Christer Pettersson.

Kommentera artiklar, ge förslag, kritisera eller rosa vårt arbete på 64bits.
Post Reply
User avatar
lillis
Hedersbit
Posts: 6841
Joined: 2002-03-08 18:03:45

Christer Pettersson.

Post by lillis »

http://www.64bits.se/forum/viewtopic.php?t=36503

Jag har ingen aning om det Dissident säger är helt sant, men om det är det, varför togs då hans bort men inte det deza skrev? Jag är bara nyfiken.
User avatar
root
Posts: 1150
Joined: 2002-03-07 23:22:35
Contact:

Post by root »

Dissident la in en bild.
Pulling together is the aim of despotism and tyranny. Free men pull in all kinds of directions.
-Terry Pratchett
User avatar
tkh
Hedersbit
Posts: 3901
Joined: 2002-03-08 0:41:22
Location: Landskrona (Umeå)
Contact:

Post by tkh »

Av någon anledning fann jag det helt orimligt (dock utan bevis) att Christer Pettersson skulle vara skyldig, så jag tog det hela som ett skämt. Och för att inte tråden skulle skräpas ner i onödan så tog jag bort det inlägget och något till som helt uppenbart inte hade som avsikt att följa trådskaparens tankar på trådens innehåll.

Jag skrev dock inte i tråden att jag hade rensat, eller vad jag hade rensat. Därför visste inte Punisher vad jag hade tagit bort, och rensade inte bort allt från tråden. Det är inte ofta som vi berättar om vilka inlägg vi raderar, vi litar på att alla moderatorer har ett gott omdöme.

Alltså, anledningen var att det var två olika moderatorer som modererat, och att ingen kommunikation mellan dessa hade förekommit. Jag anser att både jag och Punisher gjorde korrekta rensningar, men ingen är felfri - och kommer det fram att Pettersson gjort detta så får jag väl be om ursäkt då.

Hoppas det besvarade din fundering, lillis.

Och för att inte göra någon fler förvirrad så rensade jag bort de andra inläggen som handlade om Pettersson ::)
"Just because you are unique does not mean you are useful."
Post Reply