bästa YouTube , Google Video cilp(övriga hemsidor går också)

Här får ni fråga, tipsa eller prata om det mesta.
User avatar
Stiiig
Posts: 1672
Joined: 2005-07-21 0:08:34
Location: Evertsberg - Älvdalen
Contact:

Post by Stiiig »

lord_vasagos wrote:hade nån varit så där på mig när jag var packad och sov så hade jag
blivit riktigt förbannad :)
hmm.. det där med att däcka å så här anses som klent :D så hade det vart riktigt alvarligt hade han kunant förlora ögonbrynen eller fått en tandborste i arselet eller nått annat riktigt elakt. En kille vakande utan ögonbryn och med pubis hitler mush. jag var dock int einblandad i den historien. Men jag var där ! hehe. Ingen tar det på alvar så ingen kommer tillskada efter åt. Dock kan ens föräldrar bli ltie förbanad då dom kommer hem utan ögonbryn eller saknat hår här å där. eller rentutav går konstigt.
Inga kommentarer?
Allt-i-allo egen företagare med bred kompetens!
Tänker btw INTE byte ut min julavatar förens tidigast påsk 2019
User avatar
malici0us
Posts: 1249
Joined: 2005-02-06 18:17:54

Post by malici0us »

Stiiig wrote:aahh :D nu är det gogoel video med också :D då måste jag ju nästan lägga in några av mina verk. Från julaftonsnatten så vart vi ganska full av oss och en av våra polare somnade. Observera min redliga brakskit i början av filmen :D

http://video.google.com/videoplay?docid ... 5542&hl=en
Haha! "Vakna Erik annars sätter jag på dig i prutten" LOOOL ;D

Satan va du jobbar dig på honom!
Jag kommer att tänka på när jag å ett gäng hade hyrt en stuga i sälen. En polare däckade i soffan. Omöjligt att väcka honom....vaknade inte ens av att bli hårdspacklad och få två spänner snö över sig och en banan nerkörd i fillingarna. Bananen var jag oskyldig till ;D
NZXT Hush | Gigabyte GA-P35-DS4 | Q6600 @ 3,4GHz | Scythe Mugen | 8 GB DDR2 800 Mhz | LeadTek 9800GX2 | WD 640GB LaCie 1TB | Corsair 520W
Bates4000
User avatar
ziZoi
Posts: 170
Joined: 2005-10-02 19:49:10
Location: min mamma
Contact:

Post by ziZoi »

Processor : Intel Core 2 Extreme X6800 2.93GHz
Minne : DDR2 HyperX PC9600 2048MB
Moderkort : Asus DSBF-D/SAS
Grafikkort : XFX GeForce 8800GTX 768MB
Kylning : Asetek Vapochill LightSpeed
User avatar
lord_vasagos
Posts: 4075
Joined: 2002-11-01 6:23:59
Location: falun

Post by lord_vasagos »

Stiiig wrote:
lord_vasagos wrote:hade nån varit så där på mig när jag var packad och sov så hade jag
blivit riktigt förbannad :)
hmm.. det där med att däcka å så här anses som klent :D så hade det vart riktigt alvarligt hade han kunant förlora ögonbrynen eller fått en tandborste i arselet eller nått annat riktigt elakt. En kille vakande utan ögonbryn och med pubis hitler mush. jag var dock int einblandad i den historien. Men jag var där ! hehe. Ingen tar det på alvar så ingen kommer tillskada efter åt. Dock kan ens föräldrar bli ltie förbanad då dom kommer hem utan ögonbryn eller saknat hår här å där. eller rentutav går konstigt.
haha jo det är samma här med
vi har gjort en massa skit med folk som däckat
men personligen hade jag blivit arg om nån var så jobbig

men sen brukar jag klara mig från sånt för alla häromkring vet att om dom skulle raka av mig ögobrynen eller nått så skulle jag hälsa på med basball trä när jag piggnat i igen ;)
Asus mobbo fx 8120 8gb ram ati 7850 oc
User avatar
Des
Posts: 3843
Joined: 2005-04-22 10:27:46
Location: Härnösand

Post by Des »

lord_vasagos wrote:haha jo det är samma här med
vi har gjort en massa skit med folk som däckat
men personligen hade jag blivit arg om nån var så jobbig

men sen brukar jag klara mig från sånt för alla häromkring vet att om dom skulle raka av mig ögobrynen eller nått så skulle jag hälsa på med basball trä när jag piggnat i igen ;)
Tur att man slipper vara i närheten av dig då. ;D
There's a guy works down the chip chop swears he's elvis
User avatar
Stiiig
Posts: 1672
Joined: 2005-07-21 0:08:34
Location: Evertsberg - Älvdalen
Contact:

Post by Stiiig »

lord_vasagos wrote:
Stiiig wrote:
lord_vasagos wrote:hade nån varit så där på mig när jag var packad och sov så hade jag
blivit riktigt förbannad :)
hmm.. det där med att däcka å så här anses som klent :D så hade det vart riktigt alvarligt hade han kunant förlora ögonbrynen eller fått en tandborste i arselet eller nått annat riktigt elakt. En kille vakande utan ögonbryn och med pubis hitler mush. jag var dock int einblandad i den historien. Men jag var där ! hehe. Ingen tar det på alvar så ingen kommer tillskada efter åt. Dock kan ens föräldrar bli ltie förbanad då dom kommer hem utan ögonbryn eller saknat hår här å där. eller rentutav går konstigt.
haha jo det är samma här med
vi har gjort en massa skit med folk som däckat
men personligen hade jag blivit arg om nån var så jobbig

men sen brukar jag klara mig från sånt för alla häromkring vet att om dom skulle raka av mig ögobrynen eller nått så skulle jag hälsa på med basball trä när jag piggnat i igen ;)
haha iof en gång så råakde en kille osm inte rä härifrån som var med oss bli av medd ett ögonbryn han lackade ut totalt och skulle spöa oss alal påstod han. Han försökte ge sig på en av oss men valde nog fel person. Personen i fråga fick en smäll som mer liknade ett " ta inte på min rumpa " slag från en 14 åring. Men det räckte för att han skulle få för sig att ge igen med en klocka så den andre personen flög 2 meter bakåt å satt där ett bra tag tills han for hem. Sen dess har vi inte sett killen. undra vart han tog vägen :D
Inga kommentarer?
Allt-i-allo egen företagare med bred kompetens!
Tänker btw INTE byte ut min julavatar förens tidigast påsk 2019
User avatar
ziZoi
Posts: 170
Joined: 2005-10-02 19:49:10
Location: min mamma
Contact:

Post by ziZoi »

kan vi fortsätta tråden som den var från början plz
Processor : Intel Core 2 Extreme X6800 2.93GHz
Minne : DDR2 HyperX PC9600 2048MB
Moderkort : Asus DSBF-D/SAS
Grafikkort : XFX GeForce 8800GTX 768MB
Kylning : Asetek Vapochill LightSpeed
User avatar
lord_vasagos
Posts: 4075
Joined: 2002-11-01 6:23:59
Location: falun

Post by lord_vasagos »

Stiiig wrote:
lord_vasagos wrote:
Stiiig wrote:
lord_vasagos wrote:hade nån varit så där på mig när jag var packad och sov så hade jag
blivit riktigt förbannad :)
hmm.. det där med att däcka å så här anses som klent :D så hade det vart riktigt alvarligt hade han kunant förlora ögonbrynen eller fått en tandborste i arselet eller nått annat riktigt elakt. En kille vakande utan ögonbryn och med pubis hitler mush. jag var dock int einblandad i den historien. Men jag var där ! hehe. Ingen tar det på alvar så ingen kommer tillskada efter åt. Dock kan ens föräldrar bli ltie förbanad då dom kommer hem utan ögonbryn eller saknat hår här å där. eller rentutav går konstigt.
haha jo det är samma här med
vi har gjort en massa skit med folk som däckat
men personligen hade jag blivit arg om nån var så jobbig

men sen brukar jag klara mig från sånt för alla häromkring vet att om dom skulle raka av mig ögobrynen eller nått så skulle jag hälsa på med basball trä när jag piggnat i igen ;)
haha iof en gång så råakde en kille osm inte rä härifrån som var med oss bli av medd ett ögonbryn han lackade ut totalt och skulle spöa oss alal påstod han. Han försökte ge sig på en av oss men valde nog fel person. Personen i fråga fick en smäll som mer liknade ett " ta inte på min rumpa " slag från en 14 åring. Men det räckte för att han skulle få för sig att ge igen med en klocka så den andre personen flög 2 meter bakåt å satt där ett bra tag tills han for hem. Sen dess har vi inte sett killen. undra vart han tog vägen :D
du får leta upp han och raka av det andra ;D
Asus mobbo fx 8120 8gb ram ati 7850 oc
User avatar
_stiffe_
Posts: 138
Joined: 2006-08-05 20:06:16

Post by _stiffe_ »

denna är inte rolig, men det ser roligt ut :D http://www.youtube.com/watch?v=Coj2wfPo ... ed&search=
User avatar
Shinzu
Posts: 310
Joined: 2006-09-22 19:36:22

Post by Shinzu »

_stiffe_ wrote:denna är inte rolig, men det ser roligt ut :D http://www.youtube.com/watch?v=Coj2wfPo ... ed&search=
Såg coolt ut,visar en annan sida av arabvärlden. :)

"The mario brothers"
http://www.youtube.com/watch?v=J8mv5ZdgBc8
Någon som hör hur Mario "tackar" luigi för att han tar bort spagettin från hans overall?
"An idiot is not a person who cares about his family and friends"-Andreas T. Jansson

"The world is built upon logic,use logical sense to manipulate it"-Andreas T. Jansson
User avatar
lither
Hedersbit
Posts: 9507
Joined: 2002-03-09 21:12:13
Location: Göteborg
Contact:

Post by lither »

1. Nigger guy, two words which by themselves are harmless, but when combined they form a verbal missile of hate.
2. Vivaldi
3. Buffalos ...
User avatar
nem
Hedersbit
Posts: 4678
Joined: 2002-04-12 15:48:33
Location: Lund

Post by nem »

"Rightful liberty is unobstructed action according to our will within limits drawn around us by the equal rights of others."- Thomas Jefferson
User avatar
lyckegard
Posts: 2190
Joined: 2002-03-11 20:30:35

Post by lyckegard »

ziZoi wrote:kan vi fortsätta tråden som den var från början plz
Nej - då detta är ett disskussionsforum.


Har sett två stycken roliga av de ni har visat - Vad tyst det blev och Danska språket!
Vad kul de var!
wham bam thank-you ye -ma'am
User avatar
ziZoi
Posts: 170
Joined: 2005-10-02 19:49:10
Location: min mamma
Contact:

Post by ziZoi »

DU HAR JUU SÅ RÄTT
Processor : Intel Core 2 Extreme X6800 2.93GHz
Minne : DDR2 HyperX PC9600 2048MB
Moderkort : Asus DSBF-D/SAS
Grafikkort : XFX GeForce 8800GTX 768MB
Kylning : Asetek Vapochill LightSpeed
User avatar
ziZoi
Posts: 170
Joined: 2005-10-02 19:49:10
Location: min mamma
Contact:

Post by ziZoi »

Last edited by ziZoi on 2007-01-03 9:50:03, edited 1 time in total.
Processor : Intel Core 2 Extreme X6800 2.93GHz
Minne : DDR2 HyperX PC9600 2048MB
Moderkort : Asus DSBF-D/SAS
Grafikkort : XFX GeForce 8800GTX 768MB
Kylning : Asetek Vapochill LightSpeed
Martin1986
Posts: 4
Joined: 2006-12-29 12:29:13
Location: Sverige

Post by Martin1986 »

Den här kanske inte är den bäst filmen men den handlar iaf om det bästa flashspelet!

En klassiker!

Var inte för taskiga nu, det är jag som gjort filmen. :)
User avatar
AshTray
Posts: 2099
Joined: 2005-06-19 16:26:22

Post by AshTray »

Denna är både asrolig och lite sorglig på samma gång..
Jag presenterar; En alkis med ninja skills!!!

http://www.youtube.com/watch?v=V0P-Y4c7oXo

Kolla denna med: http://www.youtube.com/watch?v=ueRzRRkyfbk
Gigabyte GA-P55A-UD4 ♦ Intel Core i5-750 ♦ Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 2x2 Gb ♦ XFX Radeon HD 5850 Black Edition ♦ Samsung Spinpoint F3 1Tb ♦ Corsair TX Series 650W PSU ♦ Windows 7 Home Premium 64bit eng
User avatar
malici0us
Posts: 1249
Joined: 2005-02-06 18:17:54

Post by malici0us »

AshTray wrote:Denna är både asrolig och lite sorglig på samma gång..
Jag presenterar; En alkis med ninja skills!!!
Hehe, den va mest sorglig, men samtidigt jävla kul ;D
NZXT Hush | Gigabyte GA-P35-DS4 | Q6600 @ 3,4GHz | Scythe Mugen | 8 GB DDR2 800 Mhz | LeadTek 9800GX2 | WD 640GB LaCie 1TB | Corsair 520W
Bates4000
User avatar
Jonas Lundh
Hedersbit
Posts: 2513
Joined: 2002-03-07 22:43:22
Contact:

Post by Jonas Lundh »

Satisfaction! Den filmen har gått på mer än en förfest på skolan...
"One does not simply walk into the Signals and Systems exam. Its black gates are guarded by more than just exam guards. There is evil there that does not sleep."
User avatar
Joe_Baker
Posts: 613
Joined: 2006-10-31 17:52:36
Location: 101:sta luftburna, 502 regementet

Re: bästa YouTube , Google Video cilp(övriga hemsidor går oc

Post by Joe_Baker »

ziZoi wrote:Bästa youtube clip

Enligt mig är den här bäst :
http://www.youtube.com/watch?v=Vc_PU3D3QNE
Ha ha, häftig :D

Om han har hållt på i 8 år, så måste han ha tagit....2920 bilder :o
"Bunch of slack-jawed faggots around here."

My preasures: AMD X2 3800+ 2.0ghz(65W), MSI K9N NEO-F 550, Corsair 667mhz 2048MB,GeForce NX7800GT, NorthQ 400W ATX2.0, 250GB Samsung Spin Point.
staretsen
Avstängd
Posts: 5647
Joined: 2004-03-26 8:35:14

Post by staretsen »

Det mest genialiska som någonsin producerats av svensk TV: http://www.youtube.com/watch?v=p3We9p4QdvY
Life's a joke, yuk it up.
User avatar
AshTray
Posts: 2099
Joined: 2005-06-19 16:26:22

Post by AshTray »

OMG, Ika i rutan. Mitt favorit barnprogram när jag var liten. Var nog främst för att skelettet Åke var så ball :P
Gigabyte GA-P55A-UD4 ♦ Intel Core i5-750 ♦ Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 2x2 Gb ♦ XFX Radeon HD 5850 Black Edition ♦ Samsung Spinpoint F3 1Tb ♦ Corsair TX Series 650W PSU ♦ Windows 7 Home Premium 64bit eng
User avatar
andersson
Posts: 1144
Joined: 2004-10-24 21:48:34

Post by andersson »

Jonas Lundh wrote:Satisfaction! Den filmen har gått på mer än en förfest på skolan...
Dude...
Image <-> Image
Parental Advisory - Explicit Content
User avatar
Kalimac
Posts: 839
Joined: 2002-06-28 19:12:22
Location: Göteborg

Post by Kalimac »

staretsen wrote:Det mest genialiska som någonsin producerats av svensk TV: http://www.youtube.com/watch?v=p3We9p4QdvY
När jag var liten var jag otroligt rädd för henne, men när jag såg delar ur ett avsnitt för ett tag sen var det grymt roligt.
User avatar
ziZoi
Posts: 170
Joined: 2005-10-02 19:49:10
Location: min mamma
Contact:

Post by ziZoi »

Processor : Intel Core 2 Extreme X6800 2.93GHz
Minne : DDR2 HyperX PC9600 2048MB
Moderkort : Asus DSBF-D/SAS
Grafikkort : XFX GeForce 8800GTX 768MB
Kylning : Asetek Vapochill LightSpeed
Post Reply