poker spel

Här får ni fråga, tipsa eller prata om det mesta.
Post Reply
User avatar
ziZoi
Posts: 170
Joined: 2005-10-02 19:49:10
Location: min mamma
Contact:

poker spel

Post by ziZoi »

Jag undrar om de finns poker program eller dator spel som man kan spela online fast de ska ej vara dom här partypoker eller betson utan man ej kuna spela med riktiga pengar. då man kanse kan göra kod på de bordet man spelar på.
Processor : Intel Core 2 Extreme X6800 2.93GHz
Minne : DDR2 HyperX PC9600 2048MB
Moderkort : Asus DSBF-D/SAS
Grafikkort : XFX GeForce 8800GTX 768MB
Kylning : Asetek Vapochill LightSpeed
User avatar
Gebba
Posts: 1235
Joined: 2006-06-17 17:49:51
Location: östergötland

Post by Gebba »

everest poker kan man spela online på utan spela om pengar om man vill.

om det va så du menade?
"Im buying her a vacuum cleaner,i heard chicks likes them"
User avatar
lord_vasagos
Posts: 4075
Joined: 2002-11-01 6:23:59
Location: falun

Post by lord_vasagos »

samma med betsson så går det med att spela med play money
Asus mobbo fx 8120 8gb ram ati 7850 oc
User avatar
lither
Hedersbit
Posts: 9507
Joined: 2002-03-09 21:12:13
Location: Göteborg
Contact:

Post by lither »

De flesta nätpokerklienter erbjuder registrerade att spela om "Playmoney". Otroligt låg nivå erbjuds dock på dessa, och lär inte ge dig någonting tillbaka.

För offline-pokerspel finns det bland annat Stacked, många spelsätt, många spelstilar att möta. Du kan även spela spelet i MP-läge. Vill du prova på ett sämre spel, testa då Chris Moneymaker Poker Poker Super Stars. Inte alls lika bra och inte mycket värde i att införskaffa, men de finns fortfarande som förslag om Stacked inte passar dig.

Vill du fortfarande köra på nätet erbjuder många klienter freerolls, vilket är gratisturneringar, men med riktiga pengar i potten.
1. Nigger guy, two words which by themselves are harmless, but when combined they form a verbal missile of hate.
2. Vivaldi
3. Buffalos ...
User avatar
krulliz
Posts: 231
Joined: 2005-10-09 3:05:38

Post by krulliz »

poker.com clienten.
30 dagar efter att du anmält dig får du var 3 timme vara med i en gratis turnering var du kan vinna pengar och var 6 timme har dom en 50 dollars freeroll, eller varannan timme men texas holdem komer föst var 6 timme, dom andra spelen är Baldugi och Omaha. och du får top up dina play moneys (1000Playmoney) vart 4 timme.

Riktigt bra ställe faktist, finns i alla nivåer av spelare där så alla klarar sig och kan lära sig där :)
Det är bättre att fråga och verka okunnig, än att förbli det.
User avatar
lither
Hedersbit
Posts: 9507
Joined: 2002-03-09 21:12:13
Location: Göteborg
Contact:

Post by lither »

Det finns ingen pokervariant som heter Baldugi. Vad försökte du skriva egentligen?
1. Nigger guy, two words which by themselves are harmless, but when combined they form a verbal missile of hate.
2. Vivaldi
3. Buffalos ...
User avatar
Mitra
Posts: 1517
Joined: 2002-04-07 2:47:49
Location: Hässleholm
Contact:

Post by Mitra »

antar att han mena "badugi poker".. som är nåt koreansk eller liknande..

har inte spelat det själv men det heter visst så och jag har hört det lite här och var så antar att det börjar bli stort... =)
varför 100% när 60% duger mer än väl?
User avatar
Big_Bird
Posts: 7003
Joined: 2002-03-08 21:44:32
Location: Göteborg
Contact:

Post by Big_Bird »

Till den det berör: det som du ser skrivet ovan är min åsikt. Den är inte nödvändigtvis sann, objektiv eller absolut. Jag skiter fullständigt i vad du tycker om hur den är formulerad.
User avatar
krulliz
Posts: 231
Joined: 2005-10-09 3:05:38

Post by krulliz »

lither wrote:Det finns ingen pokervariant som heter Baldugi. Vad försökte du skriva egentligen?
Stav fel
Kolla post ovan.
Det är bättre att fråga och verka okunnig, än att förbli det.
User avatar
lither
Hedersbit
Posts: 9507
Joined: 2002-03-09 21:12:13
Location: Göteborg
Contact:

Post by lither »

Varför i hela friden vill man erbjuda Badugi framför varianter som Omaha Hi-Low, Razz, Stud osv?
1. Nigger guy, two words which by themselves are harmless, but when combined they form a verbal missile of hate.
2. Vivaldi
3. Buffalos ...
User avatar
krulliz
Posts: 231
Joined: 2005-10-09 3:05:38

Post by krulliz »

lither wrote:Varför i hela friden vill man erbjuda Badugi framför varianter som Omaha Hi-Low, Razz, Stud osv?
E-maila och fråga? ;) Nämen ingen aning, lirar själv bara texas holdem så..
Det är bättre att fråga och verka okunnig, än att förbli det.
User avatar
ziZoi
Posts: 170
Joined: 2005-10-02 19:49:10
Location: min mamma
Contact:

Post by ziZoi »

finns de såna spel där man kan ha kod på de bordet man spelar på så ingen annan kan komma in förutom dom som vet koden .
Processor : Intel Core 2 Extreme X6800 2.93GHz
Minne : DDR2 HyperX PC9600 2048MB
Moderkort : Asus DSBF-D/SAS
Grafikkort : XFX GeForce 8800GTX 768MB
Kylning : Asetek Vapochill LightSpeed
User avatar
lither
Hedersbit
Posts: 9507
Joined: 2002-03-09 21:12:13
Location: Göteborg
Contact:

Post by lither »

ziZoi wrote:finns de såna spel där man kan ha kod på de bordet man spelar på så ingen annan kan komma in förutom dom som vet koden .
Detta brukar inte vara särskilt förekommande bland Playmoney-borden, nej.
1. Nigger guy, two words which by themselves are harmless, but when combined they form a verbal missile of hate.
2. Vivaldi
3. Buffalos ...
User avatar
ziZoi
Posts: 170
Joined: 2005-10-02 19:49:10
Location: min mamma
Contact:

Post by ziZoi »

finns de PC spel där man kan spela online. tänke mest på att spela med mina polare. istälet för att gå hem till polarna så tänkte jag om man kan spela de online.
Processor : Intel Core 2 Extreme X6800 2.93GHz
Minne : DDR2 HyperX PC9600 2048MB
Moderkort : Asus DSBF-D/SAS
Grafikkort : XFX GeForce 8800GTX 768MB
Kylning : Asetek Vapochill LightSpeed
User avatar
lither
Hedersbit
Posts: 9507
Joined: 2002-03-09 21:12:13
Location: Göteborg
Contact:

Post by lither »

Du läser inte våra inlägg tillräckligt noga, eller så vet du helt enkelt inte vad MP står för (Multi-Player). Prova Stacked, det är en bra start från en bra pokerspelare.
1. Nigger guy, two words which by themselves are harmless, but when combined they form a verbal missile of hate.
2. Vivaldi
3. Buffalos ...
Post Reply