Krangparty 10

LAN, Demoparty och allt som rör området.
Post Reply
Snare
Posts: 49
Joined: 2002-03-15 23:54:52
Location: Sweden Ronneby
Contact:

Krangparty 10

Post by Snare »

Undrar om det är någon mer än jag som funderar på att åka dit?
tajson
Posts: 44
Joined: 2002-05-16 1:49:09
Location: Sundsvall
Contact:

Post by tajson »

Jag! Fast det kanske inte är så otippat? :)
Vet att det brukar vara en handfull från 64bits på Krangparty och så vitt jag vet så har dom haft roligt. Kommer ni tillbaka iår igen?
Fredrik har t om varit så vänlig att delge sina upplevelser i form utav bilder

Det är ju fortfarande gott om tid till KP10, så då kanske jag som crew kan få ställa frågan vad ni tycker är bra och dåligt med Krangparty. Vad kan vi bli bättre på?
www.krangparty.net - joakim.gissberg.nu
User avatar
-Force
Posts: 154
Joined: 2002-03-10 22:13:44
Location: Kramfors
Contact:

Post by -Force »

Ni är så jättebra på alla sätt och vis, men hamburgarna kunde varit bättre (för att inte tala om de medföljande stripsen). Försök hitta knappen för kyla istället för värme inför tian också.
User avatar
Najze
Hedersbit
Posts: 4992
Joined: 2002-03-09 13:14:24
Location: Mölndal

Post by Najze »

Ligger för långt bort för min del, blir himla dyrt att åka dit och så en dyr biljett på det.
tajson
Posts: 44
Joined: 2002-05-16 1:49:09
Location: Sundsvall
Contact:

Post by tajson »

K-Force wrote:Ni är så jättebra på alla sätt och vis, men hamburgarna kunde varit bättre (för att inte tala om de medföljande stripsen). Försök hitta knappen för kyla istället för värme inför tian också.
Allt negativt du nämnde där kommer att bli bättre.
Med den nya arrangemangsarenan så ska varken värme eller kyla bli ett problem.

Biljettpriset är höjt med 100 kronor i år. Det p g a ökade kostnader för oss med den nya arrangemangsarenan plus att allt blir dyrare (fler datorplatser, fler bord, stolar, el, nätverk etc).
Vi har dock inga "dolta kostnader" som många övriga. Ingen bokningsavgift, fri parkering, fri dusch osv. Kioskpriserna har ingen klagat på heller.

Alla tidigare besökare jag pratat med tycker att det är värt dom nu 350 kronorna i inträde, dom flesta frågar också varför vi inte kan köra två gånger om året.
www.krangparty.net - joakim.gissberg.nu
User avatar
linc
Administratör
Posts: 7602
Joined: 2002-02-13 22:22:11
Location: Skåneland
Contact:

Post by linc »

Det hade varit kul, men det är "lite" långt när man kommer från skåne. :/
hej.
User avatar
straver
Posts: 485
Joined: 2002-03-09 13:51:28
Location: Malmö
Contact:

Post by straver »

linc wrote:Det hade varit kul, men det är "lite" långt när man kommer från skåne. :/
jo, finns det några stora lanpartyn i södra sverige? jag känner inte till några.
User avatar
-Force
Posts: 154
Joined: 2002-03-10 22:13:44
Location: Kramfors
Contact:

Post by -Force »

tajson wrote:
K-Force wrote:Ni är så jättebra på alla sätt och vis, men hamburgarna kunde varit bättre (för att inte tala om de medföljande stripsen). Försök hitta knappen för kyla istället för värme inför tian också.
Allt negativt du nämnde där kommer att bli bättre.
Med den nya arrangemangsarenan så ska varken värme eller kyla bli ett problem.

Biljettpriset är höjt med 100 kronor i år. Det p g a ökade kostnader för oss med den nya arrangemangsarenan plus att allt blir dyrare (fler datorplatser, fler bord, stolar, el, nätverk etc).
Vi har dock inga "dolta kostnader" som många övriga. Ingen bokningsavgift, fri parkering, fri dusch osv. Kioskpriserna har ingen klagat på heller.

Alla tidigare besökare jag pratat med tycker att det är värt dom nu 350 kronorna i inträde, dom flesta frågar också varför vi inte kan köra två gånger om året.
Kanonbra, jag hoppas ni behåller the Big Coffee Ticket.
User avatar
lither
Hedersbit
Posts: 9507
Joined: 2002-03-09 21:12:13
Location: Göteborg
Contact:

Post by lither »

straver wrote:
linc wrote:Det hade varit kul, men det är "lite" långt när man kommer från skåne. :/
jo, finns det några stora lanpartyn i södra sverige? jag känner inte till några.
Kan du kalla Gamehalla för ett lanparty? :-X
1. Nigger guy, two words which by themselves are harmless, but when combined they form a verbal missile of hate.
2. Vivaldi
3. Buffalos ...
tajson
Posts: 44
Joined: 2002-05-16 1:49:09
Location: Sundsvall
Contact:

Post by tajson »

K-Force wrote:Kanonbra, jag hoppas ni behåller the Big Coffee Ticket.
Det tror jag, det är någonting som är uppskattat av besökarna. Vi tjänar knappast några pengar på det men det är inte helhetstanken men arrangemanget.
www.krangparty.net - joakim.gissberg.nu
tajson
Posts: 44
Joined: 2002-05-16 1:49:09
Location: Sundsvall
Contact:

Post by tajson »

Biljetterna till Krangparty 10 är nu släppta, för er som är intresserade (har ju varit några 64:or på KP genom åren) så är det bara att hugga in!

(Ursäkta bump-varningen, men detta får väl ändå anses som den officiella Krangparty 10 tråden. Varför starta en ny med samma innehåll...)

www.krangparty.net är adressen som vanligt
www.krangparty.net - joakim.gissberg.nu
User avatar
poller
Hedersbit
Posts: 4387
Joined: 2002-03-11 10:33:23
Contact:

Post by poller »

Ser att ni har bilden jag tog på CH på info-sidan. :-)
tajson
Posts: 44
Joined: 2002-05-16 1:49:09
Location: Sundsvall
Contact:

Post by tajson »

Dags att börja begära royalty? :)
www.krangparty.net - joakim.gissberg.nu
tajson
Posts: 44
Joined: 2002-05-16 1:49:09
Location: Sundsvall
Contact:

Post by tajson »

Vill bara påminna folket om att det är endast 8 dagar kvar att boka en biljett på...
I ett aktivt forum hade detta kunnat anses som en bump, men nu var inte tråden allt för långt ner.

Några sextiofyror som kommer?

Edit: Lite läsbart kanske?
http://www.gamingeye.com/pc/artiklar/ar ... le&id=2805
http://www.gamingeye.com/pc/nyheter/nyhet.eye?id=41658
http://www.fragbite.com/?newsID=5148
www.krangparty.net - joakim.gissberg.nu
Post Reply