färgen på forumet?

Kommentera artiklar, ge förslag, kritisera eller rosa vårt arbete på 64bits.
Post Reply
User avatar
zebulba
Posts: 360
Joined: 2002-03-18 11:58:12
Location: Stockholm,Sweden

färgen på forumet?

Post by zebulba »

tja!

jag tänkte höra om det var ni admins som kom på denna färg på forumet, eller hade ni ngn sorts vote?

hum jag har inte rätt att klaga men jag tycker den förra färgen var lite gladare på ngt vis...ljusblå...mmm fick mig att tänka på malta :)

är detta bara en testlook eller ska detta vara stabilt ett tag framöver?

/zeb
P4 1,6 Ghz AsusP4S333 moderkort, 256 ddr333, Gf2gts 32mb leadtek kort :D.
User avatar
mkk
Posts: 5084
Joined: 2002-03-08 0:04:08
Location: Gefle
Contact:

Post by mkk »

Denna grund kommer att stå sig ett bra tag framöver. Även "hela sidan" kommer så småningom att få en design med liknande grundtema. Små justeringar av nyanser kan eventuellt komma att göras, men blått är synonymt med 64bits sedan tidigare och det vill/kommer vi att hålla fast vid under överskådlig framtid. Själva forumet har dock en inbyggd möjlighet att använda olika stilar och det kan hända att alternativ dyker upp där någon gång framöver. Men då berömmen överöst klagomålen på designen så är det låg prioritet på det just nu. Samtidigt gör vi nog bäst i att invänta kommande versioner av forumsprogramvaran innan något större arbete läggs ner på liknande funktioner. Den är fortfarande i betastadie vilket antagligen betyder att även reglerna för hur dessa designstilar fungerar kan förändras något. Men det finns det andra än jag som vet betydligt mer om (t ex Fred och Linc). :)
Post Reply