Rixhack

LAN, Demoparty och allt som rör området.
User avatar
Gosman
Posts: 1034
Joined: 2002-03-19 20:33:10
Location: Göteborg

Rixhack

Post by Gosman »

Rixhack


Någon mer än jag som ska göra Göteborg osäkert och dra till rixhack? Det kommer garanterat att bli fetaste eventet i Göteborg på länge.

Vem vet, kanske blir det t.o.m fetare än http://www.welan.se ;D
Gosman - Rixhack Admin
User avatar
Ghlargh
Posts: 10236
Joined: 2002-07-27 18:34:53
Location: Stockholm/Bromma
Contact:

Post by Ghlargh »

Vem i hela friden kom på den fantastiska idén att göra sidan som en enda gigantisk flashfil? Min processor går upp i nästan max av att bara titta på sidan...
Ghlargh ska inte hållas lagligen eller annars ansvarig om en 64bitare eller dennes utrustning dör eller skadas allvarligt efter att ha följt Ghlarghs tips, tipsen är avsedda endast som vägledning och inte som en exakt instruktion. Kan du inte, rör inte!
User avatar
Anzy
Posts: 2271
Joined: 2004-12-29 16:22:34
Location: Skellefteå

Post by Anzy »

Länk funkar inte!?
User avatar
Gosman
Posts: 1034
Joined: 2002-03-19 20:33:10
Location: Göteborg

Post by Gosman »

Anzy wrote:Länk funkar inte!?
Rixhack länken funkar prima, welan, vet jag inte varför den ligger nere just nu... :)

Ghlarg, klaga inte för att din dator inte klara dagens hemsidor... ::) ;D
Gosman - Rixhack Admin
User avatar
Anzy
Posts: 2271
Joined: 2004-12-29 16:22:34
Location: Skellefteå

Post by Anzy »

Gosman wrote:
Anzy wrote:Länk funkar inte!?
Rixhack länken funkar prima, welan, vet jag inte varför den ligger nere just nu... :)

Ghlarg, klaga inte för att din dator inte klara dagens hemsidor... ::) ;D
Japp, såg inte att det va två länkar till en början! rixhack funkar prima! =)
User avatar
Explorer
Posts: 2285
Joined: 2004-09-19 22:33:07
Location: Vimmerby

Post by Explorer »

får se kanske kommer
PC#1: Intel E6750, Asus P5K-E/WIFI-AP iP35, PNY 8800gts 640mb, 3x500gb sata Samsung 1x74gb WD raptor sata 1x 640gb sata Samsung 4x1gb Corsair CL4
corre
Posts: 659
Joined: 2002-03-08 10:49:39
Location: Kristianstad

Post by corre »

Det lutar åt att jag ska dit och styra upp bygget av grunderna i nätverket.

/erik
User avatar
lither
Hedersbit
Posts: 9507
Joined: 2002-03-09 21:12:13
Location: Göteborg
Contact:

Post by lither »

Ghlargh wrote:Vem i hela friden kom på den fantastiska idén att göra sidan som en enda gigantisk flashfil? Min processor går upp i nästan max av att bara titta på sidan...
Tänker samma sak.
Ingen sida som jag kommer att besöka då jag absolut inte måste.
1. Nigger guy, two words which by themselves are harmless, but when combined they form a verbal missile of hate.
2. Vivaldi
3. Buffalos ...
User avatar
Gosman
Posts: 1034
Joined: 2002-03-19 20:33:10
Location: Göteborg

Post by Gosman »

lither wrote:
Ghlargh wrote:Vem i hela friden kom på den fantastiska idén att göra sidan som en enda gigantisk flashfil? Min processor går upp i nästan max av att bara titta på sidan...
Tänker samma sak.
Ingen sida som jag kommer att besöka då jag absolut inte måste.
Du behöver bara gör det när du ska anmäla dig och boka din plats :)
Gosman - Rixhack Admin
User avatar
lither
Hedersbit
Posts: 9507
Joined: 2002-03-09 21:12:13
Location: Göteborg
Contact:

Post by lither »

Gosman wrote:
lither wrote:
Ghlargh wrote:Vem i hela friden kom på den fantastiska idén att göra sidan som en enda gigantisk flashfil? Min processor går upp i nästan max av att bara titta på sidan...
Tänker samma sak.
Ingen sida som jag kommer att besöka då jag absolut inte måste.
Du behöver bara gör det när du ska anmäla dig och boka din plats :)
Min ekonomi "suger" rejält för tillfället, så LAN är inget jag prioriterar särskilt högt, om jag ska vara ärlig.
1. Nigger guy, two words which by themselves are harmless, but when combined they form a verbal missile of hate.
2. Vivaldi
3. Buffalos ...
User avatar
Gosman
Posts: 1034
Joined: 2002-03-19 20:33:10
Location: Göteborg

Post by Gosman »

Fixar du så att rixhack säljer 15 biljetter så fixar jag en biljett till dig ;)
Gosman - Rixhack Admin
User avatar
snigel
Hedersbit
Posts: 9632
Joined: 2002-03-08 15:06:33
Location: Göteborg

Post by snigel »

Verkar ju lite småintressant, men sidan var nog något av det vidrigaste jag sett.
http://sniglom.blogspot.com
Work |i5 760@4.2GHz|16GB|P55|GTX 670|850 500GB|Xonar D2|2TB
Extra |q9550@3.4GHz|8GB|P45|GTX 670|830 256GB|Audigy 2
MacB.|p8600@2.4GHz|8GB|320m|BX100 500GB
Serve|c1037@1.8GHz|8GB|NM70|X25-M 80GB|Seagate 4TB
User avatar
wille
Posts: 4039
Joined: 2002-03-10 19:08:58
Location: Göteborg, bor i Luleå
Contact:

Post by wille »

Rixhack verkar mys. Fråga: tar dom betalt i natura?
"...det spelar ingen roll hur många gånger du lyckas få med "pseudo-" i svaret"
Vägen mot perfektion
User avatar
Gosman
Posts: 1034
Joined: 2002-03-19 20:33:10
Location: Göteborg

Post by Gosman »

wille wrote:Rixhack verkar mys. Fråga: tar dom betalt i natura?
Rixhack kommer inte ta betalt i natura, evetuellt kan jag ge dig en biljett mot betalning i natura.
Gosman - Rixhack Admin
User avatar
DJ_SEVEN_7_
Posts: 112
Joined: 2002-04-02 3:56:15
Location: Götet ! - ja utanför iaf :-)
Contact:

Nej!!!!!

Post by DJ_SEVEN_7_ »

Nope, det går fetebort, verkar Lamestämplat *skrattar*
Får ju fan inte ta med någonting ju, mer än lurar och kall drika *lol*

Ett LAN bygger ju på Prylar och spel, detta är mest ett jippo för att Rix skall tjäna mer pengar, samt att antipiratbyrån ligger väl och lurar i skuggorna på dom inte ont anande deltagarna . . .
-----------------* Superdator *---------------------
****************************************
**** http://www.musicv2.com/artist/djseven ****
****************************************
User avatar
Gosman
Posts: 1034
Joined: 2002-03-19 20:33:10
Location: Göteborg

Re: Nej!!!!!

Post by Gosman »

DJ_SEVEN_7_ wrote:Nope, det går fetebort, verkar Lamestämplat *skrattar*
Får ju fan inte ta med någonting ju, mer än lurar och kall drika *lol*

Ett LAN bygger ju på Prylar och spel, detta är mest ett jippo för att Rix skall tjäna mer pengar, samt att antipiratbyrån ligger väl och lurar i skuggorna på dom inte ont anande deltagarna . . .

Rixhack har i princip gått ut med att DC är tillåtet och ska användas flitigt, rixtelecom hostar ju faktiskt t.o.m thepiratebay sidan ;)

För er som inte visste om det så kommer det även vara en prylmässa samtidigt i svenskamässan, även den under rixtelecoms regi, så det kommer vara fett med prylar. Sen så kommer det finnas ett najs demohörn/demohall så det kommer minsann vara musik, fast för gamers finns det ju gamer rummet ;)
Gosman - Rixhack Admin
User avatar
Ghlargh
Posts: 10236
Joined: 2002-07-27 18:34:53
Location: Stockholm/Bromma
Contact:

Post by Ghlargh »

flash-äckel wrote:1,25A per person, så bara dator+ skärm.
Alla andra el saker är förbjudet att koppla in.
Man får ju inte ens ta med sig mobil-laddare... Kommer inte bli några eldrivna roliga prylar alls med den regeln ju.
Ghlargh ska inte hållas lagligen eller annars ansvarig om en 64bitare eller dennes utrustning dör eller skadas allvarligt efter att ha följt Ghlarghs tips, tipsen är avsedda endast som vägledning och inte som en exakt instruktion. Kan du inte, rör inte!
User avatar
Gosman
Posts: 1034
Joined: 2002-03-19 20:33:10
Location: Göteborg

Post by Gosman »

Ghlargh wrote:
flash-äckel wrote:1,25A per person, så bara dator+ skärm.
Alla andra el saker är förbjudet att koppla in.
Man får ju inte ens ta med sig mobil-laddare... Kommer inte bli några eldrivna roliga prylar alls med den regeln ju.
Om du kommer ghlarg så ska jag se till att du kan sätta upp alla dina blinkande dioder och din "dual" dator inklusive kyl. Att koppla in sin mobil laddare kommer inte vara några problem. :)
Gosman - Rixhack Admin
User avatar
Ghlargh
Posts: 10236
Joined: 2002-07-27 18:34:53
Location: Stockholm/Bromma
Contact:

Post by Ghlargh »

Gosman wrote:Om du kommer ghlarg så ska jag se till att du kan sätta upp alla dina blinkande dioder och din "dual" dator inklusive kyl. Att koppla in sin mobil laddare kommer inte vara några problem. :)
Men varför skriva en regel som inte gäller?
Ghlargh ska inte hållas lagligen eller annars ansvarig om en 64bitare eller dennes utrustning dör eller skadas allvarligt efter att ha följt Ghlarghs tips, tipsen är avsedda endast som vägledning och inte som en exakt instruktion. Kan du inte, rör inte!
User avatar
Gosman
Posts: 1034
Joined: 2002-03-19 20:33:10
Location: Göteborg

Post by Gosman »

Ghlargh wrote:
Gosman wrote:Om du kommer ghlarg så ska jag se till att du kan sätta upp alla dina blinkande dioder och din "dual" dator inklusive kyl. Att koppla in sin mobil laddare kommer inte vara några problem. :)
Men varför skriva en regel som inte gäller?
Va inte så trångsynt, du vet hur CS-pojke12 tänker "jag tar med mig mitt kylskåp modell jättestort (vanligt menar jag). Med sunt förnufft så har du nog inga problem med den regeln.

Att jag behövde förklara det för dig ghlarg, va du ironisk?
Gosman - Rixhack Admin
User avatar
Ghlargh
Posts: 10236
Joined: 2002-07-27 18:34:53
Location: Stockholm/Bromma
Contact:

Post by Ghlargh »

Gosman wrote:Va inte så trångsynt, du vet hur CS-pojke12 tänker "jag tar med mig mitt kylskåp modell jättestort (vanligt menar jag). Med sunt förnufft så har du nog inga problem med den regeln.

Att jag behövde förklara det för dig ghlarg, va du ironisk?
Det står "Alla andra el saker är förbjudet att koppla in". Hur kan man komma runt det med "sunt förnuft" ?
Ghlargh ska inte hållas lagligen eller annars ansvarig om en 64bitare eller dennes utrustning dör eller skadas allvarligt efter att ha följt Ghlarghs tips, tipsen är avsedda endast som vägledning och inte som en exakt instruktion. Kan du inte, rör inte!
User avatar
pid00
Hedersbit
Posts: 725
Joined: 2002-10-11 19:32:10
Contact:

Post by pid00 »

Jobbigare hemsida blir nog svårt att hitta. Seg och dan, sen är det _fullt_ med särskrivningar och felstavningar.
Facts are stubborn things.
User avatar
Gosman
Posts: 1034
Joined: 2002-03-19 20:33:10
Location: Göteborg

Post by Gosman »

Ghlargh wrote:
Gosman wrote:Va inte så trångsynt, du vet hur CS-pojke12 tänker "jag tar med mig mitt kylskåp modell jättestort (vanligt menar jag). Med sunt förnufft så har du nog inga problem med den regeln.

Att jag behövde förklara det för dig ghlarg, va du ironisk?
Det står "Alla andra el saker är förbjudet att koppla in". Hur kan man komma runt det med "sunt förnuft" ?
:-/
Gosman - Rixhack Admin
User avatar
Gosman
Posts: 1034
Joined: 2002-03-19 20:33:10
Location: Göteborg

Post by Gosman »

m00pid00 wrote:Jobbigare hemsida blir nog svårt att hitta. Seg och dan, sen är det _fullt_ med särskrivningar och felstavningar.
Meningen med denna tråden va inte att vi skulle smutskasta hemsidan. Jag blir bara mindre och mindre attraherad av att skriva saker här, oavsätt vad man skriver så kommer vissa med sina negativa kommentarer. Skriv nått konstruktivt istället om ni ska vara kritiska.
Gosman - Rixhack Admin
User avatar
Fenix
Hedersbit
Posts: 6236
Joined: 2002-03-08 2:55:18
Location: Mölndal
Contact:

Post by Fenix »

funderar på att pallra mig till RH
What is Odyssey5?

www.roaddogs.se
Post Reply