Världens vackraste reklamfilm!

Här får ni fråga, tipsa eller prata om det mesta.
User avatar
MooDHooDs
Posts: 2229
Joined: 2006-03-03 22:26:11
Location: Stockholm
Contact:

Post by MooDHooDs »

Bodego wrote:Haha! Bunny hopping - like no other.
Reklamsnuttarna är väl rätt bra, men dom får mig inte att vilja köpa en Bravia LCD precis.

Kanske när deras 1080p serie gått ner i pris..
Reklamer är inte till för att du ska flyga ur fotöljen och springa till elgiganten...
Dyslexi
User avatar
Des
Posts: 3843
Joined: 2005-04-22 10:27:46
Location: Härnösand

Post by Des »

MooDHooDs wrote:Reklamer är inte till för att du ska flyga ur fotöljen och springa till elgiganten...
Nej, hade det varit så hade många företag förlorat pengar.
There's a guy works down the chip chop swears he's elvis
User avatar
MooDHooDs
Posts: 2229
Joined: 2006-03-03 22:26:11
Location: Stockholm
Contact:

Post by MooDHooDs »

Anteaeg wrote:
MooDHooDs wrote:Reklamer är inte till för att du ska flyga ur fotöljen och springa till elgiganten...
Nej, hade det varit så hade många företag förlorat pengar.
;D
mena inte så
Dyslexi
User avatar
Hipshot
Posts: 2372
Joined: 2002-08-01 13:56:19
Location: Stan.
Contact:

Post by Hipshot »

MooDHooDs wrote:
Bodego wrote:Haha! Bunny hopping - like no other.
Reklamsnuttarna är väl rätt bra, men dom får mig inte att vilja köpa en Bravia LCD precis.

Kanske när deras 1080p serie gått ner i pris..
Reklamer är inte till för att du ska flyga ur fotöljen och springa till elgiganten...
Sååå... vad exakt är de till för menar du då? För att de är roliga att ha 11 ggr under ett annat program? Att disikeras på ett forum för att de är så, citat, "vackra"?

Eller menar du att man kanske skall springa till Siba i stället, där du måhända jobbar?

Edit: Jag kan se varför folk med interkontinensproblem (om någon lider just nu, kan ni just säga hur det stavas med) skulle gilla reklam lite då och nu mitt i rapport...
User avatar
egar
Hedersbit
Posts: 4192
Joined: 2002-02-18 0:01:59
Location: Göteborg
Contact:

Post by egar »

stealth wrote:
egar wrote:ziimzallabiim, nu kom jag på varför den här nya filmen är tråkig. Den är alldeles för arrangerad. Det suger!
Brukar inte reklamfilmer vara arrangerade? Kan du visa mig ett exempel på en icke-arrangerad?
Du borde nog förstå vad jag menar i och med att den förra kändes ganska ostrukturerad och fri i och med att man inte riktigt visste hur bollarna skulle studsa. Här går allting på kommando och det blir inte samma flyt som i den förra filmen.
A fair judgement!
Two-way mirror in the hall
They like to watch everything you do
Transmitters hidden in the walls
So they know everything you say is true
User avatar
Bodego
Posts: 146
Joined: 2006-08-06 0:50:57
Location: Sverige -Alingsås

Post by Bodego »

Anzy wrote:25K är inte mycket för en 1080p 40" lcd!
Skulle aldrig tveka om jag inte redan hade en 43" Pioneer plasma.
Blir en full hd lcd nästa gång det är dax att byta upp sig.
25K är väl i billigaste laget för en 1080p TV också antar jag, men jag är snål så även om jag hade råd så skulle jag helst vänta tills priserna sjunkit.
MooDHooDs wrote:Reklamer är inte till för att du ska flyga ur fotöljen och springa till elgiganten...
Heh..Jag tvivlar på att folk är såpass lättlurade, men nog hjälper det om man har en bra reklamfilm att väcka ett intresse med.

Jag håller mig hellre till fakta och bra produktspecifikationer. Det är bra reklam för mig.
Post Reply