har DU udda sexuell läggning?

Här får ni fråga, tipsa eller prata om det mesta.
Post Reply
Guest

har DU udda sexuell läggning?

Post by Guest »

Hoppas nu inte nån tar illa upp eller känner sig träffad. Råkar va så att jag är allmänt intresserad av vad folk har för läggningar, vad tänder ni på och framför allt, vad tänker ni på under utövande, med eller utan partner(s).

Anledningen till att jag gör denna tråd är nog för att jag inte är 100 på vad jag själv har för läggning, mer än att jag gillar det feminina könet. Men det finns ganska många genres att gå i genom lixom.. *söka inspiration*

Efter som detta är en högst intim och personlig fråga så tycker jag det är "modigt" av de som svarar, speciellt om de har nån udda läggning. Eventuella sneda kommentarer undanbedes. Är det någon som tar illa vid sig av denna tråd. Ignorera då inlägget och kasta gärna ett mail till thealcatraz@home.se så kan vi ta det snacket via mail istället.
User avatar
Ghlargh
Posts: 10236
Joined: 2002-07-27 18:34:53
Location: Stockholm/Bromma
Contact:

Post by Ghlargh »

Som nogon sa "Everyone is a little gay", homosexuella fantasier har nog som flesta haft, även dom som mycket envist förnekar det.
Som jag ser det finns det inte några egentligen "straighta" människor, man lutar mer eller mindre åt dom olika hållen, en straight peson skulle ju då vara en som inte lutar åt något håll, och därmed är bisexuell eller Asexuell...

Själv kan jag tända på lite av varje av dom läggningar som finns, men för att uttrycka sig på det sättet så tänder jag mest på tjejer.
Ibland kan jag skrämma mig själv lite med vad jag tänder på och dom sexfantasier jag har, med det är bara tills man kommer på att det är inget fel, det är bara sammhället som anser det fel...

Jag ser inte varför folk (särskilt unga killar) är så rädda för homosexuella. En homosexuell kommer ju knappast att försöka ge sig på dig om han vet att du är hetrosexuell. Man kan se det på samma sätt som att man inte försöker få ihop det med en tjej som redan har en pojkvän (om man gör det ändå så förtjänar man stryk).
Jag tycker det är kul att träffa folk med andra sexuella läggningar, då kan man få höra saker ur ett lite annat perspektiv.


Hmmm, jag ska nog sluta här, annars blir det en till tråd om "sammhället suger och pedofiler ska ha dödsstraff"
Ghlargh ska inte hållas lagligen eller annars ansvarig om en 64bitare eller dennes utrustning dör eller skadas allvarligt efter att ha följt Ghlarghs tips, tipsen är avsedda endast som vägledning och inte som en exakt instruktion. Kan du inte, rör inte!
User avatar
wille
Posts: 4039
Joined: 2002-03-10 19:08:58
Location: Göteborg, bor i Luleå
Contact:

Post by wille »

intressant tråd... jäkligt intressant...
att prata om något så mänskligt, men ändå tabubelagt.

till att börja med, tror jag själv inte att jag har särskilt sned läggning, men eftersom jag inte pratat med så många andra om ämnet, vet man inte...

jag tror att det finns två olika sätt att tända på någon.

det första är det rent djuriska, som oftast spelas samman med nakna kroppsdelar el. dylikt

det andra är det där magiska, som ofta kan få en upphetsad. Jag kan ofta upptäcka att jag själv sitter och dreglar över någonting, som inte alls skulle vara särskilt upphetsande i bilden/texten/personen, om det inte hade varit någonting magiskt och speciellt över det/den.

hoppas att fler intressanta svar kommer
"...det spelar ingen roll hur många gånger du lyckas få med "pseudo-" i svaret"
Vägen mot perfektion
User avatar
tkh
Hedersbit
Posts: 3901
Joined: 2002-03-08 0:41:22
Location: Landskrona (Umeå)
Contact:

Post by tkh »

Jag har själv inte märkt någon speciell utmärkande del hos mig, men det kan ju lika gärna finnas där långt inne... fast jag tror inte det. ;)

Har en god vän (flicka) som precis som alla andra hade massa pojkproblem. En kväll for hon på homofestivalen i Umeå (i höstas var den), då blev hon uppraggad av en lesbisk tjej... vilket hon tyckte var småroligt, men var inte intresserad. De blev kompisar iaf, och desto mer de umgicks med varandra.. så.. ja, de är tillsammans nu. Har varit det i 1-2 månader.

Så man vet ju aldrig exakt vad som kan hända.

Sen det där vad man tänder på, det är rätt olika. Jag såg filmen "Bully" i helgen, där var det bilder från en bögklubb och inslag av bögsex... jag tyckte att detta var väldigt osmakligt och stötande... rent utav äckligt. Däremot om jag ser två tjejer ha sex, så är detta rätt "upphetsande"... Lustigt hur homosex bara uppskattas i ett av fallen.

Det är ju dessutom stor skillnad (iaf för mig) att ha en liten fantasi, samt att vilja utöva den. Nog skulle det vara läckert med en extra tjej i sängen.. men i verkligheten skulle jag inte vilja ha något med det att göra.

Sammanfattningsvis kan man nog säga att jag känner mig rätt säker på vad jag känner och vill.. men ändå vet man ju aldrig ;)
"Just because you are unique does not mean you are useful."
User avatar
erica
Posts: 474
Joined: 2002-03-08 14:44:33
Location: Lerum
Contact:

Post by erica »

Jag har nog ingen annorlunda läggning.. men däremot tänder jag (hm) på händer. Finns inget bättre än vackra händer! :)
weeei
User avatar
lillis
Hedersbit
Posts: 6841
Joined: 2002-03-08 18:03:45

Post by lillis »

jag är "straight", men det finns ju killar som 'är söta och det har jag inget emot att säga...


jag tänder på glasögon (på tjejer)
User avatar
Maqe2
Posts: 2227
Joined: 2002-03-10 18:39:50

Post by Maqe2 »

Jag kan säga om en kille är snygg eller inte, och om jag skulle tända på honom om jag vore gay, men jag har aldrig haft samma känslor för en kille som för en tjej.
Tänk vad enkelt det vore om man var bisexuell...dubbelt så många att välja på. ;)

Men jag är säker på min sexuella läggning.
Jag tror starkt på att homofobi endast grundar sig i ens egen sexuella osäkerhet.
g -> q (ser ni skillnaden?) ;)
User avatar
Gosman
Posts: 1034
Joined: 2002-03-19 20:33:10
Location: Göteborg

Post by Gosman »

Me straight me like snälla personer
Gosman - Rixhack Admin
User avatar
lither
Hedersbit
Posts: 9507
Joined: 2002-03-09 21:12:13
Location: Göteborg
Contact:

Post by lither »

erica wrote:Jag har nog ingen annorlunda läggning.. men däremot tänder jag (hm) på händer. Finns inget bättre än vackra händer! :)
*tvätta tvätta* :)

Nämen, det är ju långt ifrån att man spanar in killar när man har en flirt med en tjej (som nu då). Men jag vill aldrig hamna på det stadiet där jag frågar mig själv "är jag det eller det??". Antingen är jag det ena, det andra eller båda!
1. Nigger guy, two words which by themselves are harmless, but when combined they form a verbal missile of hate.
2. Vivaldi
3. Buffalos ...
User avatar
Tunis
Posts: 402
Joined: 2002-04-21 23:23:00
Location: Stockholm

Post by Tunis »

Det här med att man kan vara gay eller inte är ju lite diffust tycker jag eftersom det är en genetisk betingning att man tänder på killar och inte tjejer vice versa. Annars så har jag nog en ganska normal sexualdrift. Tänder på tjejer och deras former. Jag har väl en sak som är avikande med hentai och hentai-manga då. För er som inte vet är det tecknade p-filmer. Men då endast normala samlag med penis och vagina :P ;D.

Men visst ska man söka om man är osäker för att denna genetiska betingning är inte så säkert att den visar sig alls, kommer sent. Flum helt enkelt. Kan komma när fanken som helst tror jag. Och med denna tabu som finns mot annorlunda läggning som man får lära sig sen man är liten (oftast) så är det väl inte särsklit enkelt och veta. Äää nu ska jag sluta, sök på, nåt ska man väl göra. ;D
Similem habent labra lactuam.
User avatar
Pinto
Posts: 4539
Joined: 2002-07-29 15:40:54

Post by Pinto »

Är straight men kan tycka att killar ser bra ut,och i ett fal till och med överväga Bradpitt!! grrr ;D


i övrigt så tycker jag att tjejer med rötthår (naturligt) är grymt snyggt :)
We dance to all the wrong songs
Guest

Post by Guest »

anledningen till att jag skapade denna tråd va att jag märkte för några veckor sedan att jag tänder på tjejer i blöjor. Det ligger nån slags mysighet i det hela, en söt flicka som tulltar runt i en riktigt tjock blöja lixom. Men jag har jobbat ovanligt mycket och då jag gör det så stressar jag upp mig och börjar värdera saker olika. Så jag hoppas på att det går över. Tror nog mest att det är en sexuell fantasi och eventuellt några bilder på nätet, inget jag kanske vill utöva i verkligenheten. :-/


Intressant att snacka "barn förbjudet" på forumet, fint av er operatörer att inte tabort tråden. Kasta er gärna in i tråden oxå om ni känner att ni har något att tillägga.
User avatar
-EasyTarget-
Posts: 113
Joined: 2002-04-29 13:18:34
Location: åkersberga

Post by -EasyTarget- »

samma som alla andra,straight men undrar faktiskt lite om alla egentligen är nått mittemellan lr så ,dvs inte helt spikraka linjer mellan ens läggning :-/ men vad vet jag...
jag tycker att hästar är snygga :o har faktiskt ingen aning varför(jag har aldrig ridit lr nått sånt,bara tycker d)
User avatar
Pinto
Posts: 4539
Joined: 2002-07-29 15:40:54

Post by Pinto »

-EasyTarget- wrote:samma som alla andra,straight men undrar faktiskt lite om alla egentligen är nått mittemellan lr så ,dvs inte helt spikraka linjer mellan ens läggning :-/ men vad vet jag...
jag tycker att hästar är snygga :o har faktiskt ingen aning varför(jag har aldrig ridit lr nått sånt,bara tycker d)

Grisar är snyggare ::)
We dance to all the wrong songs
User avatar
Freez_
Posts: 233
Joined: 2002-06-30 17:22:00
Location: STHLM

Post by Freez_ »

tänkte börja me att säga att det var en interesant tråd...

Själv tycker ja att det är ja kanske inte så naturligt rent biologiskt sätt men ja respekterar bögar, har inget emot dem.. tycker folk använder det som själs ord.. jvla bög osv.. där tycker ja felet ligger..
själv är ja straight, jag tror inte att jag är bög kan ju alltid förändras i framtiden.. :-*
fisk

Post by fisk »

Jag är väldigt hetero, kinky hetero, men fortfarande hetero. Så länge det är med en kvinna så är det mmmrrr *spinna* ;)
pync
Avstängd
Posts: 3018
Joined: 2002-09-23 19:54:01
Contact:

Post by pync »

Jag är sådär tråkigt strejt.

om det hör hit så gillar jag inte bröst särskilt mycket.
tjejrumpor däremot...
...min första kärlek var kanske inte direkt så lyckad, sade hon och pratade om mig.

Senast ändrad av sin omgivning den 08:32:15 - 10/14, ändrad totalt 4 gånger
scoby
Posts: 982
Joined: 2002-12-02 16:56:48

Post by scoby »

Jag är 100% hetero och utan någon som helst "konstig" böjning.
Den enda jag någonsin och alltid kommer att titta åt är Pontus :)
User avatar
gr0g
Posts: 1027
Joined: 2002-07-11 22:30:53
Location: Kuben

Post by gr0g »

Jag brukar säga att jag är bög ibland. Folk reagerar så roligt att jag ofta inte kan hålla mig för skratt. Det är roligt att jävlas med folk, och säga saker som upprör.
om du läser det här är du ägd. you're in a laundry room.
Fluffy
Hedersbit
Posts: 7384
Joined: 2002-02-13 23:56:00

Post by Fluffy »

EDIT! Tänkte lite och den texten som var absolut inte igenomtänkt.

Rent ut sagt vet jag inte min läggning. Jag hoppas att jag inte har någon för jag vad jag har märkt så lutar det inte åt något håll, eller båda. Jag tycker detta fungerar bra.

OM jag nu skulle ha oturen att vara homosexuell så vet jag inte vad jag skall göra åt det. Kanske korta mitt liv drastiskt eller leva inne resten av mitt liv och försöka att ha normal röst då jag beställer hemleverans pizza.

OM jag nu skulle ha den extrema oturen att vada homosexuell så hoppas jag att omgivningen accepterar detta. OM jag skulle vara det så skall jag självklart försöka utsätta mig så lite som möjligt av ... ja. samt att försöka förtränga det. Undra om jag klarar av det...


Annars... Jag föredrar att vara neutral, inget av varje. Sedan normal, sedan bi och sist homo. Får se var framtiden visar för att vara neutral finns det inga som är, iaf vad jag har hört.
Last edited by Fluffy on 2003-01-29 20:28:52, edited 1 time in total.
fisk

Post by fisk »

veronica wrote:Jag är 100% hetero och utan någon som helst "konstig" böjning.
Den enda jag någonsin och alltid kommer att titta åt är Pontus :)
Det där med aldrig, och för evigt är ganska relativt är jag rädd. Tror du ärligen att du och Pontus är ihop när ni är 78? =)
Guest

Post by Guest »

Kul att se så många som intresserar sig för en såhär tråd. det är juh mist sagt ett känsloladdat område. ;--]
User avatar
snigel
Hedersbit
Posts: 9632
Joined: 2002-03-08 15:06:33
Location: Göteborg

Post by snigel »

Vetefan vart jag står faktiskt, homosexuell är jag iaf inte.. Tänder inte på nåt särskilt men blicken far åt tjejrumpor ;D
Lite avundsjuk på att tjejer kan ha mycker närmare förhållanden med sina kompisar än vad killar kan.. typ kul o kunna hångla med kompisar på skoj o så... humm..
http://sniglom.blogspot.com
Work |i5 760@4.2GHz|16GB|P55|GTX 670|850 500GB|Xonar D2|2TB
Extra |q9550@3.4GHz|8GB|P45|GTX 670|830 256GB|Audigy 2
MacB.|p8600@2.4GHz|8GB|320m|BX100 500GB
Serve|c1037@1.8GHz|8GB|NM70|X25-M 80GB|Seagate 4TB
Guest

Post by Guest »

snigel wrote:Vetefan vart jag står faktiskt, homosexuell är jag iaf inte.. Tänder inte på nåt särskilt men blicken far åt tjejrumpor ;D
Lite avundsjuk på att tjejer kan ha mycker närmare förhållanden med sina kompisar än vad killar kan.. typ kul o kunna hångla med kompisar på skoj o så... humm..
Hångla med kompisar. nja eww. ;----] fast visst. 2 tjejer som gör det är väll inte fel, men ehh, skulle se fel ut om 2 killar gjorde det ;-]
User avatar
Ramza
Posts: 2002
Joined: 2002-10-03 20:35:40
Location: Göteborg
Contact:

Post by Ramza »

hmmm.. ska man vara ärlig? ;)
"Liksom Giraffen har lång hals kan man inte svänga vänster med ett kylskåp"
Post Reply