Köpråd - MP3 spelare

Forum för råd angående köp eller sälj av dator, datordelar och annan teknik.
Post Reply
dosteen
Posts: 4
Joined: 2003-10-08 20:16:10

Köpråd - MP3 spelare

Post by dosteen »

tja!

har kollat runt lite på olika spelare, de flesta spelare innehåller samma funktioner, men nu har jag hittat en med färg LCD

http://www.webhallen.com/prod.php?id=36535

vet någon något om denna spelare. den ser bra ut på pappret,

har någon provat?

/d
User avatar
Ghlargh
Posts: 10236
Joined: 2002-07-27 18:34:53
Location: Stockholm/Bromma
Contact:

Post by Ghlargh »

Färgdisplay är väl inte riktigt högprioritet på en ljuduppspelare

Och den här prylen har ett sånt där roligt inbyggt laddbart batteri som innebär att du inte kan avända den på t.ex en resa om du inte har tillgång till en USBport för att ladda den.
Ghlargh ska inte hållas lagligen eller annars ansvarig om en 64bitare eller dennes utrustning dör eller skadas allvarligt efter att ha följt Ghlarghs tips, tipsen är avsedda endast som vägledning och inte som en exakt instruktion. Kan du inte, rör inte!
Lastj
Posts: 5
Joined: 2004-12-22 11:17:29
Location: Stockholm
Contact:

Post by Lastj »

Tycker också att det verkar som om man får betala en massa för gimicken färgdisplay och det är ju inte så att man sitter och glor på displayen när man lyssnar eller? Dessutom tycker jag att för dessa pengar bör du köpa en hårddiskspelare och få plats med ofantligt mycket mer musik. Som jag föstår det får man ju bara 512MB minne i denna spelare. Inwarehouse har rea på mini iPod med 4GB för 2 tusen just nu, jag vet vilken jag skulle välja!
Problemet är att de som inte kan något är så säkra på sin sak och att de som verkligen kan något är så fulla av tvivel
User avatar
Explorer
Posts: 2285
Joined: 2004-09-19 22:33:07
Location: Vimmerby

Post by Explorer »

har en sån här
funkar utmärkt och att den ligger på 20gb gör ju inget
PC#1: Intel E6750, Asus P5K-E/WIFI-AP iP35, PNY 8800gts 640mb, 3x500gb sata Samsung 1x74gb WD raptor sata 1x 640gb sata Samsung 4x1gb Corsair CL4
Post Reply