Telefon Uppdatering.

Diskussioner om musikspelare inkl. tillbehör, mobiltelefoner och handdatorer.
Post Reply
User avatar
Stiiig
Posts: 1672
Joined: 2005-07-21 0:08:34
Location: Evertsberg - Älvdalen
Contact:

Telefon Uppdatering.

Post by Stiiig »

MIn SE k800i fick upp en ruta om uppdatering idag. Jag tyckte det lät bra så jag lät den uppdatera. När uppdateringen var klar hade jag fått 48kr i saldo på mitt halebop kort :D Men saken är den att jag ser ingen skillnad på vad den har uppdaterat... någon som vet vad som uppdateras?
Inga kommentarer?
Allt-i-allo egen företagare med bred kompetens!
Tänker btw INTE byte ut min julavatar förens tidigast påsk 2019
User avatar
Ghlargh
Posts: 10236
Joined: 2002-07-27 18:34:53
Location: Stockholm/Bromma
Contact:

Post by Ghlargh »

Oftast handlar det väl om bugfixar, man täpper till hål som fanns i den tidigare mjukvaran. På samma sätt som att du sällan ser förändringar efter att du kört windows update på din dator, men det blir färre krasher och färre vägar för otrevligheter att ta sig in.
Ghlargh ska inte hållas lagligen eller annars ansvarig om en 64bitare eller dennes utrustning dör eller skadas allvarligt efter att ha följt Ghlarghs tips, tipsen är avsedda endast som vägledning och inte som en exakt instruktion. Kan du inte, rör inte!
User avatar
Stiiig
Posts: 1672
Joined: 2005-07-21 0:08:34
Location: Evertsberg - Älvdalen
Contact:

Post by Stiiig »

Ghlargh wrote:Oftast handlar det väl om bugfixar, man täpper till hål som fanns i den tidigare mjukvaran. På samma sätt som att du sällan ser förändringar efter att du kört windows update på din dator, men det blir färre krasher och färre vägar för otrevligheter att ta sig in.
OK... Hoppas dom fixar till min å min polares problem med att spela Multiplayer via blåtanden å snart då..
Inga kommentarer?
Allt-i-allo egen företagare med bred kompetens!
Tänker btw INTE byte ut min julavatar förens tidigast påsk 2019
User avatar
Trogdor
Posts: 1680
Joined: 2002-03-08 9:08:54
Location: Örebro
Contact:

Re: Telefon Uppdatering.

Post by Trogdor »

Stiiig wrote:När uppdateringen var klar hade jag fått 48kr i saldo på mitt halebop kort :D
Gick du plus 48spänn..?? Borde väl ha varit tvärtom, att du debiterats för gprs-trafik..
iMac 20" + 20" : 2,4Ghz Core 2 Duo : 3GB PC2-6400 : 250 + 500GB HD
User avatar
Stiiig
Posts: 1672
Joined: 2005-07-21 0:08:34
Location: Evertsberg - Älvdalen
Contact:

Re: Telefon Uppdatering.

Post by Stiiig »

Trogdor wrote:
Stiiig wrote:När uppdateringen var klar hade jag fått 48kr i saldo på mitt halebop kort :D
Gick du plus 48spänn..?? Borde väl ha varit tvärtom, att du debiterats för gprs-trafik..
det stod innan att jag kostanderan skulle debiteras från min operatör. Men sen när det var klart fick jag ett sånt där SMS från halebop om att kortet var på fyllt. Fast jag hade bara 48kr på det :D innan ahde jag typ 10 kr!
Inga kommentarer?
Allt-i-allo egen företagare med bred kompetens!
Tänker btw INTE byte ut min julavatar förens tidigast påsk 2019
Post Reply