ta då en sväng och kolla de andra barerna, kanske är det mindre kö där. När du sedan ställer ifrån dig ditt glas någonstans är de flinka diskplockarna snabbt där och tar hand om det.

Vakterna går sina rundor för att hålla koll så ingen bråkar med dig eller smusslar ner något otillåtet i din drink (Sticky Fingers tar avstånd från alla former av droger).

Personalen är en viktigt tillgång och alla sliter för att du ska få en så bra kväll som möjligt. När du kommer tas din jacka om hand av de goa killarna i garderoben, i baren serveras du en kall öl, ett stort glas cider eller en läskande drink, av de kunniga och glada killarna och tjejerna.

Ibland kanske du tycker att du får vänta för länge på din tur, men håll ut, det beror bara på att det är så många som vill ha lika trevligt som du. Ta då en sväng och kolla de andra barerna, kanske är det mindre kö där. När du sedan ställer ifrån dig ditt glas någonstans är de flinka diskplockarna snabbt där och tar hand om det.

Vakterna går sina rundor för att hålla koll så ingen bråkar med dig eller smusslar ner något otillåtet i din drink (Sticky Fingers tar avstånd från alla former av droger).
nizenco, BTW, alltid bäst på CTH. Gasque är gasque. Chalmers Cortège Committé var också trevligt ;)
M-80 på ringen.
Dissident
Posts: 4796
Joined: 2003-01-24 21:57:32

Post by Dissident »

thr wrote:"AHAHAHAHA EN SVARTROCKARE *PEKA *PEKA *PEKA"
"ÄR DET HALLOWEEN VARJE DAG FÖR ER EHEHEHE?!?!! *PEKA *PEKA *PEKA"
Det är lite roligt att ni som engagerar er i "subkulturer" tror att normala människor har koll på alla epitet.
User avatar
lillis
Hedersbit
Posts: 6841
Joined: 2002-03-08 18:03:45

Post by lillis »

Dissident wrote:
thr wrote:"AHAHAHAHA EN SVARTROCKARE *PEKA *PEKA *PEKA"
"ÄR DET HALLOWEEN VARJE DAG FÖR ER EHEHEHE?!?!! *PEKA *PEKA *PEKA"
Det är lite roligt att ni som engagerar er i "subkulturer" tror att normala människor har koll på alla epitet.
Actually, det 'roliga' är ju att dom inte alls är svartrockare, men att folk faktiskt säger det.

Jag kom på en bra fråga. Heter det svartrockare för att man lyssnar på svart rock eller för att man bär en svart rock? I just don't know anymore.
User avatar
thr
Posts: 1242
Joined: 2002-06-26 22:55:24
Location: Skene
Contact:

Post by thr »

Dissident wrote:
thr wrote:"AHAHAHAHA EN SVARTROCKARE *PEKA *PEKA *PEKA"
"ÄR DET HALLOWEEN VARJE DAG FÖR ER EHEHEHE?!?!! *PEKA *PEKA *PEKA"
Det är lite roligt att ni som engagerar er i "subkulturer" tror att normala människor har koll på alla epitet.
Nej det roliga är att jag ser ungefär lika extremt ut som du med den enda skillnaden att jag har helt svarta kläder, duh.

Mycket av det du skriver är jävligt bra, men om du ska dömma folk så kan du väll iaf. försöka visa upp den intelligens som jag hade för mig att du besatt.
User avatar
übermensch
Hedersbit
Posts: 3190
Joined: 2002-03-08 0:03:05
Location: Kista
Contact:

Post by übermensch »

Lugna ner er lite, tråden handlar fortfarande om Sticky Fingers och inget annat.
In cars several processors are connected by a bus
User avatar
dk_dk
Posts: 73
Joined: 2005-03-31 19:12:38
Location: Das Älmhult

Post by dk_dk »

Aldrig hört talas om stället....men som du beskriver det gjorde ju vakten enligt mig en enorm miss....stäm skiten ur honom!
"Jag har vax i örat ditt, du har vax i örat mitt, men vad fanken gör det när vi är 63!" -Phillemon Arthur & The Dung
User avatar
thr
Posts: 1242
Joined: 2002-06-26 22:55:24
Location: Skene
Contact:

Post by thr »

dk_dk wrote:Aldrig hört talas om stället....men som du beskriver det gjorde ju vakten enligt mig en enorm miss....stäm skiten ur honom!
haha? man argumenterar inte med vakterna på en nattklubb, punkt.
User avatar
lither
Hedersbit
Posts: 9507
Joined: 2002-03-09 21:12:13
Location: Göteborg
Contact:

Post by lither »

thr wrote:haha? man argumenterar inte med vakterna på en nattklubb, punkt.
Stämmer till viss del. Använder de (bevisat) övervåld gör de brott mot lagen. Men att käfta mot en krogvakt är bara idiotiskt. Det är inte för inte som de är stora.
1. Nigger guy, two words which by themselves are harmless, but when combined they form a verbal missile of hate.
2. Vivaldi
3. Buffalos ...
User avatar
dk_dk
Posts: 73
Joined: 2005-03-31 19:12:38
Location: Das Älmhult

Post by dk_dk »

lither wrote:
thr wrote:haha? man argumenterar inte med vakterna på en nattklubb, punkt.
Stämmer till viss del. Använder de (bevisat) övervåld gör de brott mot lagen. Men att käfta mot en krogvakt är bara idiotiskt. Det är inte för inte som de är stora.
Tja...vi vet ju inte...men jag tycker att detta var klart övervåld...han ville ju bara ha lite rättvisa!
"Jag har vax i örat ditt, du har vax i örat mitt, men vad fanken gör det när vi är 63!" -Phillemon Arthur & The Dung
User avatar
lither
Hedersbit
Posts: 9507
Joined: 2002-03-09 21:12:13
Location: Göteborg
Contact:

Post by lither »

dk_dk wrote:
lither wrote:
thr wrote:haha? man argumenterar inte med vakterna på en nattklubb, punkt.
Stämmer till viss del. Använder de (bevisat) övervåld gör de brott mot lagen. Men att käfta mot en krogvakt är bara idiotiskt. Det är inte för inte som de är stora.
Tja...vi vet ju inte...men jag tycker att detta var klart övervåld...han ville ju bara ha lite rättvisa!
Vi har endast hört hanzaqs version ...
1. Nigger guy, two words which by themselves are harmless, but when combined they form a verbal missile of hate.
2. Vivaldi
3. Buffalos ...
User avatar
Niklas Berggren
Hedersbit
Posts: 3524
Joined: 2002-03-08 17:53:04
Location: Göteborg (Skövde)
Contact:

Post by Niklas Berggren »

dk_dk wrote:men jag tycker att detta var klart övervåld
Och detta efter att ha hört historien från en perspektiv? Ett perspektiv jag misstänker var starkt alkoholpåverkat?
"How about the government sticks to courts, police, defense and corruption and leave compassion to the people who have it?" - Penn Jillette.
User avatar
dk_dk
Posts: 73
Joined: 2005-03-31 19:12:38
Location: Das Älmhult

Post by dk_dk »

Nicke wrote:
dk_dk wrote:men jag tycker att detta var klart övervåld
Och detta efter att ha hört historien från en perspektiv? Ett perspektiv jag misstänker var starkt alkoholpåverkat?
Ja...eftersom vi förmodligen inte kommer få höra den andra versionen så får vi väl utgå från denna!
"Jag har vax i örat ditt, du har vax i örat mitt, men vad fanken gör det när vi är 63!" -Phillemon Arthur & The Dung
User avatar
lither
Hedersbit
Posts: 9507
Joined: 2002-03-09 21:12:13
Location: Göteborg
Contact:

Post by lither »

dk_dk wrote:
Nicke wrote:
dk_dk wrote:men jag tycker att detta var klart övervåld
Och detta efter att ha hört historien från en perspektiv? Ett perspektiv jag misstänker var starkt alkoholpåverkat?
Ja...eftersom vi förmodligen inte kommer få höra den andra versionen så får vi väl utgå från denna!
Och utgå från att den är den sanna? Jösses Amalia!
1. Nigger guy, two words which by themselves are harmless, but when combined they form a verbal missile of hate.
2. Vivaldi
3. Buffalos ...
User avatar
lillis
Hedersbit
Posts: 6841
Joined: 2002-03-08 18:03:45

Post by lillis »

dk_dk wrote:Ja...eftersom vi förmodligen inte kommer få höra den andra versionen så får vi väl utgå från denna!
Wow. Just wow.
User avatar
dk_dk
Posts: 73
Joined: 2005-03-31 19:12:38
Location: Das Älmhult

Post by dk_dk »

lither wrote:
dk_dk wrote:
Nicke wrote:
dk_dk wrote:men jag tycker att detta var klart övervåld
Och detta efter att ha hört historien från en perspektiv? Ett perspektiv jag misstänker var starkt alkoholpåverkat?
Ja...eftersom vi förmodligen inte kommer få höra den andra versionen så får vi väl utgå från denna!
Och utgå från att den är den sanna? Jösses Amalia!
Nä inte efter att den är sann...utan utgå från den med våra spekulationer!
"Jag har vax i örat ditt, du har vax i örat mitt, men vad fanken gör det när vi är 63!" -Phillemon Arthur & The Dung
User avatar
HLC
Posts: 2146
Joined: 2004-09-25 10:08:21
Location: Kista

Post by HLC »

dk_dk wrote:han ville ju bara ha lite rättvisa!
Vad fanns det för rättvisa att hämta? De har all rätt att slänga ut en om de tycker det är motiverat, om så bara för att du hade fel färg på kläderna. Att de sedan inte fick hämta ut sakerna igen, ja det är väl en annan sak.
User avatar
dk_dk
Posts: 73
Joined: 2005-03-31 19:12:38
Location: Das Älmhult

Post by dk_dk »

HLC wrote:
dk_dk wrote:han ville ju bara ha lite rättvisa!
Vad fanns det för rättvisa att hämta? De har all rätt att slänga ut en om de tycker det är motiverat, om så bara för att du hade fel färg på kläderna. Att de sedan inte fick hämta ut sakerna igen, ja det är väl en annan sak.
Minst sagt...elakt eller dålig stil...
"Jag har vax i örat ditt, du har vax i örat mitt, men vad fanken gör det när vi är 63!" -Phillemon Arthur & The Dung
User avatar
nem
Hedersbit
Posts: 4678
Joined: 2002-04-12 15:48:33
Location: Lund

Post by nem »

(Sticky Fingers tar avstånd från alla former av droger).
Är det något förbannat nykteristhak?

;)
"Rightful liberty is unobstructed action according to our will within limits drawn around us by the equal rights of others."- Thomas Jefferson
User avatar
lither
Hedersbit
Posts: 9507
Joined: 2002-03-09 21:12:13
Location: Göteborg
Contact:

Post by lither »

dk_dk wrote:
HLC wrote:
dk_dk wrote:han ville ju bara ha lite rättvisa!
Vad fanns det för rättvisa att hämta? De har all rätt att slänga ut en om de tycker det är motiverat, om så bara för att du hade fel färg på kläderna. Att de sedan inte fick hämta ut sakerna igen, ja det är väl en annan sak.
Minst sagt...elakt eller dålig stil...
Varför ens försöka argumentera emot någon annan när du bara hört hanzaqs version? Detta är för mig en gåta.
1. Nigger guy, two words which by themselves are harmless, but when combined they form a verbal missile of hate.
2. Vivaldi
3. Buffalos ...
User avatar
Ramza
Posts: 2002
Joined: 2002-10-03 20:35:40
Location: Göteborg
Contact:

Post by Ramza »

nem wrote:
(Sticky Fingers tar avstånd från alla former av droger).
Är det något förbannat nykteristhak?

;)
Du hittar nog ett liknande citat i Amsterdam.
"Liksom Giraffen har lång hals kan man inte svänga vänster med ett kylskåp"
scoby
Posts: 982
Joined: 2002-12-02 16:56:48

Post by scoby »

lither wrote: Och utgå från att den är den sanna? Jösses Amalia!
Skulle det inte vara sant hade han nog inte gjort sig besväret att skriva om det här.
User avatar
benjamin
Posts: 6985
Joined: 2002-03-08 0:02:41
Location: Linnéstaden, Göteborg
Contact:

Post by benjamin »

übermensch wrote:Lugna ner er lite, tråden handlar fortfarande om Sticky Fingers och inget annat.
Det är väl bättre om Sticky-ämnet nu är dött att folk snackar om annat än att tråden helt dör ut :-)

Jisses, dk_dk <<din avatar ger otroligt dåliga vibbar, inte bara för att det är Bush direkt utan för att den är en diablo-logo i bakgrunden och för att den är fult sammasatt.
Redskap: MacBook Pro och 24"-skärm
Server: Powermac Dual G4
-----------------------------------------------------------
Benis.se
Benjaminhasselgren.se
User avatar
hagstrom
Posts: 245
Joined: 2003-11-26 19:22:11
Location: Umeå

Post by hagstrom »

Jisses, dk_dk <<din avatar ger otroligt dåliga vibbar, inte bara för att det är Bush direkt utan för att den är en diablo-logo i bakgrunden och för att den är fult sammasatt.
Är det inte det som är själva saken med avataren? So wrong, so right.
User avatar
snigel
Hedersbit
Posts: 9632
Joined: 2002-03-08 15:06:33
Location: Göteborg

Post by snigel »

.veronica. wrote:
lither wrote: Och utgå från att den är den sanna? Jösses Amalia!
Skulle det inte vara sant hade han nog inte gjort sig besväret att skriva om det här.
Är du verkligen så naiv att du helt bortser från vinklingar?
http://sniglom.blogspot.com
Work |i5 760@4.2GHz|16GB|P55|GTX 670|850 500GB|Xonar D2|2TB
Extra |q9550@3.4GHz|8GB|P45|GTX 670|830 256GB|Audigy 2
MacB.|p8600@2.4GHz|8GB|320m|BX100 500GB
Serve|c1037@1.8GHz|8GB|NM70|X25-M 80GB|Seagate 4TB
User avatar
egar
Hedersbit
Posts: 4192
Joined: 2002-02-18 0:01:59
Location: Göteborg
Contact:

Post by egar »

Jag var på Sticky i fredags och jag tycker vakterna gjorde ett bra jobb. En fjant ville slå ner mig för att hans tjej pratade med mig. Dum som han var så ville han börja bråka med mig när det står en vakt 1½ meter till vänster om mig. Fjanten hinner bränna mig med sin cigg innan han åkte ut så det skrek om det. Hans tjej var trött på hans beteende så hon stannade kvar med sina kompisar och pratade med mig istället. *Hihihi*
A fair judgement!
Two-way mirror in the hall
They like to watch everything you do
Transmitters hidden in the walls
So they know everything you say is true
Post Reply