Vem

Kommentera artiklar, ge förslag, kritisera eller rosa vårt arbete på 64bits.
Post Reply
Grim
Posts: 1645
Joined: 2002-03-08 0:54:57

Vem

Post by Grim »

tar bort mina inlägg i olika trådar? om någon av moderatorerna har något problem med det jag skriver så tycker jag att den personen/de personerna kan skriva till mig och säga det istället för att sitta och smyga med att ta bort de inlägg jag gör i olika trådar. svagt.
User avatar
Jonas Axman
Übertomte
Posts: 8138
Joined: 2002-02-13 22:25:41
Location: Göteborg
Contact:

Post by Jonas Axman »

Vet inte, en av reglerna för moderatorerna är att säga till när de tar bort inlägg.
Det är eventuellt inlägg av karaktären "blöööö" som tas bort utan att säga till.

Så den som gör så bryter mot reglerna ;)
"I have come here to chew bubblegum and kick ass"
"... and I am all out of bubblegum"
User avatar
MeAn
Posts: 613
Joined: 2002-03-07 23:26:10
Location: Hålan
Contact:

Re: Vem

Post by MeAn »

Grim wrote:tar bort mina inlägg i olika trådar? om någon av moderatorerna har något problem med det jag skriver så tycker jag att den personen/de personerna kan skriva till mig och säga det istället för att sitta och smyga med att ta bort de inlägg jag gör i olika trådar. svagt.

Endel trådar flyttas då de hamnat i fel forum. Så titta igen andra forum. Tare som ett tips.
Grim
Posts: 1645
Joined: 2002-03-08 0:54:57

Re: Vem

Post by Grim »

mean wrote: Endel trådar flyttas då de hamnat i fel forum. Så titta igen andra forum. Tare som ett tips.
jag brukar kolla på "visa dina inlägg" och då går man ju direkt till tråden huruvuda den flyttats eller inte. Och vad jag menade var trådar där jag har skrivit svar, inte trådar jag startat själv som hamnat i fel forum.
Post Reply