LOL!

Kommentera artiklar, ge förslag, kritisera eller rosa vårt arbete på 64bits.
Post Reply
User avatar
Lazr
Posts: 233
Joined: 2002-06-27 0:10:02

LOL!

Post by Lazr »

Va är det me er moderatorer??

Ni sular juh mina inlägg kors å tvärs som om jag gjort mig skyldig till nåt olagligt?

Senaste exemplet var i tråden där man ska beskriva sin dröm tjej/kille..kan jag få en förklaring till varför ni sular bort mina inlägg???

Som moderatorer borde ni försöka hålla forumet så levande som möjligt och det gör man inte genom att sula medlemmars trådar såvida de inte är stötande eller bryter mot lagen eller nåt sånt..slappna av säger jag bara..jag gör ER en tjänst när jag deltar i forumet..det är inte tvärtom så ta å tänk till för det här är verkligen irriterande! :[
Give me a phatt BEAT!
User avatar
xX
Hedersbit
Posts: 1576
Joined: 2002-03-10 15:19:53
Location: Stockholm

Post by xX »

Med risk för att verka spydig, men du postar i fel forum ;)
Fluffy
Hedersbit
Posts: 7384
Joined: 2002-02-13 23:56:00

Post by Fluffy »

Dina inlägg kanske tas bort för att de bryter "för mycket" mot reglerna. Det har funnits sånna fall då folk har klagat på att deras inlägg tas bort, och de kommer nog inte ta slut.


PS: Ta en titt på överskriften på denna tråd och läs reglerna. DS



*Flyttar tråden till responsavdelningen.*
User avatar
Jonas Axman
Übertomte
Posts: 8138
Joined: 2002-02-13 22:25:41
Location: Göteborg
Contact:

Post by Jonas Axman »

Får man fråga vad det är du har skrivits som har tagits bort?
"I have come here to chew bubblegum and kick ass"
"... and I am all out of bubblegum"
Guest

Re: LOL!

Post by Guest »

Lazr wrote:Va är det me er moderatorer??

Ni sular juh mina inlägg kors å tvärs som om jag gjort mig skyldig till nåt olagligt?

Senaste exemplet var i tråden där man ska beskriva sin dröm tjej/kille..kan jag få en förklaring till varför ni sular bort mina inlägg???

Som moderatorer borde ni försöka hålla forumet så levande som möjligt och det gör man inte genom att sula medlemmars trådar såvida de inte är stötande eller bryter mot lagen eller nåt sånt..slappna av säger jag bara..jag gör ER en tjänst när jag deltar i forumet..det är inte tvärtom så ta å tänk till för det här är verkligen irriterande! :[
inte så konstigt att moderatorerna rensar efter dig. underligt att du inte blivit kickad för länga sedan.. se bara på din topic, det är skärmmande. luktar fjortis lång väg
User avatar
mkk
Posts: 5084
Joined: 2002-03-08 0:04:08
Location: Gefle
Contact:

Post by mkk »

Jag känner inte till några raderingar men vill påpeka att vi åtminstone för några dagar sedan hade tillfälliga problem med servern som ibland var oåtkomling korta stunder, varvid nyligen skrivna inlägg kunde se ut att försvinna för att servern helt enkelt inte var riktigt mottaglig när de skickades. I det fall att något aktuellt meddelande nu kunde beröras av det.

"Att sula" förresten, har jag aldrig relaterad till att radera eller liknande. Bara lite nyfiken, i vilken landsända gäller det? Så man inte försäger sig när man använder uttrycket till annat. :)
Tyst dator: i5-3570K @ 4.1GHz, HR-02 Macho, Sapphire HD7950 boost, MSI Z77A-G45, Fractal Design Define R4 chassi, medföljande fläktar som insug och TY-140 som utblås, 2st SSD + 1st Seagate 4TB. Seasonic X-650.
User avatar
xX
Hedersbit
Posts: 1576
Joined: 2002-03-10 15:19:53
Location: Stockholm

Post by xX »

mkk wrote:"Att sula" förresten, har jag aldrig relaterad till att radera eller liknande. Bara lite nyfiken, i vilken landsända gäller det? Så man inte försäger sig när man använder uttrycket till annat. :)
Jag bor i Stockholm och här används det ibland iaf :)
Här tolkas "sula" som att kasta..

"Jag sulade en sten mot rutan" ;)
User avatar
linc
Administratör
Posts: 7602
Joined: 2002-02-13 22:22:11
Location: Skåneland
Contact:

Post by linc »

Jag har inte heller raderat några inlägg från dig vad jag kan minnas, och du har ju ett inlägg i "beskriv din drömtjej/kille"?
hej.
User avatar
chrono
Hedersbit
Posts: 1017
Joined: 2002-02-19 20:07:27
Location: Sundsvall
Contact:

Post by chrono »

Nope, not me neither.. :-[
"Nothing in the world is so powerful as an idea whose time has come."
- Victor Hugo
User avatar
N. Alfinson
Hedersbit
Posts: 3051
Joined: 2002-02-17 0:03:22
Location: Göteborg/Stockholm
Contact:

Post by N. Alfinson »

njet, inte vad jag kan komma ihåg, men om jag har gjort det så har du fått ett pm innehållande information varför jag gjorde det.
User avatar
Lazr
Posts: 233
Joined: 2002-06-27 0:10:02

Re: LOL!

Post by Lazr »

Alcatraz wrote:
Lazr wrote:Va är det me er moderatorer??

Ni sular juh mina inlägg kors å tvärs som om jag gjort mig skyldig till nåt olagligt?

Senaste exemplet var i tråden där man ska beskriva sin dröm tjej/kille..kan jag få en förklaring till varför ni sular bort mina inlägg???

Som moderatorer borde ni försöka hålla forumet så levande som möjligt och det gör man inte genom att sula medlemmars trådar såvida de inte är stötande eller bryter mot lagen eller nåt sånt..slappna av säger jag bara..jag gör ER en tjänst när jag deltar i forumet..det är inte tvärtom så ta å tänk till för det här är verkligen irriterande! :[
inte så konstigt att moderatorerna rensar efter dig. underligt att du inte blivit kickad för länga sedan.. se bara på din topic, det är skärmmande. luktar fjortis lång väg
Fjortis?? Är det ditt sätt å beskriva mig efter namn jag väljer??? Jag tycker att det är roligt (på ett irriterande sätt) så därav LOL (Laughing out Loud). Om du nu har bestämt att använda LOL e = fjortis så är det din ensak..det är fjortis på lång väg när man håller på som dig och ska tilldela epiteter för personer..sköt ditt eget istället, då flyter saker å ting på mkt bättre!
Give me a phatt BEAT!
User avatar
Mr_Lazy
Posts: 1263
Joined: 2002-03-12 8:39:00
Contact:

Re: LOL!

Post by Mr_Lazy »

Lazr wrote:
Alcatraz wrote:
Lazr wrote:Va är det me er moderatorer??

Ni sular juh mina inlägg kors å tvärs som om jag gjort mig skyldig till nåt olagligt?

Senaste exemplet var i tråden där man ska beskriva sin dröm tjej/kille..kan jag få en förklaring till varför ni sular bort mina inlägg???

Som moderatorer borde ni försöka hålla forumet så levande som möjligt och det gör man inte genom att sula medlemmars trådar såvida de inte är stötande eller bryter mot lagen eller nåt sånt..slappna av säger jag bara..jag gör ER en tjänst när jag deltar i forumet..det är inte tvärtom så ta å tänk till för det här är verkligen irriterande! :[
inte så konstigt att moderatorerna rensar efter dig. underligt att du inte blivit kickad för länga sedan.. se bara på din topic, det är skärmmande. luktar fjortis lång väg
..sköt ditt eget istället, då flyter saker å ting på mkt bättre!
haha gör d ... tror inte saker och ting flyter på med en fraggel som ploppar in små mysko saker här och där

jag håller me Alcatraz "konstigt att du inte blivit kickad för länga sedan.. "
.: AMD XP 2400+ | MSI KT-333 ARU | 1024 Mb 333 MHz| |MSI GeForce Ti4400 128Mb & Radeon 7000 64MB| 2x Viewsonic VP171B |IBM 75 GXP 30Gb | SB Audigy | Win2K :.
.: Desk :. .: Samurize:.
Play the system, learn the system, break the system
User avatar
Petro
Posts: 293
Joined: 2002-03-09 0:26:03

Re: LOL!

Post by Petro »

inte så konstigt att moderatorerna rensar efter dig. underligt att du inte blivit kickad för länga sedan.. se bara på din topic, det är skärmmande. luktar fjortis lång väg
Snacka om hård men rättvis ;)... Tack för skrattet, ditt inlägg gav svar på tal *ler*!
Den som spar, han har...inga vänner kvar.
Post Reply