Pync avstängd?

Kommentera artiklar, ge förslag, kritisera eller rosa vårt arbete på 64bits.
User avatar
lillis
Hedersbit
Posts: 6841
Joined: 2002-03-08 18:03:45

Post by lillis »

nem wrote:
lillis wrote:Nu har det varit 666 views på den här topicen, och den är dessutom två sidor.
Lägg av, pync läser ju hellre den här tråden än masturberar. Jag vill också bli bännad och få en sån här tråd! :(
Det första är enkelt ordnat.
Captain Obvious called, he wanted his name back.
User avatar
nem
Hedersbit
Posts: 4678
Joined: 2002-04-12 15:48:33
Location: Lund

Post by nem »

lillis wrote:Captain Obvious called, he wanted his name back.
Har du verkligen inget mer intelligent att retaliera med än en utsliten och tillika meningslös fras kan du glömma en tråd.

Dina inlägg stinker av mindrevärdeskomplex, och så länge du inte har något bättre att skriva om så är det välförtjänt.
"Rightful liberty is unobstructed action according to our will within limits drawn around us by the equal rights of others."- Thomas Jefferson
User avatar
lillis
Hedersbit
Posts: 6841
Joined: 2002-03-08 18:03:45

Post by lillis »

Jag skulle verkligen vilja göra det här till en tråd som handlar om mitt självförtroende och eventuella mindrevärdeskomplex, men det är ju inte rätt mot Joakim.

Jag förstår inte riktigt vad du menar med att jag skulle retaliera med något intelligent när du säger att du kan banna mig utan problem, jag menar, vad finns det att svara med? Att du ens skriver det tycker jag är förvånande. Att du sedan går vidare till förolämpningar och säger att jag aldrig kommer få en sådan här tråd för att jag inte kan svara intelligent, och dessutom lider av mindrevärdeskomplex?

Jesus ser dig.
User avatar
Ghlargh
Posts: 10236
Joined: 2002-07-27 18:34:53
Location: Stockholm/Bromma
Contact:

Post by Ghlargh »

Jag tror han menade att en ban kan ordnas enkelt av dig själv, allt du behöver göra är att bete dig som en idiot i nån vecka.

Vad det gäller att få en tråd dedikerad till sig gäller det ju att man är populär nog bland forum-medlemmarna, det har inget att göra med hur länge man har varit medlem.
Last edited by Ghlargh on 2005-04-02 18:45:14, edited 1 time in total.
Ghlargh ska inte hållas lagligen eller annars ansvarig om en 64bitare eller dennes utrustning dör eller skadas allvarligt efter att ha följt Ghlarghs tips, tipsen är avsedda endast som vägledning och inte som en exakt instruktion. Kan du inte, rör inte!
User avatar
lillis
Hedersbit
Posts: 6841
Joined: 2002-03-08 18:03:45

Post by lillis »

Äh, förlåt, jag ska bättra mig.
User avatar
nem
Hedersbit
Posts: 4678
Joined: 2002-04-12 15:48:33
Location: Lund

Post by nem »

lillis wrote:Jag förstår inte riktigt vad du menar med att jag skulle retaliera med något intelligent när du säger att du kan banna mig utan problem, jag menar, vad finns det att svara med? Att du ens skriver det tycker jag är förvånande.
Jag kan inte banna dig utan vidare. Och om jag skulle kunna hade jag fortfarande inte gjort det. Än mindre har jag påstått mig kunna det. Du kan däremot enkelt ordna det.
"Rightful liberty is unobstructed action according to our will within limits drawn around us by the equal rights of others."- Thomas Jefferson
User avatar
mitnic
Posts: 173
Joined: 2002-12-28 0:48:41
Location: Malmö

Post by mitnic »

[21:28:38] <pync> btw, på 64 sade jag inte att fisk var den dummaste jag mött, jag sade "Jag har aldrig mött någon tråkigare än fisk."
[21:33:01] <pync> Det var ett slags svar på att han skrev "Jag har aldrig druckit alkohol."
Om det är sanningen tycker jag att pync ska få komma tillbaka till forumet. Pync har skrivit många intressanta trådar/inlägg här på 64bits och det är befängt att banna honom för att han tycker att Fisk verkar vara tråkig.
User avatar
lither
Hedersbit
Posts: 9507
Joined: 2002-03-09 21:12:13
Location: Göteborg
Contact:

Post by lither »

mitnic wrote:
[21:28:38] <pync> btw, på 64 sade jag inte att fisk var den dummaste jag mött, jag sade "Jag har aldrig mött någon tråkigare än fisk."
[21:33:01] <pync> Det var ett slags svar på att han skrev "Jag har aldrig druckit alkohol."
Om det är sanningen tycker jag att pync ska få komma tillbaka till forumet. Pync har skrivit många intressanta trådar/inlägg här på 64bits och det är befängt att banna honom för att han tycker att Fisk verkar vara tråkig.
En förklaring i efterhand är inte något som kommer att driva tillbaka honom.
Det var inte hans sista ord som gav honom sista varningen, det var den som gjorde att den fyllda båten skönk. Båten flöt längre än många trodde.
1. Nigger guy, two words which by themselves are harmless, but when combined they form a verbal missile of hate.
2. Vivaldi
3. Buffalos ...
User avatar
EZA
Posts: 872
Joined: 2002-04-07 3:31:48
Location: Avesta
Contact:

Post by EZA »

elvenman wrote:
EZA wrote:free pync
Han är väl redan så fri han kan bli ::)
Or is he/she?

Replik snodd av Horatio Caine från CSI maimi :P
GuessWho
Posts: 1650
Joined: 2004-01-09 22:01:48

Post by GuessWho »

lither wrote:
-SE- wrote:Asså, egentligen... vad är detta att tjafsa om?

Perm Ban = Perm ban. Så är det. Hade jag varit moderator hade denna tråden låsts.
Vi har friat folk innan, så tråden är absolut öppen för diskussion.
Om perm ban skulle innebära att han aldrig någonsin skulle få komma tillbaka till forumet om han så levde tills han blir 100 år, så ser jag ingen mening med att vara så hård och ta ordet "permanent" så bokstavligt.

Men om han enligt nuvarande regelsystem gjort sig förtjänt av perm ban och sen skulle få komma tillbaka inom de närmsta veckorna så skulle det bara bli fånigt. Då kan man nästan börja fråga sig varför det finns perm ban.

Fisk sade något om att det har gått att komma tillbaka efter ungeför ett år om man har blivit permbannad. I så fall är det inte så permanent, men ett år känns som tillräckligt lång tid för att man ska försöka undvika permban om man gillar forumet och folket som besöker det. Jag tror inte att det är så många som skulle försöka komma tillbaka efter ett år om de inte tycker om forumet.
User avatar
Ghlargh
Posts: 10236
Joined: 2002-07-27 18:34:53
Location: Stockholm/Bromma
Contact:

Post by Ghlargh »

GuessWho wrote:Fisk sade något om att det har gått att komma tillbaka efter ungeför ett år om man har blivit permbannad. I så fall är det inte så permanent, men ett år känns som tillräckligt lång tid för att man ska försöka undvika permban om man gillar forumet och folket som besöker det. Jag tror inte att det är så många som skulle försöka komma tillbaka efter ett år om de inte tycker om forumet.
Dessutom kan en person förändras rätt mycket på ett år, så det kanske inte är samma otrevliga kaxiga människa som kommer tillbaks.
Ghlargh ska inte hållas lagligen eller annars ansvarig om en 64bitare eller dennes utrustning dör eller skadas allvarligt efter att ha följt Ghlarghs tips, tipsen är avsedda endast som vägledning och inte som en exakt instruktion. Kan du inte, rör inte!
User avatar
linc
Administratör
Posts: 7602
Joined: 2002-02-13 22:22:11
Location: Skåneland
Contact:

Post by linc »

Personerna (2st, varav en inte har använt sitt konto efter att avstängningen blev hävd) som har kommit tillbaka har inte blivit avstängda av 6-varningssystemet, utan det var innan vi använde oss av det.
hej.
User avatar
Phobic
Posts: 2062
Joined: 2002-03-08 10:22:59
Location: Borås Stad

Post by Phobic »

Är det bara jag som aldrig har fått någon varning?

Fast nu kanske jag förtjänar en? :P
User avatar
lither
Hedersbit
Posts: 9507
Joined: 2002-03-09 21:12:13
Location: Göteborg
Contact:

Post by lither »

Phobic wrote:Är det bara jag som aldrig har fått någon varning?
Nej.
1. Nigger guy, two words which by themselves are harmless, but when combined they form a verbal missile of hate.
2. Vivaldi
3. Buffalos ...
User avatar
fisk
Posts: 7485
Joined: 2003-03-18 21:09:30
Location: Örebro / Sverige
Contact:

Post by fisk »

Phobic wrote:Är det bara jag som aldrig har fått någon varning?

Fast nu kanske jag förtjänar en? :P
Det där var material till min vackra "Jag har aldrig"-tråd som några förstörde =(




oh, btw.

pync: http://redwing.hutman.net/~mreed/warrio ... utclue.htm
Aotearoa - tino rangatiratanga
User avatar
mitnic
Posts: 173
Joined: 2002-12-28 0:48:41
Location: Malmö

Post by mitnic »

Guest

Post by Guest »

Undrar vad som hände med mixbox efter att han vart bannad?
User avatar
lither
Hedersbit
Posts: 9507
Joined: 2002-03-09 21:12:13
Location: Göteborg
Contact:

Post by lither »

a wrote:Undrar vad som hände med mixbox efter att han vart bannad?
Du fick en temporär bannlysning på två veckor.
Läs våra regler och följ dem så ska du nog klara dig fint i framtiden.
1. Nigger guy, two words which by themselves are harmless, but when combined they form a verbal missile of hate.
2. Vivaldi
3. Buffalos ...
User avatar
lillis
Hedersbit
Posts: 6841
Joined: 2002-03-08 18:03:45

Post by lillis »

Herregud vad äg, Erik.
staretsen
Avstängd
Posts: 5647
Joined: 2004-03-26 8:35:14

Post by staretsen »

Haha, jag fattade inte förrän nu att a och mixbox är samma person.
Life's a joke, yuk it up.
User avatar
snigel
Hedersbit
Posts: 9632
Joined: 2002-03-08 15:06:33
Location: Göteborg

Post by snigel »

TinyTeeth wrote:Haha, jag fattade inte förrän nu att a och mixbox är samma person.
Inte så, men är det seriöst någon som bryr sig om mixbox?
Det är både tråkigt och skönt att inte se pync på forumet. Han gav lite krydda i AP samtidigt som det bitvis kunde vara lite irriterande.
http://sniglom.blogspot.com
Work |i5 760@4.2GHz|16GB|P55|GTX 670|850 500GB|Xonar D2|2TB
Extra |q9550@3.4GHz|8GB|P45|GTX 670|830 256GB|Audigy 2
MacB.|p8600@2.4GHz|8GB|320m|BX100 500GB
Serve|c1037@1.8GHz|8GB|NM70|X25-M 80GB|Seagate 4TB
User avatar
Pinto
Posts: 4539
Joined: 2002-07-29 15:40:54

Post by Pinto »

snigel wrote:Inte så, men är det seriöst någon som bryr sig om mixbox?
Det är både tråkigt och skönt att inte se pync på forumet. Han gav lite krydda i AP samtidigt som det bitvis kunde vara lite irriterande.
Jag har aldrig sett ett enda seriöst inlägg av lådan, så nej.
We dance to all the wrong songs
User avatar
Jonas Axman
Übertomte
Posts: 8138
Joined: 2002-02-13 22:25:41
Location: Göteborg
Contact:

Post by Jonas Axman »

dpinto wrote:Jag har aldrig sett ett enda seriöst inlägg av lådan, så nej.
Jag tyckte förr att han var trevlig, jag har sett honom i forumet länge och jag har räknat honom till en av desom hängt med länge. Men numera så är det mest tråkigheter jag hör, det är tråkigt tycker jag.
"I have come here to chew bubblegum and kick ass"
"... and I am all out of bubblegum"
User avatar
Marabou_Man
Posts: 1328
Joined: 2002-03-08 14:07:58
Location: Henån

Post by Marabou_Man »

What can I say, people change.
(19:31:08) <Punisher> argh. satans buggigt bajs..
(19:31:41) <Marabou_Man> :(
(19:33:18) <Punisher> *svär*
User avatar
fisk
Posts: 7485
Joined: 2003-03-18 21:09:30
Location: Örebro / Sverige
Contact:

Post by fisk »

Axman wrote:Jag tyckte förr att han var trevlig, jag har sett honom i forumet länge och jag har räknat honom till en av desom hängt med länge. Men numera så är det mest tråkigheter jag hör, det är tråkigt tycker jag.
Jag tror att det handlar om att han blir mer och mer deprimerad, tappar hoppet, låser det inom sig, och släpper ut ånga här på forumet.
Aotearoa - tino rangatiratanga
Locked