Mer söktillgänglighet?

Kommentera artiklar, ge förslag, kritisera eller rosa vårt arbete på 64bits.
User avatar
Ghlargh
Posts: 10236
Joined: 2002-07-27 18:34:53
Location: Stockholm/Bromma
Contact:

Post by Ghlargh »

varför finns det 2 sök-knappar? båda går till samma sida om man klickar på dom.

Kan man inte byta den till vänster mot "markera trådar som lästa" som nu saknas på översidan av forumet?
Ghlargh ska inte hållas lagligen eller annars ansvarig om en 64bitare eller dennes utrustning dör eller skadas allvarligt efter att ha följt Ghlarghs tips, tipsen är avsedda endast som vägledning och inte som en exakt instruktion. Kan du inte, rör inte!
User avatar
linc
Administratör
Posts: 7602
Joined: 2002-02-13 22:22:11
Location: Skåneland
Contact:

Post by linc »

La till sökrutan på indexsidan. Använder man den söker man i alla forum.

Lite osäker på hur vi ska göra med de tre länkarna som ligger ovanför dock..
hej.
User avatar
rokk
Posts: 4975
Joined: 2002-08-01 1:27:11
Location: Bollnäs
Contact:

Post by rokk »

me like ;D
GiNN mk3 - Core 2 Duo E8500 3.8Ghz @ 1.25v, Xigmatek S1284, Asus P5E-VM HDMI, WD Blue 640GB, 4x 2048MB PC2 6400, Asus 9800GTX+ Dark Knight, Asus Xonar DX mod. LM4562 + Thule IA60B, Samsung 2032BW, Corsair TX650, XP x64.
Validated
User avatar
Niklas Berggren
Hedersbit
Posts: 3524
Joined: 2002-03-08 17:53:04
Location: Göteborg (Skövde)
Contact:

Post by Niklas Berggren »

linc wrote:Lite osäker på hur vi ska göra med de tre länkarna som ligger ovanför dock..
Du skulle bara våga ta bort "Visa senaste inlägg.."
"How about the government sticks to courts, police, defense and corruption and leave compassion to the people who have it?" - Penn Jillette.
User avatar
linc
Administratör
Posts: 7602
Joined: 2002-02-13 22:22:11
Location: Skåneland
Contact:

Post by linc »

Nicke wrote:Du skulle bara våga ta bort "Visa senaste inlägg.."
Ooh vad frestande det blev att radera den länken helt plötsligt.. ;D
hej.
User avatar
Ghlargh
Posts: 10236
Joined: 2002-07-27 18:34:53
Location: Stockholm/Bromma
Contact:

Post by Ghlargh »

Nicke wrote:Du skulle bara våga ta bort "Visa senaste inlägg.."
"Visa dina inlägg" skulle ju kunna tas bort då den går att komma åt från profilen.
Ghlargh ska inte hållas lagligen eller annars ansvarig om en 64bitare eller dennes utrustning dör eller skadas allvarligt efter att ha följt Ghlarghs tips, tipsen är avsedda endast som vägledning och inte som en exakt instruktion. Kan du inte, rör inte!
Fluffy
Hedersbit
Posts: 7384
Joined: 2002-02-13 23:56:00

Post by Fluffy »

Ghlargh wrote:
Nicke wrote:Du skulle bara våga ta bort "Visa senaste inlägg.."
"Visa dina inlägg" skulle ju kunna tas bort då den går att komma åt från profilen.
Mjo... Inte direkt ofta, om någon gång, man använder den funktionen.
User avatar
Niklas Berggren
Hedersbit
Posts: 3524
Joined: 2002-03-08 17:53:04
Location: Göteborg (Skövde)
Contact:

Post by Niklas Berggren »

Fluffy wrote:Mjo... Inte direkt ofta, om någon gång, man använder den funktionen.
Jag går igenom allt med hjälp av just den...
"How about the government sticks to courts, police, defense and corruption and leave compassion to the people who have it?" - Penn Jillette.
staretsen
Avstängd
Posts: 5647
Joined: 2004-03-26 8:35:14

Post by staretsen »

Tycker det är jobbigt att inte gå tillbaka till den sidan när man gått in på en ny tråd (att trycka Bakåt går ju naturligtvis inte så bra), det tycker jag gör den ganska värdelös om jag ska vara ärlig. :-/
Life's a joke, yuk it up.
User avatar
Branstrom
Hedersbit
Posts: 3487
Joined: 2002-02-22 16:46:37
Location: Härnösand
Contact:

Post by Branstrom »

TinyTeeth wrote:Tycker det är jobbigt att inte gå tillbaka till den sidan när man gått in på en ny tråd (att trycka Bakåt går ju naturligtvis inte så bra), det tycker jag gör den ganska värdelös om jag ska vara ärlig. :-/
Huh? Det funkar prima hos mig. Jag använder Firefox, det gör kanske skillnad.

Indexrutan var mycket välkommen! Tack för den, och behåll länkarna där de är tycker jag.

Btw, finns det något sätt att söka i enbart nyheterna, utan att inkludera diskussionerna i sökningen?
Fredrik Bränström. Blogg + portfolio, så småningom.
User avatar
linc
Administratör
Posts: 7602
Joined: 2002-02-13 22:22:11
Location: Skåneland
Contact:

Post by linc »

Fredo wrote:Btw, finns det något sätt att söka i enbart nyheterna, utan att inkludera diskussionerna i sökningen?
Tror inte det, man kan bara välja mellan "ämnesrubrik och meddelandetext" och "meddelandetext" :/
hej.
staretsen
Avstängd
Posts: 5647
Joined: 2004-03-26 8:35:14

Post by staretsen »

Fredo wrote:
TinyTeeth wrote:Tycker det är jobbigt att inte gå tillbaka till den sidan när man gått in på en ny tråd (att trycka Bakåt går ju naturligtvis inte så bra), det tycker jag gör den ganska värdelös om jag ska vara ärlig. :-/
Huh? Det funkar prima hos mig. Jag använder Firefox, det gör kanske skillnad.

Indexrutan var mycket välkommen! Tack för den, och behåll länkarna där de är tycker jag.

Btw, finns det något sätt att söka i enbart nyheterna, utan att inkludera diskussionerna i sökningen?
Jag använder också Firefox... jag menar när man går bakåt så är de som var orangemarkerade är ju fortfarande det när man läst dem och tryckt bakåt.
Life's a joke, yuk it up.
Post Reply