Hotmail lösen_?

Avdelningen för spel och annan vardaglig mjukvara.
Post Reply
User avatar
GuaranA
Posts: 47
Joined: 2002-03-08 15:24:22
Contact:

Hotmail lösen_?

Post by GuaranA »

jo, de e så här, mitt windows buggar hela tiden å de har kommit så långt att de inte finns nått annat å gör än radera hd:n,,, har snackat runt lite å så.
men nu till problemet, mitt lösenord till min mail e sparat så ja ba klickar på namnet, å de e så här att ja har glömt de, den frågan kan ja inte heller så man skapar ett nytt...
finns de nått sätt att få tag på de, mena ja kan ju kolla mailen nu men raderar ja hd:n e de borta å vill inte förlora de för har haft den mailen i ett bra antal år nu...

tack på förhand
p4 northwwod 2,0@2,2 | abit th7 2 raid | ati radeon 8500 | acer 56x | acer 24x10.40 | 320 gig än så länge ;) | creative 5.1 | creative inspire 5.1 | fjärr |
User avatar
TomatVadå
Posts: 518
Joined: 2002-03-31 16:33:07
Location: Kungsör
Contact:

Re: Hotmail lösen_?

Post by TomatVadå »

GuaranA wrote:jo, de e så här, mitt windows buggar hela tiden å de har kommit så långt att de inte finns nått annat å gör än radera hd:n,,, har snackat runt lite å så.
men nu till problemet, mitt lösenord till min mail e sparat så ja ba klickar på namnet, å de e så här att ja har glömt de, den frågan kan ja inte heller så man skapar ett nytt...
finns de nått sätt att få tag på de, mena ja kan ju kolla mailen nu men raderar ja hd:n e de borta å vill inte förlora de för har haft den mailen i ett bra antal år nu...

tack på förhand
kan man inte kolla ens lösen inne på mailen bara har för mej att den står där inne på inställningar eller nåt.. fast jag vet inte så noga :P bara skaffa ny mejl annars.. fast de är ju lite drygt... :-/
Hasta la victoria siempre
User avatar
lillis
Hedersbit
Posts: 6841
Joined: 2002-03-08 18:03:45

Re: Hotmail lösen_?

Post by lillis »

ToMaTeN wrote:
GuaranA wrote:jo, de e så här, mitt windows buggar hela tiden å de har kommit så långt att de inte finns nått annat å gör än radera hd:n,,, har snackat runt lite å så.
men nu till problemet, mitt lösenord till min mail e sparat så ja ba klickar på namnet, å de e så här att ja har glömt de, den frågan kan ja inte heller så man skapar ett nytt...
finns de nått sätt att få tag på de, mena ja kan ju kolla mailen nu men raderar ja hd:n e de borta å vill inte förlora de för har haft den mailen i ett bra antal år nu...

tack på förhand
kan man inte kolla ens lösen inne på mailen bara har för mej att den står där inne på inställningar eller nåt.. fast jag vet inte så noga :P bara skaffa ny mejl annars.. fast de är ju lite drygt... :-/
tror att man måste skriva i sitt lösen för att se sitt lösen (?!?)
User avatar
GuaranA
Posts: 47
Joined: 2002-03-08 15:24:22
Contact:

Post by GuaranA »

nja,,, vad jag har kollat runt så finns deinte alls, utan man måste kunna lösenordet för att ändra, sen så kan man inte ändra frågan utan lösenordet heller,,,
men eftersom det e sparat på hårddisken, kan man inte leta upp den filen eller om det e nån cockie eller fall man ska kopiera hela internetmappen_??
nått ska man väll kunna göra_??
p4 northwwod 2,0@2,2 | abit th7 2 raid | ati radeon 8500 | acer 56x | acer 24x10.40 | 320 gig än så länge ;) | creative 5.1 | creative inspire 5.1 | fjärr |
User avatar
poller
Hedersbit
Posts: 4387
Joined: 2002-03-11 10:33:23
Contact:

Post by poller »

Det är ju internet explorer som fyller i lösenordsfältet. Det finns program för att kolla vad det står under stjärnorna (asteriskerna). Kommer inte ihåg vad programet jag använde heter men sök på http://www.download.com.
jstrom
Posts: 1732
Joined: 2002-05-28 22:18:35
Location: Göteborg
Contact:

Post by jstrom »

har ett gammalt program jag gjorde i delphi nån gång för länge sen.. säg till så skickar jag det (om nån vill ha source får ni gärna det med)
User avatar
GuaranA
Posts: 47
Joined: 2002-03-08 15:24:22
Contact:

Post by GuaranA »

jstrom wrote:har ett gammalt program jag gjorde i delphi nån gång för länge sen.. säg till så skickar jag det (om nån vill ha source får ni gärna det med)
hmm,, låter intresant,, säjj mer_??
visar de lösenordet då lr_?
vill gärna ha de i sånna fall, eller fall de hjälper överhuvudtaget typ...
p4 northwwod 2,0@2,2 | abit th7 2 raid | ati radeon 8500 | acer 56x | acer 24x10.40 | 320 gig än så länge ;) | creative 5.1 | creative inspire 5.1 | fjärr |
Trekker
Posts: 3
Joined: 2002-07-12 20:29:30
Contact:

Post by Trekker »

Du kan testa detta det funkar med lösenord i ie under win2000 iaf.
User avatar
GuaranA
Posts: 47
Joined: 2002-03-08 15:24:22
Contact:

Post by GuaranA »

Trekker wrote:Du kan testa detta det funkar med lösenord i ie under win2000 iaf.
du,, TACK
DE FUNKADE ;D ;D
tack så mycke,,, för nu har ja min mail igen :D
p4 northwwod 2,0@2,2 | abit th7 2 raid | ati radeon 8500 | acer 56x | acer 24x10.40 | 320 gig än så länge ;) | creative 5.1 | creative inspire 5.1 | fjärr |
Post Reply