InkClub

Forum för presentation och åsikter om datorbutiker.
Post Reply
User avatar
Jonas Axman
Übertomte
Posts: 8138
Joined: 2002-02-13 22:25:41
Location: Göteborg
Contact:

InkClub

Post by Jonas Axman »

Namn:
InkClub

Beskrivning:
Ej Angivet

Övrigt:
Ej angivet

Adress:
http://www.inkclub.com

Skriven av:
64bits
"I have come here to chew bubblegum and kick ass"
"... and I am all out of bubblegum"
User avatar
fisk
Posts: 7485
Joined: 2003-03-18 21:09:30
Location: Örebro / Sverige
Contact:

Post by fisk »

Min erfarenhet av InkClub har enbart varit positiv, de har vid något tillfälle skickat defekta bläckpatroner - och deras support har alltid hittills varit tillmötesgående. De levererar snabbt och har förmånliga priser. Jag har varit lite skeptisk till deras erbjudande, då 0:- gäller för ett fåtal skrivare (mina tre senaste skrivare har inte ingått i deras erbjudande exempelvis).

Mitt personliga utlåtande är att InkClub är bra, jag ger dem **** av *****
Aotearoa - tino rangatiratanga
User avatar
Najze
Hedersbit
Posts: 4992
Joined: 2002-03-09 13:14:24
Location: Mölndal

Post by Najze »

Vad gäller leverans och kundsupport kan jag inte annat än att tycka att de är bra. När patroner krånglat eller varit defekta har de utan kostnad levererat ny patron eller ersatt på annat sätt. Oftast går det ganska fort (inom en vecka) att få en ny patron.

Däremot, så är deras bläckpatroner otroligt dåliga. Har beställt åtskilliga gånger och om det har med just deras egna patroner att göra, eller om min skrivare äter bläck, är svårt att svara på. Oavsett så kan efter en rengöring genom Epsons egna program visa indikation på en halvfull patron, trots att man inte tidigare skrivit ut något.
User avatar
lord_vasagos
Posts: 4075
Joined: 2002-11-01 6:23:59
Location: falun

Post by lord_vasagos »

jag tycker inkclub är bra dom är snabba att ha att göra med och har bra priser så dom rekomenderas
Asus mobbo fx 8120 8gb ram ati 7850 oc
Krullman
Posts: 1
Joined: 2004-11-18 20:24:39

Post by Krullman »

Köpte en skrivare av inkclub som fungerade i en vecka. Då de inte har telefon på det företaget fick jag skicka en mail till deras support avdelning. Där beskrev jag felet på skrivaren men de hävdade att det bara var att rengöra den vilket jag redan gjort åtskilliga gånger. Till sist efter ytterliggare 5-6 mail blev jag sur på dem och då skickade de original patroner till mig fast jag fortfarande hävdade att felet låg i skrivaren. Jag fick patronerna men felet kvarstod. Jag bad då att få skicka tillbaka skrivaren vilket gick bra. Jag sände tillbaka den men då visade det sig att jag fick stå för retur frakten själv då jag inte följt deras instruktioner om returfrakt som de inte nämnt för mig. Så efter ca 15 mail till deras support avdelning gav jag upp. Ni som handlar av dem eller inte gjort det än. Byt leverantör. Jag har då aldrig blivit så illa bemött av ett företag när jag fått problem med något jag köpt som gått sönder. Jag kan inte rekommendera det företaget för någon.
User avatar
elvenman
Hedersbit
Posts: 12572
Joined: 2002-03-17 21:42:06
Location: Mora
Contact:

Post by elvenman »

Vänligen posta bara företags relavantainlägg, inte åsikter om skrivarmärken, oki?
Fråga smart "Den som spar han har, men inte roligt"
Praxidike: Q9550/8GB/5180GB/DVD±RW/GTX760/24"TFT
Io: P-M 1,73/2GB/1000GB/DVD±RW/15"TFT
U32U: E-450 1,65/8GB/64GB SSD/HD6320/13,3"TFT
Kale: E6550/4GB/640GB/46"LED
Post Reply