64bits lan, blir det nått?

LAN, Demoparty och allt som rör området.
User avatar
flaeskflaesk
Hedersbit
Posts: 1246
Joined: 2002-02-19 19:43:29
Location: BBzor

Post by flaeskflaesk »

Axman wrote:Vi har varit och sett sagan om ringen (premiären) samt oceans eleven. främst crew de gångerna dock.
Egar snackade nått om bio igen och det är jag helt klart för sånt.
Kanske köra en allmän allroundup och be folk fixa biljetter till nån film vid en viss tidpunkt/salong. Det låter roligt iaf. :)
CH
Hedersbit
Posts: 1189
Joined: 2002-02-17 11:01:10
Location: Göteborg
Contact:

Post by CH »

Jag hänger gärna med på bio igen, och det är ju egentligen inget som hindrar att fler hänger på.

Angående LAN så har jag sagt tidigare att jag har tillgång till lokal och nätverksutrustning för ungefär 15 pers i Göteborg, så att arrangera ett lite mindre LAN är nog inga problem.
/CH
Fluffy
Hedersbit
Posts: 7384
Joined: 2002-02-13 23:56:00

Post by Fluffy »

Jag följer med på BIO. bara det inte krockar med något annat som det har gjort en gång tidigare. :/
CH
Hedersbit
Posts: 1189
Joined: 2002-02-17 11:01:10
Location: Göteborg
Contact:

Post by CH »

Okej, va kul, Fluffy! Vi tar ett datum då du kan...
/CH
User avatar
didde
Posts: 320
Joined: 2002-03-09 12:36:59
Location: Åtvidaberg

Post by didde »

Om man ska göra ett 64bits LAn tycker jag det ska ligga i Mjölby ::) Nävars, men det skulle vara kul
User avatar
Ola
Posts: 610
Joined: 2002-03-08 11:57:57
Location: Stockholm - Älvsjö
Contact:

Post by Ola »

Narius wrote:jag är på ett lan varfjärde vecka men det rymms bara 40 pers där och dem är upptagna men skulle inte tup älvsjömässan rymma tillräkligt många.
Koopa wrote:heter det inte Stockholmsmässan nu för tiden?
Narius wrote:det är inte så stor skilldnad tror jag.
Officielt så heter den stockholms mässan nu tror jag. Det vore soft med lan där /me har gång avstånd då ;D Men den kostar nog en del att hyra ;)

Edit: vart inte helt rätt när jag skulle h4xa alla citat rätt men det blev bättre :D
User avatar
wille
Posts: 4039
Joined: 2002-03-10 19:08:58
Location: Göteborg, bor i Luleå
Contact:

Post by wille »

CH wrote:Jag hänger gärna med på bio igen, och det är ju egentligen inget som hindrar att fler hänger på.

Angående LAN så har jag sagt tidigare att jag har tillgång till lokal och nätverksutrustning för ungefär 15 pers i Göteborg, så att arrangera ett lite mindre LAN är nog inga problem.
Jag är helt på... säj bara till när, så återkommer jag
vorde kul som sagt om vi kunde fixa ett lan.

Folk som vill kan nå mej via msn, icq (ibland) mail, telefon 031401558 mob xx

jag är på.... kan inte alla som vill kontakta ch lr mej då?
"...det spelar ingen roll hur många gånger du lyckas få med "pseudo-" i svaret"
Vägen mot perfektion
Post Reply