Köp och sälj forum!

Kommentera artiklar, ge förslag, kritisera eller rosa vårt arbete på 64bits.
Post Reply
Yama
Posts: 1
Joined: 2002-10-01 19:51:32

Köp och sälj forum!

Post by Yama »

Kanske är lite för grinig nu, men jag blir ruskigt irriterad på xX som tar bort poster utan att ens ha läst igenom vad det står.

Det ända jag gjorde mig skyldig till är att vara intresserad av vad någon försökte sälja.

Jag frågade säljaren vad som ingår i det han försöker sälja och vad han tänkt sig för pris så att jag kan börja bjuda, men det får man tydligen inte göra...
Och sen att någon annan än säljaren svarade kan knappast vara mitt fel, men det är det tydligen.

Och om inte det var nog, så börjar andra tomtar som inte ens kan hålla koll på vem som skrev vad yla, tycker att det borde räcka om en moderator säger till (även om han har fel).

Nä, slut på gnället...en ursäkt från xX skulle sitta fint.
User avatar
xX
Hedersbit
Posts: 1576
Joined: 2002-03-10 15:19:53
Location: Stockholm

Post by xX »

Låt mig förklara mig lite.

Någon användare (inte du, minns inte vad denne hette) gav ett skambud och sa att han kunde skicka med lite grejer i utbyte (delar en halv komplett dator).

Då citerade du denna användare och frågade om cd-rom ingick..eftersom du citerade ovanstående person så tolkade jag det som att du frågade denna person om cd-rom ingick, inte den som startade tråden. Därför rensade jag bort ditt inlägg eftersom jag förstod det som att frågan var ställd till den du citerade...alltså en helt separat affär och sånt ska skötas i annan tråd/privat.

Kanske ett missförstånd, du kanske ställde frågan till topicstartaren?

Isf ber jag om ursäkt, och ber dig att vara tydligare med vem du frågar (och inte citera någon och sedan ställa en fråga till topicstartaren i samma inlägg eller efter citat utan att det framgår tydligt att så är fallet)

För övriga frågor, kommentarer, klagomål som rör mina besult som moderator i köp/sälj så ber jag er kontakta mig privat. Se min profil för mer info.

Over and out.
Post Reply