Ny överklockare till världen

Här får ni fråga, tipsa eller prata om det mesta.
User avatar
Flip_Chip
Posts: 233
Joined: 2002-03-30 15:51:53
Location: Umeå
Contact:

Post by Flip_Chip »

Får svara på lite gratulationer och förslag :) Det blir nog rätt naturligt för Hampus med spel, datorteknik och annan teknik. Mina tv-spel och datorer kommer säkert att utforskas i sinom tid. Och givietvis ska han själv ha lite tekniska prylar att leka med. Jag själv hade dille på att skruva isär saker och han ska få lite defekta saker att skruva isär. :) Och givetvis ska jag lära honom allt jag kan om han har intresse för det. Om han skulle bli intresserad av datorer, programmering mm så skulle han gärna bli lite bättre på programmering än vad jag är så han kan lära mig. :) Vet inte om min flickvän skulle gilla FSB som första ord. Level designer får han gärna bli, är själv intresserad av systemdesign. Amish blir han nog aldrig då vi inte är så religiöst aktiv. Beskrivningen på sugklockan var helt rätt förutom att snöret är en inplastad kedja med ett metallhandtag. Sugklockor rockar då de har säkert räddat många liv. Hampus är inte aggressiv, däremot är han väldigt lugn och grinar inte upp sig i onödan. Enda gången han blir kinkig är då blöja ska bytas.
User avatar
Anzy
Posts: 2271
Joined: 2004-12-29 16:22:34
Location: Skellefteå

Post by Anzy »

:) härligt!
Enda gången vår lilla flicka är riktigt lugn och stillsam (i vaken tillstånd förståss) är just på skötbordet!
Inte så tokigt faktiskt. Jobbigt att byta blöjja och kläder om ungen lever loppan.
User avatar
Flip_Chip
Posts: 233
Joined: 2002-03-30 15:51:53
Location: Umeå
Contact:

Post by Flip_Chip »

Anzy wrote::) härligt!
Enda gången vår lilla flicka är riktigt lugn och stillsam (i vaken tillstånd förståss) är just på skötbordet!
Inte så tokigt faktiskt. Jobbigt att byta blöjja och kläder om ungen lever loppan.
De har redan personligheter då de föds. När man byter blöja på Hampus måste man vara bestämd, för några dagar sedan var man riktigt kass. Barnet märker om man är ovan :) Är det en kille får man vara snabbt framme med servett om han får för sig att kissa en stråle rakt mot pappas ansikte. Hampus har nu blivit lite lugnare, från början protesterade han men han sparkar fortfarande med benen.
User avatar
Nitro
Posts: 1899
Joined: 2002-04-06 11:20:19
Location: Säffle

Post by Nitro »

Grattis!
User avatar
lillis
Hedersbit
Posts: 6841
Joined: 2002-03-08 18:03:45

Post by lillis »

För att fortsätta i trådens speltema:

GL HF.
User avatar
meminus
Posts: 1055
Joined: 2003-01-18 2:02:36
Location: Snål-land
Contact:

Post by meminus »

Ge han ett minne att tugga på :) Grattis!
"Varje gång en PC dör får en ängel sina vingar"
"Drivrutiner är rutiner som driver en till vansinne"
User avatar
Act
Posts: 614
Joined: 2005-12-04 17:52:35
Location: Vimmerby

Post by Act »

Gratulerar. Hoppas allt går bra. Ungar är allt bra härliga. :)
Carpe Diem
Post Reply