Vet jag, hur jag ser jag ut i andras ögon ?

Här får ni fråga, tipsa eller prata om det mesta.
User avatar
Freez_
Posts: 233
Joined: 2002-06-30 17:22:00
Location: STHLM

Post by Freez_ »

elak wrote: Smaken är som baken...
aha du menar att de mesta är skit lr ? ;D
User avatar
topic
Posts: 723
Joined: 2002-05-02 22:02:11

Post by topic »

Threat wrote:
Arvidos wrote:
Threat wrote:Jag läste nestan alla inlägg i tråden.. pallade inte de sissta bara... well well.. here's my two cents:
Ojdå Threat, jag trodde du bara gillade att snäsa på folk.. (Sen USA-och-Blaha-tråden..) :D
vafan ska de dara betyda da?
Att han trodde du bara gillade att snäsa på folk? ;)


/toPic
User avatar
thr
Posts: 1242
Joined: 2002-06-26 22:55:24
Location: Skene
Contact:

Post by thr »

toPic wrote:
Threat wrote:
Arvidos wrote:
Threat wrote:Jag läste nestan alla inlägg i tråden.. pallade inte de sissta bara... well well.. here's my two cents:
Ojdå Threat, jag trodde du bara gillade att snäsa på folk.. (Sen USA-och-Blaha-tråden..) :D
vafan ska de dara betyda da?
Att han trodde du bara gillade att snäsa på folk? ;)


/toPic
kul.
User avatar
Branstrom
Hedersbit
Posts: 3487
Joined: 2002-02-22 16:46:37
Location: Härnösand
Contact:

Post by Branstrom »

Threat wrote: kul.
Ironi? Jag tror att Arvidos inte vill något mer än att uttrycka sin uppskattning?
Fredrik Bränström. Blogg + portfolio, så småningom.
User avatar
thr
Posts: 1242
Joined: 2002-06-26 22:55:24
Location: Skene
Contact:

Post by thr »

fred wrote:
Threat wrote: kul.
Ironi? Jag tror att Arvidos inte vill något mer än att uttrycka sin uppskattning?
uppskattning foer vad? skiter la i om han tycker om det jag skriver lr inte.
User avatar
lillis
Hedersbit
Posts: 6841
Joined: 2002-03-08 18:03:45

Post by lillis »

Threat wrote:
Arvidos wrote:
Threat wrote:Jag läste nestan alla inlägg i tråden.. pallade inte de sissta bara... well well.. here's my two cents:
Ojdå Threat, jag trodde du bara gillade att snäsa på folk.. (Sen USA-och-Blaha-tråden..) :D
vafan ska de dara betyda da?
jag kan faktiskt förstå honom.. på senaste tiden har du varit lite hostile mot många ;) men du är ju min bror och du är säkert snäll innerst inne.. kan vi iaf låtsas ;) ;D
User avatar
thr
Posts: 1242
Joined: 2002-06-26 22:55:24
Location: Skene
Contact:

Post by thr »

Lillis wrote:
Threat wrote:
Arvidos wrote:
Threat wrote:Jag läste nestan alla inlägg i tråden.. pallade inte de sissta bara... well well.. here's my two cents:
Ojdå Threat, jag trodde du bara gillade att snäsa på folk.. (Sen USA-och-Blaha-tråden..) :D
vafan ska de dara betyda da?
jag kan faktiskt förstå honom.. på senaste tiden har du varit lite hostile mot många ;) men du är ju min bror och du är säkert snäll innerst inne.. kan vi iaf låtsas ;) ;D
men tyst pa dig va.
User avatar
Branstrom
Hedersbit
Posts: 3487
Joined: 2002-02-22 16:46:37
Location: Härnösand
Contact:

Post by Branstrom »

Threat wrote:
uppskattning foer vad? skiter la i om han tycker om det jag skriver lr inte.
Gör du det? Du reagerade på hans åsikt iallafall, och jag tycker nog alltid att det är bäst att tolka kritik (oavsett om den är menad som positiv eller negativ) konstruktivt. Du reagerade negativt, vad jag kan se.
Fredrik Bränström. Blogg + portfolio, så småningom.
User avatar
thr
Posts: 1242
Joined: 2002-06-26 22:55:24
Location: Skene
Contact:

Post by thr »

fred wrote:
Threat wrote:
uppskattning foer vad? skiter la i om han tycker om det jag skriver lr inte.
Gör du det? Du reagerade på hans åsikt iallafall, och jag tycker nog alltid att det är bäst att tolka kritik (oavsett om den är menad som positiv eller negativ) konstruktivt. Du reagerade negativt, vad jag kan se.
just det _du_ tycker det, inget som jag tycker eller det som aer best kanske?

sen sa skiter jag faktiskt ifall om han tycker om det jag skriver lr inte.
User avatar
Tunis
Posts: 402
Joined: 2002-04-21 23:23:00
Location: Stockholm

Post by Tunis »

Threat: Det är inte för att få uppmärksamhet jag skulle göra denna förvandling. Det skulle vara för att liva upp min egen vardag, och vem vet om jag trivs med det så vill ju jag såklart ha den stilen. Så det har ingenting att göra med uppmärksamhet att göra :) :P
Similem habent labra lactuam.
User avatar
thr
Posts: 1242
Joined: 2002-06-26 22:55:24
Location: Skene
Contact:

Post by thr »

Tunis wrote:Threat: Det är inte för att få uppmärksamhet jag skulle göra denna förvandling. Det skulle vara för att liva upp min egen vardag, och vem vet om jag trivs med det så vill ju jag såklart ha den stilen. Så det har ingenting att göra med uppmärksamhet att göra :) :P
okej, missupfattade dig da.... uhm.. var kan man koepa sodana vita linser btw?
User avatar
lillis
Hedersbit
Posts: 6841
Joined: 2002-03-08 18:03:45

Post by lillis »

Threat wrote:
Lillis wrote:
Threat wrote:
Arvidos wrote:
Threat wrote:Jag läste nestan alla inlägg i tråden.. pallade inte de sissta bara... well well.. here's my two cents:
Ojdå Threat, jag trodde du bara gillade att snäsa på folk.. (Sen USA-och-Blaha-tråden..) :D
vafan ska de dara betyda da?
jag kan faktiskt förstå honom.. på senaste tiden har du varit lite hostile mot många ;) men du är ju min bror och du är säkert snäll innerst inne.. kan vi iaf låtsas ;) ;D
men tyst pa dig va.
And the nobelprize in not-having-a-sense-of-humor goes to...
User avatar
thr
Posts: 1242
Joined: 2002-06-26 22:55:24
Location: Skene
Contact:

Post by thr »

Lillis wrote:
Threat wrote:
Lillis wrote:
Threat wrote:
Arvidos wrote: Ojdå Threat, jag trodde du bara gillade att snäsa på folk.. (Sen USA-och-Blaha-tråden..) :D
vafan ska de dara betyda da?
jag kan faktiskt förstå honom.. på senaste tiden har du varit lite hostile mot många ;) men du är ju min bror och du är säkert snäll innerst inne.. kan vi iaf låtsas ;) ;D
men tyst pa dig va.
And the nobelprize in not-having-a-sense-of-humor goes to...
sag inte det rolig inlaegget i det bara...
User avatar
lillis
Hedersbit
Posts: 6841
Joined: 2002-03-08 18:03:45

Post by lillis »

Threat wrote:
Lillis wrote:
Threat wrote:
Lillis wrote:
Threat wrote: vafan ska de dara betyda da?
jag kan faktiskt förstå honom.. på senaste tiden har du varit lite hostile mot många ;) men du är ju min bror och du är säkert snäll innerst inne.. kan vi iaf låtsas ;) ;D
men tyst pa dig va.
And the nobelprize in not-having-a-sense-of-humor goes to...
sag inte det rolig inlaegget i det bara...
What a shame for you...
User avatar
Tunis
Posts: 402
Joined: 2002-04-21 23:23:00
Location: Stockholm

Post by Tunis »

Threat wrote:
Tunis wrote:Threat: Det är inte för att få uppmärksamhet jag skulle göra denna förvandling. Det skulle vara för att liva upp min egen vardag, och vem vet om jag trivs med det så vill ju jag såklart ha den stilen. Så det har ingenting att göra med uppmärksamhet att göra :) :P
okej, missupfattade dig da.... uhm.. var kan man koepa sodana vita linser btw?
Vet inte ska ta reda på det ...
;D
Similem habent labra lactuam.
User avatar
Branstrom
Hedersbit
Posts: 3487
Joined: 2002-02-22 16:46:37
Location: Härnösand
Contact:

Post by Branstrom »

Om du visste att du skulle sitta i ett rum hela livet utan kontakt med människor, skulle du kanske inte tycka det var så jättekul med vita linser osv, bara för att "liva upp din vardag"? Det är, medvetet eller undermedvetet, alltid så att man tänker på hur människor uppfattar en. Du får ju en kick av hur du tänker dig att du vill bete dig, det känns ju bra, att "skita i vad alla andra tycker", eller hur? Alltså bryr du dig (undermedvetet) om deras uppfattning.
Fredrik Bränström. Blogg + portfolio, så småningom.
User avatar
thr
Posts: 1242
Joined: 2002-06-26 22:55:24
Location: Skene
Contact:

Post by thr »

fred wrote:Om du visste att du skulle sitta i ett rum hela livet utan kontakt med människor, skulle du kanske inte tycka det var så jättekul med vita linser osv, bara för att "liva upp din vardag"? Det är, medvetet eller undermedvetet, alltid så att man tänker på hur människor uppfattar en. Du får ju en kick av hur du tänker dig att du vill bete dig, det känns ju bra, att "skita i vad alla andra tycker", eller hur? Alltså bryr du dig (undermedvetet) om deras uppfattning.
amen lol, du behover ju inte forsocka knaecka killen... ta de lungt ffs. lat han goera som han vill.
User avatar
Branstrom
Hedersbit
Posts: 3487
Joined: 2002-02-22 16:46:37
Location: Härnösand
Contact:

Post by Branstrom »

Du antar det värsta igen threat, det enda jag vill är att diskutera vänligt. :)
Fredrik Bränström. Blogg + portfolio, så småningom.
User avatar
tkh
Hedersbit
Posts: 3901
Joined: 2002-03-08 0:41:22
Location: Landskrona (Umeå)
Contact:

Post by tkh »

Jag kommer in ganska sent i den här diskussionen, men har ändå läst alla inlägg.. faktiskt.
Vet inte riktigt var jag ska börja, tänkte på så många saker på min resa genom tråden... Nåja, kan ju försöka säga något smart iaf.

Självömkan hjälper inte, det förändrar inget... snarare hamnar man ännu längre ner i träsket när man hela tiden tänker på det. Vill man ändra på sig krävs det "bara" diciplin och målmedvetenhet. Kom bara ihåg att förändringar ska komma för att man själv vill det, inte pga någon annans vilja.

Kommer inte på något mer att säga... trådens innehåll vreds snabbt lite snett... :P
"Just because you are unique does not mean you are useful."
User avatar
Arvidos
Posts: 375
Joined: 2002-08-06 21:14:12
Location: Göteborg
Contact:

Post by Arvidos »

Lillis wrote:
Threat wrote:
Lillis wrote:
Threat wrote:
Lillis wrote:jag kan faktiskt förstå honom.. på senaste tiden har du varit lite hostile mot många ;) men du är ju min bror och du är säkert snäll innerst inne.. kan vi iaf låtsas ;) ;D
men tyst pa dig va.
And the nobelprize in not-having-a-sense-of-humor goes to...
sag inte det rolig inlaegget i det bara...
What a shame for you...
Öh.. Jag smyger bara ut i hörnet här.. ;)

For the record så kan jag ju säga att den där smileyn betydde att jag BLEV positivt överraskad och glad, snarare än för att jag tyckte jag gjort en bra vits.. Och tja.. Du får gärna skita i vad jag tycker om dig.. hehe..
"And Ark dreamt his last dream...

It was a dream of becoming a bird
and seeing the world grow older."
User avatar
syntetisk
Posts: 2708
Joined: 2002-03-28 23:48:58
Location: Uppsala

Post by syntetisk »

Lillis wrote:
Threat wrote:
Arvidos wrote:
Threat wrote:Jag läste nestan alla inlägg i tråden.. pallade inte de sissta bara... well well.. here's my two cents:
Ojdå Threat, jag trodde du bara gillade att snäsa på folk.. (Sen USA-och-Blaha-tråden..) :D
vafan ska de dara betyda da?
jag kan faktiskt förstå honom.. på senaste tiden har du varit lite hostile mot många ;) men du är ju min bror och du är säkert snäll innerst inne.. kan vi iaf låtsas ;) ;D
Är ni bröder??? :) :D
User avatar
Tunis
Posts: 402
Joined: 2002-04-21 23:23:00
Location: Stockholm

Post by Tunis »

fred wrote:Du antar det värsta igen threat, det enda jag vill är att diskutera vänligt. :)
No pun taken fred ;) Men alltså, hmmm vad ska man säga, detta är inte en del som tiillhör detta skit i allt kan man säga. Detta är något som jag har gått och tänkt över ett bra tag nu och är inte bara nått slags sätt att synas eller en omedveten eller medveten tanke. Det är mer ett kall. DEt känns som att det är en sak som jag bara måste pröva, ungefär som att hoppa bungy jump. Totalt onödigt för vissa om ingen bryr sig. Men man kan säga att färgningen av håret är att gå upp i tornet, och linserna är linan och hoppet ut. Jag gör det för egen vinning, ingen annans...
Similem habent labra lactuam.
User avatar
thr
Posts: 1242
Joined: 2002-06-26 22:55:24
Location: Skene
Contact:

Post by thr »

elak wrote:
Lillis wrote:
Threat wrote:
Arvidos wrote:
Threat wrote:Jag läste nestan alla inlägg i tråden.. pallade inte de sissta bara... well well.. here's my two cents:
Ojdå Threat, jag trodde du bara gillade att snäsa på folk.. (Sen USA-och-Blaha-tråden..) :D
vafan ska de dara betyda da?
jag kan faktiskt förstå honom.. på senaste tiden har du varit lite hostile mot många ;) men du är ju min bror och du är säkert snäll innerst inne.. kan vi iaf låtsas ;) ;D
Är ni bröder??? :) :D
hihi visste du inte? :).. visst aer vi lika:

Threat:
http://www.absession.org/thr/rett%20bra%20kort.jpg

Lillis:
http://www.absession.org/thr/Lillis_angel.jpg

8) 8)
User avatar
Branstrom
Hedersbit
Posts: 3487
Joined: 2002-02-22 16:46:37
Location: Härnösand
Contact:

Post by Branstrom »

Tunis wrote:
fred wrote:Du antar det värsta igen threat, det enda jag vill är att diskutera vänligt. :)
No pun taken fred ;) Men alltså, hmmm vad ska man säga, detta är inte en del som tiillhör detta skit i allt kan man säga. Detta är något som jag har gått och tänkt över ett bra tag nu och är inte bara nått slags sätt att synas eller en omedveten eller medveten tanke. Det är mer ett kall. DEt känns som att det är en sak som jag bara måste pröva, ungefär som att hoppa bungy jump. Totalt onödigt för vissa om ingen bryr sig. Men man kan säga att färgningen av håret är att gå upp i tornet, och linserna är linan och hoppet ut. Jag gör det för egen vinning, ingen annans...
:) Gör vad du vill med de resurser du har, utforska världen och dig själv.

Se ut som du vill, tyck och gör som du vill, tro vad du vill.

Det har jag aldrig sagt att någon ska behöva avstå ifrån. :)
Fredrik Bränström. Blogg + portfolio, så småningom.
User avatar
topic
Posts: 723
Joined: 2002-05-02 22:02:11

Post by topic »

Hmm då ska vi se.... nej! 8)


/toPic
Post Reply