Förslag på utvigning till lan/demoparty

Kommentera artiklar, ge förslag, kritisera eller rosa vårt arbete på 64bits.
Post Reply
User avatar
wille
Posts: 4039
Joined: 2002-03-10 19:08:58
Location: Göteborg, bor i Luleå
Contact:

Förslag på utvigning till lan/demoparty

Post by wille »

Hej!

Jag fick en liten idé alldeles nyss, skulle man inte kunna göra en forumsdel under lan/demoparty där man får resenscera de lan som man varit på.
"...det spelar ingen roll hur många gånger du lyckas få med "pseudo-" i svaret"
Vägen mot perfektion
User avatar
linc
Administratör
Posts: 7602
Joined: 2002-02-13 22:22:11
Location: Skåneland
Contact:

Post by linc »

Underforum går tyvärr inte i phpBB än, det kommer med version 3.0. :/

Däremot är jag säker på att ingen kommer att ha några invändningar mot att du postar en recension i en ny tråd i det befintliga lanforumet. :)
hej.
User avatar
wille
Posts: 4039
Joined: 2002-03-10 19:08:58
Location: Göteborg, bor i Luleå
Contact:

Post by wille »

Tänkte mer att man gör Lan/demoparty till en egen del, istället för att ligga i övrigt, så lägger man in fler underkategorier där..
"...det spelar ingen roll hur många gånger du lyckas få med "pseudo-" i svaret"
Vägen mot perfektion
User avatar
linc
Administratör
Posts: 7602
Joined: 2002-02-13 22:22:11
Location: Skåneland
Contact:

Post by linc »

Med tanke på hur låg trafik det är i lanforumet känns det inte riktigt rätt. Jag var även emot att ha 3 forum åt studio64 då vi inte alls vet vilken trafik dessa kommer att ha.

Jag vill helst se så få forum i forumindex som möjligt. :)
hej.
User avatar
Xerbee
Posts: 1491
Joined: 2004-01-11 21:24:20
Location: Göteborg

Post by Xerbee »

linc wrote:Med tanke på hur låg trafik det är i lanforumet känns det inte riktigt rätt. Jag var även emot att ha 3 forum åt studio64 då vi inte alls vet vilken trafik dessa kommer att ha.

Jag vill helst se så få forum i forumindex som möjligt. :)
Får man fråga varför ni valde att trycka in studio64 delen just där och inte längst ner? Jag skulle hellre se att den ligger längst ner så den inte "ändrar" i ens cycle på 64bits :) Först kolla moddningsdelen sedan lite Allmäntprat, som man missar nu, det blir fel helt enkelt. Kanske ingen stor grej men jag skulle bara vilja höra varför den just hamnat i mitten? Är det kanske för att den ska synas?
Life, loathe it or ignore it, you can't like it.
User avatar
linc
Administratör
Posts: 7602
Joined: 2002-02-13 22:22:11
Location: Skåneland
Contact:

Post by linc »

Xerbee wrote:Får man fråga varför ni valde att trycka in studio64 delen just där och inte längst ner? Jag skulle hellre se att den ligger längst ner så den inte "ändrar" i ens cycle på 64bits :) Först kolla moddningsdelen sedan lite Allmäntprat, som man missar nu, det blir fel helt enkelt. Kanske ingen stor grej men jag skulle bara vilja höra varför den just hamnat i mitten? Är det kanske för att den ska synas?
Axman får svara på den frågan, men jag antar att det har med exponeringen att göra ja.
hej.
Post Reply