PC Superstore

Forum för presentation och åsikter om datorbutiker.
Post Reply
User avatar
Jonas Axman
Übertomte
Posts: 8138
Joined: 2002-02-13 22:25:41
Location: Göteborg
Contact:

PC Superstore

Post by Jonas Axman »

Namn:
PC Superstore

Beskrivning:
Ej angivet

Övrigt:
Ej angivet

Adress:
http://www.pcss.se

Skriven av:
64bits
"I have come here to chew bubblegum and kick ass"
"... and I am all out of bubblegum"
danne77sthlm
Posts: 1
Joined: 2004-07-04 22:40:37
Contact:

Sämsta butiken...som riksdata ungefär...fast värre.

Post by danne77sthlm »

Ja herregud, vad finns det som jag INTE kan säga om denna butik egentligen...jo, att det faktiskt bland personalen finns kunnigt folk,dock sällsynt och det gäller att hitta dem, men för det mesta så är det folk som inget kostar att anställa, eller som absolut ingenting kan, bästa kriteriet för att bli anställd där är att vara av utländsk härkomst och vara släkt eller vän till familjen.
Jag har ju jobbat där så jag vet ju vad jag talar om och sett alla deras så kallade affärer från insidan.
Att lura en kund kallas merit, mottot är "sälj dyrt, kom gärna igen och köp nåt ännu dyrare, om inte, så skit i vår affär och gå till on-off!"
Värsta butiken är iaf Kungens Kurva, var inne där för en vecka sedan och då sitter en idiot i kassan som inte ens vill ta betalt, slänger ner pengarna i kassan och sen stirrar på en och frågar "ville du nåt mer eller?" för att sedan fortsätta läsa en tidning.
Garantiärendena sköts med lottodragningar..två kunder kan komma in med samma fel på exakt samma varor, den ena blir nekad medan den andra får varan utbytt, enbart pga att killen som tar emot inte gillar kunden eller något annat fånigt.
Sedan är mottot oxå att en affär skall gå fort, antingen är du där för att spendera stålar, snabbt,smärtfritt och nu och mycket ska du handla, annars kan du lika gärna gå därifrån.

Ja, det finns absolut inget gott jag kan säga om den här affären och jag vet att tokmycket folk håller med mig om det.
Vore roligt att veta hur mycket anmälningar de dragit på sig under åren för vid gud, jag har sett så mycket under min tid där att jag fortfarande är förundrad över det!

Usch, skäms över att jag jobbade där, men jag skäms då rakt inte över min arbetsinsats, för DEN är jag däremot stolt över!
User avatar
Bombardier
Posts: 73
Joined: 2004-04-16 20:16:50
Location: Stockholm

Post by Bombardier »

Har vart inne på butiken i kungens kurva o kan bara hålla med om de. Butiken är ett familjeföretag (Libaneser ifall nån undrar) så bli inte förvånade ifall de jobbar gratis o inte kan ett piss
Stationär: Athlon XP2500+ | 1.5Gb | Geforce 6800LE@NU | 360Gb | TT Soprano
Laptop: Lenovo T60 | Core Solo T1300 | 1Gb | GMA950 | 40gb | 14"
User avatar
Aver
Posts: 66
Joined: 2005-07-12 13:27:17
Location: Karlstad

Post by Aver »

Tja här i Karlstad körde de gamla Hög-data i konkurs när de tog över. Skulle inte handla där.[/b]
Post Reply