renegade... fastnat :(

Avdelningen för spel och annan vardaglig mjukvara.
Post Reply
Homieee
Posts: 210
Joined: 2002-03-08 23:26:57
Location: Stockholm
Contact:

renegade... fastnat :(

Post by Homieee »

Är på banan där man ska rädda forskarna, black hand nånting... massa hus o larmet får inte gå m.m.

Nu har jag dödat alla NOD soldater och gjort alla uppdrag förutom att hitta forskarna, när jag går efter den gröna stjärnan så komma jag till en toa o där e det tomt... det verkar som dom är under marken... men hur fan kommer jag dit?

nån som vet?
Intel P4 3.0Ghz, ASUS P4P800-E Deluxe, Asus AX800 256MB, 1GB DDR/PC3200, 250 GB SATA Samsung, Seagate 120 GB PATA
User avatar
Ebany
Posts: 302
Joined: 2002-03-07 22:42:14
Contact:

Post by Ebany »

nu ska jag inte vara jävlig här.,... men vilken av banorna där man ska rädda forskarna....? det är ett gäng...
Han skakade på huvet och slog ut med armarna, han fälldes av kapetenen med en spark mot tarmarna, den stackarn börja gråta och be för sina barn, och han svor vid alla helgon att han hade inga svar
Homieee
Posts: 210
Joined: 2002-03-08 23:26:57
Location: Stockholm
Contact:

Post by Homieee »

joho... inte den där banan där du ska rädda 4-5 andra GDI super soldater eller va dom är... utan banan efter eller efter den...
NOD har kidnappat 3-4 forskare som man ska rädda... stort jävla slott eller nåt... me hall o matsal m.m. och en labyrint...
Intel P4 3.0Ghz, ASUS P4P800-E Deluxe, Asus AX800 256MB, 1GB DDR/PC3200, 250 GB SATA Samsung, Seagate 120 GB PATA
User avatar
Niklas Berggren
Hedersbit
Posts: 3524
Joined: 2002-03-08 17:53:04
Location: Göteborg (Skövde)
Contact:

Post by Niklas Berggren »

Heh, klarade den förut idag ;D

Du ska först hitta en dator-central (gå högt upp och mot pilen så hittar du den), skit i vad det står om larmet, jag gick bärsärkargång med min tiberium-kastare eller vad man ska kalla den och det gick som en dans...
"How about the government sticks to courts, police, defense and corruption and leave compassion to the people who have it?" - Penn Jillette.
Post Reply