"One Minute Party"-tråden

Kommentera artiklar, ge förslag, kritisera eller rosa vårt arbete på 64bits.
Post Reply
staretsen
Avstängd
Posts: 5647
Joined: 2004-03-26 8:35:14

"One Minute Party"-tråden

Post by staretsen »

Hur ska forumet någonsin bli annat än dött om ni tar bort en massa inlägg hela tiden? Inget av det där handlade egentligen om partyt och inget var särskilt provocerande, ändå var de typ halva tråden och nu ser den allmänt stympad och död ut.
User avatar
übermensch
Hedersbit
Posts: 3190
Joined: 2002-03-08 0:03:05
Location: Kista
Contact:

Post by übermensch »

För att det rann ut i "du är barnsligare än mig"-inlägg och allmän pajkastning. Sedan är det precis som du säger, inget av det där handlade om partyt.
In cars several processors are connected by a bus
staretsen
Avstängd
Posts: 5647
Joined: 2004-03-26 8:35:14

Post by staretsen »

übermensch wrote:För att det rann ut i "du är barnsligare än mig"-inlägg och allmän pajkastning. Sedan är det precis som du säger, inget av det där handlade om partyt.
Om Allmänt prat faktiskt svämmade över av inlägg vore det helt förståeligt att ni tar bort sådant som är off topic, men nu skulle jag tro att högst en tredjedel av alla inlägg ens handlar om ämnet. Som bekant är de heller inte särskilt många totalt. Vad fanns det förresten att diskutera? Ska en hel tråd gå ut på att säga "jag kommer" till något som inträffar om nästan två veckor?
User avatar
übermensch
Hedersbit
Posts: 3190
Joined: 2002-03-08 0:03:05
Location: Kista
Contact:

Post by übermensch »

staretsen wrote:Om Allmänt prat faktiskt svämmade över av inlägg vore det helt förståeligt att ni tar bort sådant som är off topic, men nu skulle jag tro att högst en tredjedel av alla inlägg ens handlar om ämnet. Som bekant är de heller inte särskilt många totalt. Vad fanns det förresten att diskutera? Ska en hel tråd gå ut på att säga "jag kommer" till något som inträffar om nästan två veckor?
Det kvittar om AP svämmar över eller inte, påhopp och trams i trådarna är aldrig konstruktivt. Tråden ska åtminstone avlägset handla om den där tillställningen, inte om vem som är barnsligast eller vem som kan posta flest "jag ska inte dit men jag vill posta ändå!". Det är off topic som jag inte tolererar. Sedan att jag inte har jättekoll på AP vet jag, men tråden var anmäld och jag kollade den. Någon vill uppenbarligen att tråden ska handla om det den var avsedd för.
In cars several processors are connected by a bus
Post Reply